ik wacht nog steeds op mijn natuurlijk menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door grooten, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grooten

    grooten Lid

    30 dec 2010
    30
    0
    0
    verzorgende in de thuiszorg
    heiligerlee
    ik denk ook dat die monnikspeper bij mij niet gaat helpen , anders moet ik het toch al wel gemerkt hebben.maar ja maar weer afwachten dan
     
  2. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    @kitty, er van uitgaande dat het bruinverlies wat ik kad, geen menstruatie was, dan zit ik inmiddels ergens ver in de 80 dagen.
     
  3. Dierelier20

    Dierelier20 Actief lid

    16 okt 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Frustrerend he dames :(

    Hoe is het met iedereen hier? Nog steeds aan het wachten?
    Ik ging op een gegeven moment over een soort dood punt heen. Dan hou je niet meer precies bij op de hoeveelste dag je nu zit en verwacht je eigenlijk ook niet dat het nog vanzelf komt.

    Ik heb inmiddels bericht dat mijn bloeduitslagen goed zijn, toch wel prettig!
    En ik ga vandaag beginnen met Provera dus, heb meteen genoeg voor 2 rondes meegekregen. Ik ben benieuwd en ik hou jullie op de hoogte.
     
  4. grooten

    grooten Lid

    30 dec 2010
    30
    0
    0
    verzorgende in de thuiszorg
    heiligerlee
    nou hopelijk gaat het zo snel mogelijk zijn werk doen , ben benieuwd.
     
  5. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    correctie: ik zit ver in de 90 dagen, zucht.
    wel buikpijn vandaag, dus misschien is er een eisprong. ik wil deze maand nog afwachten en anders naar de ha.
    van 't weekend wil ik met monnikspeper beginnen.

    @dierelier, fijn dat je bloeduitslagen goed zijn. ik hoop dat de provera iets doet.
     
  6. Mayrha

    Mayrha Niet meer actief

    Hallo dames,

    Hier nog een wachtende.
    Ik zit vandaag op dag 47 van eerste cyclus.
    Ik ben juist sinds gisteren gestopt met monnikspeper.
    Was er veel te veel mee bezig. Ik ben nu overgestapt op normale vitaminenpillen.
    Mijn huisarts zei dat het ook kan komen omdat ik te graag ongi wil worden. Ik kan me goed voorstellen dat die sort van stress en je hormonen veel met elkaar te maken hebben.
    Heb dus bewust gekozen om vanaf nu geen "rare" pillen meer te gebruiken maar mijn lichaam een eerlijke kans geven om natuurlijk op gang te komen. Ik wil dit een half jaar volhouden, hoe moeilijk dat ook wordt...

    Ik kan jullie heeeeel goed begrijpen dames.
    Misschien kunnen we elkaar hier fijn steunen en samen afwachten.
     
  7. bo0tjeee

    bo0tjeee Bekend lid

    24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Goedenavond dames,

    Ik ben nieuw hier en het leek me leuk om hier mee te kletsen.

    Ik was op de 9e maart de laatste dag ongesteld, daarvoor de pil gestopt, dus was ongesteld omdat het het einde van m'n strip was. Erna gestopt met de pil. Dus nu moet ik officieel rond de 6e april ongesteld worden, maar met dat ont-pillen zal het dan wel niet gebeuren.

    Afgelopen week wel 2 dagen bruinverlies gehad en gister en vandaag buikpijn.
    Zegt dat iets of is het gewoon ontpillen?

    Eerst maar is kijken wanneer m'n normale cyclus beginnen zal :)

    Groetjes
     
  8. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    leuk dat jullie ook mee komen kletsen.

    ja dat zou heel goed van het ontpillen kunnen komen.
    ik had ook buikpijn nadat ik net met de pil was gestopt.
    máár het zou ook een eisprong kunnen zijn!
     
  9. grooten

    grooten Lid

    30 dec 2010
    30
    0
    0
    verzorgende in de thuiszorg
    heiligerlee
    ik had mijn natuurlijke menstruatie eigenlijk op 24 dec moeten hebben dus ik ben ook al een eind op weg , bijna 3 maand verder pfff

    dat ontpillen kan je echt voor de gek houden , dat had ik ook 2 weken na het stoppen van de pil , allerlei soorten klachten , dat is nu inmiddels wel over gelukkig.
     
  10. bo0tjeee

    bo0tjeee Bekend lid

    24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Wie weet is het m'n eisprong dan. Lekker blijven proberen ;) Maar ik heb het al 2 dagen. Tja, we zien wel hoe het loopt.

    Grooten, bij jou duurt het ook lang zeg voor je menstruatie is komt! Aan de ene kant lekker, andere kant niet de bedoeling natuurlijk!
     
  11. Kitty17

    Kitty17 Fanatiek lid

    31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey! Over de 90....Dat is toch al 3 mnd. Volgens mij ben ik ook zo rond die tijd doorverwezen. Het kan best hoor, zeker als je heel lang de pil slikt en daarvoor ook onregelmatig ongesteld bent geweest. Maar ik kan me ook de terughoudendheid voorstellen. Ik bedoel anders wordt de zorg wel erg duur ;). Ik zal waarschijnlijk over 2 weken ongesteld worden...Liever niet natuurlijk, maar dan zou dit de eerste keer worden na ruim 5,5 maanden! Succes met afwachten en ik hoop echt dat jullie allemaal snel ongesteld gaan worden!
     
  12. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik ben vooral wat terughoudend nu omdat ik toch wat krampjes heb en wat cervixslijm. misschien is het toch een eisprong.
    mocht ik over een aantal weken nog niet ongesteld zijn, dan ga ik naar de ha.
    ze kunnen toch ook middels een bloedtest zien of er een eisprong is (geweest)?

    als ik wel een eisprong heb gehad, dan mag je toch geen monnikspeper slikken?
     
  13. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    @kitty, ik hoop voor je dat je dan inderdaad ongesteld wordt!
     
  14. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik heb net toch de assistente van de ha gebeld (zat toch in twijfel haha!).
    ik heb het voorgelegd en zij vond dat ik naar het spreekuur moest, om toch het een en ander uit te sluiten.
    wat een en ander is weet ik nog niet.

    nu kan ik volgende week vrijdag heen. ik hou jullie op de hoogte.
     
  15. Tinnetje

    Tinnetje Niet meer actief

    Ik zit inmiddels ook al op 106 dagen :S
    Mijn huisarts is denk ik niet zo meelevend als ik nu terug ga en zeg dat ik nog steeds niet ongesteld ben.
    Maar 2 jaar wachten is ook niet normaal.
    Ik heb wel vage klachten sinds een week vooral gevoelige (.)(.) maarja geen ongesteldheid en kan wel weer gaan testen maar de teleurstelling is des te groter.
    Iedereen hier veel sterkte en hopen dat we allemaal snel ongi worden!
     
  16. Kitty17

    Kitty17 Fanatiek lid

    31 okt 2010
    2.107
    0
    0
    NULL
    NULL
    Roeska, veel succes op 1 april (hopelijk geen grap ;))
     
  17. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    haha! nee hoor, geen grapje! dat zei de assistente ook al :)

    dank je wel!
     
  18. bo0tjeee

    bo0tjeee Bekend lid

    24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    @roeska, toch wel fijn dat je dan langs kan. Kan zeker geen kwaad en je zal er vast wat wijzer van worden. Temperaturen jullie ook of wachten jullie echt tot je 1e ongesteldheid voor je daaraan begint?
     
  19. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ja, ik temperatuur vanaf ergens in januari. en ik let op het cervixslijm.
    in mijn temperatuur zit niet echt een duidelijke stijging of daling.
    volgens ff heb ik ook geen eisprong.

    @tinnetje, ben je al heen geweest dan? willen ze niks doen?
    ik hoop voor je dat het nu snel komt!

    hier was de assistente heel meelevend. ik zei dat het natuurlijk allemaal wel weer op gang moet komen, maar zij zei dat het wel erg lang duurde. het was zeker een reden om op het spreekuur te komen.
    de ha weet dat we zouden stoppen en hij raadde ons aan snel zwanger te worden ivm met mijn persoonlijke situatie. dus ik heb een goede hoop dat hij wel stappen onderneemt.
     
  20. grooten

    grooten Lid

    30 dec 2010
    30
    0
    0
    verzorgende in de thuiszorg
    heiligerlee
    dan weet je in ieder geval waar je straks aan toe bent , ik heb mijn laatste monnikspeper capsule gehad en wacht nog steeds af volgende week vrijdag gaan we eerst naar mallorca en als we terug zijn maak ik even een afspraak denk ik dan ben ik zelf ook rustiger ik heb wel wat dradige slijm maar verder komt het niet
     

Deel Deze Pagina