Essie, spannend hoor! Nou, die verse vis vind ik nog niet eens zo erg stinken, maar kibbeling e.d. dus juist wel. Smerig! Ik ren bijna langs die kramen. En op de zaak eten ze elke vrijdag dus kibbeling, zit ik dus door m'n mond te ademen om het niet te ruiken! Bah!!!
Dat is wel vervelend als ze dat elke week eten. Nee, ik vind andere vis echt stinken. Dus haring etc... Bah! Maar als het goed is ben je binnenkort van de misselijkheid af. Inmiddels alweer bijna een dagje voorbij, dan nog 2dagen wachten...
Begin migraine te krijgen, heb lichte krampen in mijn buik en lage rugpijn. Heb daarom toch een test gedaan. Helaas niks op te zien . Dus deze ronde is niet raak. Het was wel met de 3e urine vanochtend en deze was heel licht. Maar zie overal dat die kv 2v5 zo gevoelig zijn, dus dan had ik wel een licht streepje moeten zien. Nu maar wachten tot ik ongi word dan...
Ja dat is ook wel zo. Maar het een heel klein sliertje slijmerig bloed gezien. Zo'n 1mm breed en 3cm lang. Ik weet het, dat is niet veel. Maar dan samen met die hoofdpijn en die lichte krampen, durf ik niet meer te hopen dat het raak is. Ik ga nu afwachten en als ik vrijdag nog niet ongi ben ga ik pas weer testen.
@Bo: mijn laatste pil is al lang geleden. Voor de zwangerschap van mijn zoontje. Ben toen gestopt vanwege migraine en ben toen een jaar lang niet ongesteld geweest. Slik nu pillen van de homeopatische winkel om een cyclus te hebben. Hij is wel onregelmatig, maar schommelt zo rond de 35 dagen. Als ik nu toch ongesteld word, ga ik komende ronde ovulatietesten gebruiken. Ik heb namelijk ongeveer 3x in mijn cyclus het idee dat ik eisprong heb. Doordat ik dat slijm heb. Dan kan ik dan kijken wanneer ik echt een eisprong heb. @me83: Ik hoop dat het helpt. Tot nu toe niks meer gezien (bloed), maar door die negatieve test durf ik er niet meer in te geloven. We zullen zien. Ik wacht tot ik ongesteld word en anders vrijdag testen.
meiden, ik wou jullie vertellen dat ik gisteren een vroege miskraam heb gehad met 5 weken en 3 dagen. gisterochtend werd ik heel vroeg wakker van buikkramp. vrij snel daarna begon het bloedverlies. vanochtend kon ik gelijk terecht in het ziekenhuis en daar bleek dat er niks te zien meer was in mijn baarmoeder. ook was het slijmvlies nog maar 2.4 mm dik. er is bloed geprikt, en mijn hcg waarde is nog maar 5. het is dus voorbij, deze 1e prille zwangerschap. lichamelijk voel ik me vrij goed, wel nog wat kramp en bloedverlies. te vergelijken met een flinke menstruatie. mentaal heb ik het soms moeilijk, maar ik kan me goed voor ogen houden, dat het zo beter is. het vruchtje was niet levensvatbaar. deze wetenschap maakt het wat dragelijker.
Roeska: Oow, wat erg meis! Ik vind het super vervelend voor jullie. Ik hoop dat je snel weer een eisprong kunt ontdekken en ook snel weer zwanger zult zijn. Mocht je even lekker je hart willen luchten, dan zijn we er hier voor je!!! Knuffel voor jou!
Roeska, ach jeetje. Wat heftig meid! Ik hoop dat je je snel wat beter voelt. Inderdaad, als het toch niet levensvatbaar was is het wel beter, maar het is natuurlijk nooit leuk. Sterkte in deze toch moeilijke periode.
@roeska.. jeetje meis!! al was het miss beter zo .. toch is het k*t! heel veel sterkte gewenst en dikke knuffel!
Oh roeska wat erg! Het is wel zo dat het niet zomaar misgaat. Maar toch blijft het zwaarklote. Heel veel sterkte.
Ik ga morgen naar de huisarts. Ik zie al 4 dagen telkens zwart voor m'n ogen. Heel slap en moe, terwijl ik toch echt genoeg m'n rust heb genomen. Hopelijk kan hij me ermee helpen, heb soms ook het gevoel dat ik flauw ga vallen.
@Bo: Hopelijk kan de ha je helpen. Ik was bij mijn zwangerschap ook heel erg moe. Maar had niet het gevoel dat ik flauw moest vallen. Is je bloedsuikerspiegel wel goed? Het kan ook je bloeddruk zijn. Ik heb van mezelf een hoge bloeddruk. Tijdens de eerste 26 wkn van mijn zwangerschap was deze perfect laag. Hij zakt namelijk vaak in het begin van je zwangerschap. Daar kan je natuurlijk ook zo duizelig en akelig van worden.
Essie, mijn bloeddruk is pas gemeten, vorige week, en was toen 110/65, dus dat is gewoon goed zeiden ze. Ik zie het morgen wel