ik wacht nog steeds op mijn natuurlijk menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door grooten, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Nou, ben nu op de zaak terug van de dokter. Ik heb een extreem lage bloeddruk. 96/56, Dus mag aan de drop, zoethout, extra zout en goed drinken.

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Bootjeee: Dat is inderdaad super laag. Lekker drop snoepen en goed drinken :D

3. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    JA wel heel laag he, had het niet zo laag verwacht. Voel me echt belabberd... bleh!!!

4. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Dus toch je bloeddruk. Die is wel heel erg laag zeg. Geen wonder dat je je zo belabberd voelt. Helaas kunnen ze daar niet zoveel aan doen toch. Een vriendin van mij heeft altijd een lage bloeddruk en kan daar niks aan doen.
    Hopelijk krijg je hem met drop etc wat omhoog. En gaat ie verder in je zwangerschap ook weer omhoog.

5. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ja ik hoop het. Ik heb van mezelf al een redelijk lage bloeddruk, maar dit is wel heel erg natuurlijk. Zit nu aan de zoute boerderijdrop ;)

6. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Ik ben al 5 dagen een getrouwde vrouw :D

En op 13/6 heb ik mijn ES gehad dus we hebben goed ons best gedaan!!

Ik hoop op een extra mooi huwelijkscadeautje!

Ben goed mottig, maar besef dat dat veel te vroeg is!

Liefs,

Dikkelke

7. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Dikkelke, was je trouwerij mooi? Ik neem toch aan van wel. En wat fijn dat je je eisprong hebt gehad!

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dikkelke: Hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk! Leuke dag gehad? Genoten van alles? Fijn dat je eisprong hebt gehad en dat jullie lekker hebben geklust, hopelijk over een paar dagen een mooi huwelijkscadeau :D

Ik zit al een paar dagen met een hoop vraagtekens boven mijn hoofd. Begin deze maand via pendel gevraagd wanneer eisprong zou komen (op pendel in juni topic wilde iemand dat wel proberen). Daaruit gekomen op 3 juni, waarvan niet zwanger raken, en 17 juni, waarvan wel zwanger raken. Op 6 juni een, voor mijn doen, behoorlijk positieve ovutest gehad. Helaas weinig kunnen klussen omdat mijn man niet thuis was dat weekend en door omstandigheden ook niet echt zin in. Nu had ik de 14e, 15e en vandaag weer positieve ovutesten. Zwangerschapstest op de 15e, gisteren, gaf nog niks aan (alleen met wishfull thinking kon ik er iets in zien). Op aanraden nog CB digitale ovutesten gehaald (die een O of een :) geven) maar ook daarmee al 3 dagen geen :) op te vinden dus volgens CB geen vruchtbare dagen. Vandaar al mijn vraagtekens... Foto's van al mijn ovutesten en de zwangerschapstest staan in mijn album, voor wie nieuwsgierig is geworden ;)

9. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Hopen dat het nou toch wel wat gaat worden hoor Mira!

Ik zit alweer een hele week bijna te draaien. Stomme bloeddruk. Ik doe het erg rustig aan. Niet naar het verzorgpaard geweest en paardrijden durf ik ook niet meer aan.
    Vanavond lekker met m'n moeder naar de nagelstudio.

10. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

@dikkelke: Gefeliciteerd met jullie huwelijk (had je ook al op facebook gefeliciteerd)
    Zag het artikel en moest zo lachen om de laatste zin, of de kindjes komen, na t huwelijk zeiden ze lachend! hopelijk inderdaad een mooie huwelijkscadeau.
    Ik duim voor jullie!!!

Hier inmiddels klusperiode aangebroken, ei kondigt zich goed aan!

11. Fionn

Fionn Actief lid

12 jun 2011
    161
    0
    0
    Hallo iedereen!
    Dit lijkt me wel een goed topic voor mij --- ik wacht namelijk al 49 dagen... maar we houden de moed erin! :D

12. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Fionn: Welkom! Je bent hier op de goede plek. Zoals je aan mijn handtekening kan zien was mijn eerste ronde 125 dagen en zit ik nu al dik in de 60, maar met allerlei rare dingen. Dus het kan lang duren.

13. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Fion, welkom!

Genoeg meiden die lang wachten, ik was echter na 1 maand stoppen met de pil al zwanger, haha. Het kan alle kanten op dus. Succes!

Mijn vriend heeft vandaag een sollicitatie gehad, en hij is per maandag aangenomen! Hij heeft dan officieel 1 week zonder werk gezeten. Helemaal super dat hij weer aan de slag kan!

14. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Dikkelke: Gefeliciteerd met je huwelijk. Hopelijk krijgen jullie een mooi huwelijkscadeautje.;)

@Fionn: Welkom, hopelijk komt je cyclus snel op gang.

@Bo: Wat fijn dat je vriend weer werk heeft.:) Is toch weer een zorg minder. Hoe gaat het verder met je? Wil de drop een beetje helpen of ben je nog steeds zo duizelig.

15. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Duizelig blijft wel hoor. Maar het is wel wat minder geworden. In de ochtend heb ik er altijd erg last van, omdat je dan natuurlijk de hele nacht hebt gelegen en je bloeddruk dan volgens mij ook zakt. Rond 4 uur is het vaak wel weg. Maar soms komt het nog wel terug, we zien wel hoe het loopt. Heb niet het idee dat de drop helpt.

16. me83

me83 Niet meer actief

@bootje.. gelukkig voel je je alweer wat beter meis!! ik heb het juist als k heb geslapen en sta te snel op.. duizelig enzo, dan kan ik gewoon flauwvallen als ik niet ff ga zitten.. echt vervelend.

17. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ja, dat had ik dus elke keer als ik ging lopen. Dan had ik al een paar stappen gezet en dan kwam het. Maar ach, het wordt al minder. Doe gewoon rustig aan en dat scheelt wel.

18. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dames, ik wilde even doorgeven dat ik vandaag om 15.10 uur een afspraak bij de HA heb. De ovutesten blijven donker (die van vandaag is weer wat lichter aan het worden) en de zwangerschapstesten geven geen duidelijke streep (alleen na even wachten zie ik een super licht streepje dat op de foto niet of bijna niet te zien is). Hopelijk kan de HA iets voor me betekenen en me vertellen wat ik moet doen.

19. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Mira85: Hopelijk kan de ha iets voor je betekenen. Veel succes vanmiddag.

20. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Succes vanmiddag Mira. Laat je even weten wat hij zei?!

Deel Deze Pagina