ik wacht nog steeds op mijn natuurlijk menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door grooten, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Mira, hopen op een normale cyclus verder! En natuurlijk een duidelijke eisprong!

Wij hebben ook veel geklust, maar vooral via zo'n calculator die aangaf wanneer ik vruchtbaar was, ondanks een 1e cyclus van 28 dagen en verder wist ik helemaal niet hoe en wat.

2. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Mira: hopelijk wordt je cyclus weer regelmatig. Wel fijn dat je begin augustus een afspraak hebt bij de gynaecoloog. Hopelijk kan hij/zij je helpen.

3. me83

me83 Niet meer actief

vanochtend een testje gedaan.. (hond moet naar de da voor behandeling dus vandaar vroeg getest)
    en zag een schaduwtje op de dipstick van babyboom.. tis nog ff wachten want heb een korte lf dus is nu miss tussen 8 a 10 dpo..(had 3 dagen bijna posi dus weet niet wanneer precies)

morgen denk nog een dip en als ie beter word een 2v5 doen..dus best spannend

@bootje hoe gaat het met je? voel je je al weer beter? hopelijk niet meer zo flauw en duizelig!

4. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @me83: En heb je nog een nieuwe test gedaan?

@Bo0tjeee: Hoe gaat het met jou?

Ik ben sinds 2 dagen bezig met ovutesten. Voor het eerst. Eergisteren was ie wit, gisteren zag ik een heel lichtrose streepje. Ben benieuwd of het streepje vanmiddag donkerder is.

5. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ben benieuwd Essie.

HIer alles z'n gangetje. Vanmorgen had ik niets gegeten omdat ik niet lekker was en wilde het op de zaak doen. Eer ik er was was ik alweer over m'n nek gegaan, maar was alleen maar gal omdat m'n maag natuurlijk leeg was.
    Wel irritant, maar voel me verder goed.

6. me83

me83 Niet meer actief

ja nog testje gedaan maar was niet echt wat op te zien.. ben wel normaal altijd klokslag in de ochtend bij de eerste keer wc bezoek ongi en nu niet..dus vanavond nog ff testje wagen denk ik

@bootje... lekker dan.. gelukkig niet je ontbijt eruit..hopelijk hou je het langer binnen als je later in de ochtend wat eet

7. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Nou, ik probeer vaak zo'n toetje in zo'n cupje te eten in de bus. Maar was nu al niet helemaal 100% dus had er geen trek in. Zolang ik dat doe gaat het eigenlijk wel goed. Brood krijg ik er in de ochtend echt niet in :)

Me83, ik zou ff een weekie wachten met een test hoor. Als je volgens de calculator mag testen is er vaak nog niets te zien.

8. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @me83: Spannend hoor. Kan je niet beter morgenochtend weer een testje doen. Avondurine is toch vaak minder geconcentreerd.

@Bo0tjeee: Vervelend dat je nog steeds misselijk bent 's ochtends. Hopelijk is het snel over. En misschien tot die tijd toch altijd proberen een toetje te eten. Ook al heb je er niet zoveel zin in.

Mijn ovutest was vanmiddag een stuk duidelijker. Nog geen knaltest, maar mijn eisprong komt er als het goed is aan.:D

9. me83

me83 Niet meer actief

ja tis ff afwachten.. normale cyclus stipt 27 dg.. en nu dus niet .maar omdat ik een korte lf heb kan het langer duren voor ik posi test.. maar ja ik haat onzekerheid.. dus ik test gewoon elke ochtend weer hahaahh.. moet toch wat.:p

@essie... ohh bijna eitje!! ik voel dat het een heel mooi eitje word!!

10. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @me83: Ik hoop dat je gelijk hebt. Dat het een heel mooi bevrucht eitje wordt ;)

11. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    En ik hoop dat jij snel een mooie positieve test hebt :D

12. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Vlug een berichtje van mij.

Ik was zaterdag 1 dag overtijd...veel symptomen...

Maar plots heel zwaar bloedverlies met stolsels en weefsel. Zijn naar spoed geweest omdat dit niet meer normaal was.

Waarschijnlijk een verkeerde innesteling :(

Volgende ronde dus...

Zeer jammer...

Liefs...

Dikkelke

EN SORRY VOOR T EGO BERICHTJE!!

13. me83

me83 Niet meer actief

@dikkelke.. jeetje meis.. sterkte!!! hopelijk gaat alles ok met jullie!!

14. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Dikkeltje, is geen ego bericht.

Ontzettend vervelend zeg! Hopen dat het nou toch een keer goed gaat!

15. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Dikkelke: Sterkte!

16. me83

me83 Niet meer actief

hier vandaag een heel licht posi zw test!!! morgenochtend weer 1 voor de extra geconcentreerde urine.. hopelijk word ie donkerder..

17. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Me83: Gefeliciteerd!!!!!!! :D Heb je er ook een foto van?
    Hopelijk is ie morgen al een stukje donkerder.

18. me83

me83 Niet meer actief

mijn camera is te slecht om het te kunnen zien.. morgen is me vriend rhuis en die heb goede camera op ze tel.. dus dan maak ik er 1 en zet hem erop.. :D

19. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ben benieuwd Me83!

Vandaag drukke dag gehad op de zaak en erna mee wezen vergaderen. Dan gaan we altijd uit eten bij het restaurant verderop in de straat ;) Voor de bekende in omgeving, La Baraque. Lekker spare ribs gegeten en ijsje na met stoofpeertjes. Stoofpeertjes waren alleen niet te vreten, net alsof ze zo in de wijn waren gedoopt en daar hou ik niet van. Bleghhhhhh.
    Verder veel besproken en het was ook erg gezellig. Ben alleen nu helemaal kapot. Ik was natuurlijk 8 uur op kantoor, dus half 8 van huis weg. En net pas om 10 uur thuis. Ga lekker douche en bedje in!!!!

20. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @me83: En en en??? Al een testje gedaan? :D

Deel Deze Pagina