ik wacht nog steeds op mijn natuurlijk menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door grooten, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Zoooo ik ben helemaal kapot! Koppijn, niet normaal! Heb onwijs slecht geslapen door de onweer hier en de honden die er constant ontrustig door waren. Heb de jongste maar op bed genomen en tegen me aan gelegd. Die was als de dood, werd gek van het gepiep. Helemaal in me gekropen hebben we geslapen ;)

2. me83

me83 Niet meer actief

is eigenlijk nog steeds hetzelfde als gister middag.. heb wel meerder tesen gehaald.. ook de cb dig.. ik ga strax rpoberen de foto erop te krijgen..

3. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Kan je niet beter tot volgende week wachten met verdere testen?

4. me83

me83 Niet meer actief

ja met die testen wacht ik wel een paar dagen.. zeker met de cb.. die bewaar is voor als ik een knaltest heb met 2v5

5. me83

me83 Niet meer actief

tis echt onduidelijk door de kwaliteit van de camera.. int echt zie je het streepje veel duidelijker en hoeft ik niet te turen

6. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Zie 'm wel heel lichtjes. Dan moet hij toch gewoon tellen????

7. me83

me83 Niet meer actief

int echt is ie veel duidelijker.. maar nieuwe ontwikkeling is dat ik nu ineens ongi ben geworden... best heftig ook dus denk een vmk ofzo?.. miss dat ik als het over is nog een keer test om te zien of er nog wat zit of niet?.. heb geen idee wat ik ermee moet eigelijk..

8. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    Me83: Wat kl*te dat je ongesteld bent geworden. Misschien toch een vmk ja. Denk dat je het beste even af kan wachten of het doorzet. Als je snel weer een testje doet geeft ie misschien nog een licht positieve uitslag terwijl het al mis is gegaan.
    Als de bloeding maar heel kort is, kan je over een paar dagen een testje doen om te kijken of ie nog posi is en of het streepje donkerder is.

9. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Me, balen zeg!
    Wat is een VMK?????

Essie, hoe is het met jou???

Ik lekker geslapen vandaag. Voel me niet lekker. Misschien wel teveel geslapen?!?!?!?!
    Net even de tv geinstalleerd die ik van m'n opa en oma heb gekregen. Zij hadden een nieuwe, dus heb hun oude gekregen. We hadden namelijk wel een mooie tv 2ehands gekregen van m'n nichtje, maar de infrarood was kapot, dus schoot niet echt op.
    Net alle zenders erop gezet enzo, dus kunnen we tenminste ook weer tv kijken in de woonkamer ipv alleen in de slaapkamer.

Gister lekker dagje gehad. Eerst laten epileren en rondje winkelcentrum gedaan. Nieuwe sokken en legging gekocht. Erna samen met vriendlief rondje stad en boodschapjes gedaan. Ook een nieuw kussen voor de hond aangeschaft, die andere was te dun en had ze het koud op.
    Ook nieuwe haarverf gekocht, dus dat kan binnenkort ook weer :)

10. me83

me83 Niet meer actief

@bootje.. das een vroegtijdige miskraam.. dus echt tot 4 weken.. meestal merk je er niet veel van omdat het vaak toch met een ongi eruit komt..

heb vanmiddag toch een test gedaan want was te nieuwsgierig maar die was wit.. dus zit niks meer nu.. was denk een foute innesteling of zwak vruchtje..

dus op naar een nieuw mooi eitje die hopelijk dan wel blijft plakken..

11. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Bo: Hier alles goed. Vanmiddag nog een ovutest gedaan en het streepje was zo goed als weg. Dus als het goed is is mijn eisprong net geweest of vandaag. Morgen tempen om te kijken of mijn temp omhoog gaat/is.

@Me: K*t dat het mis is gegaan. Maar ja het zal dan niet goed hebben gezeten. Hopelijk volgende ronde...

12. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Me83: dikke knuffel...ik weet wat het is :(

13. me83

me83 Niet meer actief

lieve berichtjes! tnx.. ik vind het ook rot maar heb liever dat als het niet goed zit dat het nu gebeurt dan dat je al verder bent en er een hartjeklopt..heb me er van het weekend rot over gevoeld maar heb me er nu bij neergelegd.. het gebeurt heel vaak ,ook zonder dat je het weet.. heb de testjes ergens neergelegd voor mezelf.. die wil ik bewaren..

ben wel blij nu ik weet wanneer ik me eitje heb en dat het afgelopen keer ook dus eigelijk in 1 keer raak was.. teken dat alles goed werkt verder.. nu ga ik voor een plakkert!

hopelijk lees ik bij jullie hier ook snel dat er mensen weer op roze mogen en dit keer een plakkert!

14. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Me, je weet nu wel dat je best zwanger kunt raken! Volgende keer is het vast raak!!!

15. me83

me83 Niet meer actief

@bootje.. ik hoop het ... voel me nog steeds wel raar.. krampjes enzo. maar zalnog wel wat hormonen in me lijf zitten.. hopelijk kan ik gewoon snel weer verder klussen...normaal ben je best vruchtbaar als je net een beebje gehad heb dus hopelijk geldt dat ook voor een vmk..

16. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Meiden, hoe gaat het nu?
    Me, gaat het alweer een beetje?
    En dikkelke en essie, hoe gaat het?

Ik dinsdag 12 weken. En dan de week erop m'n echo.

17. me83

me83 Niet meer actief

fijn bootje zat je al haast 12 weken ben.. toch een mijlpaal! en leuke echo int vooruitzicht.

hier nog steeds krampjes en veel geelige afscheiding.. als dit zo blijft fiets ik van de week ff langs een vk hier in de buurt.. ff wat dingen vragen.. hoplijk is alles wel eruit en goed..
    verder had ik me zw schap erg licht opgenomen.. geloofde het niet echt..dus heb er niet echt last van ofzo.. vind het niet leuk maar zo is de natuur.. beetje nuchter blijven..

18. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Bo: Hier alles goed. Weinig nieuws. Nog een week wachten en dan is mijn nod. Maar ga nu proberen er niet teveel aan te denken. Dus niet bij elk dingetje stilstaan of het een zwangerschapsverschijnsel is. En het werkt tot nu toe goed. Ik zie het wel, of ik over een week ongi word.
    Wat leuk, volgende week weer een echo. 12 weken alweer, wat gaat de tijd toch snel.

@me: Fijn dat het goed met je gaat.

19. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Hallo Dames,

Hier gaat het wel redelijk, 2 drukke weken stage gehad en aansluitend scouting kamp (waarvoor ik nu weg ben en ik dus stiekem af en toe hier kom kijken).
    Ben ontzettend moe en heb inmiddels ook mijn schouder overbelast door de heftige stage waardoor ik nu dus echt niet lekker kan slapen in een normaal bed, laat staan op een matje in een slaapzak...

Vrijdag gaan we weer naar huis en hoop ik minder tot geen last meer van mijn schouder te hebben gehad en prettiger op mijn matje gelegen hebben dan afgelopen nacht (kon me toen niet voorstellen dat ik dit tot en met vrijdag vol zou houden...)

Zo, einde ego-bericht ;)

20. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Mira, hierna rustig aan dan maar!
    Es, je ziet het inderdaad vanzelf wel :)
    Me, idd even langs de VK, altijd fijn als je je vragen kwijt kan.

Deel Deze Pagina