Dag dames, Hier is iets vreemds aan de hand. Zaterdag KNALpositieve ovu test...zondag pijnlijke ovulatie... Maar vanaf zondag tot en met vandaag blijven die ovu testjes heel duidelijk een mooie 2de streep geven. Iemand een idee hoe dit kan?
@Dikkelke: Ben geen expert, heb deze ronde voor het eerst ovutesten gebruikt. Maar dag 15 had je echt een knaltest. Dus vanaf dan zou je eisprong ongeveer na 24-48 uur zijn. Ik zou nog een paar dagen testen. Ik denk dat de komende testen steeds lichter zullen zijn, en dat het streepje langzaam verdwijnt. Weet je misschien wat je temp. voor je eisprong is? Dan kan je morgenvroeg en de 2 ochtenden hierna tempen en kijken of deze hoger is. Daarmee zie je ook of eisprong is geweest. Hopelijk heb je wat aan mijn antwoord.
Dank je essie, maar het is al de 3de maand dat ik ovu testjes gebruik, en bij mij is die ALTIJD na 1 positieve terug negatief (= lees VEEEEEEEL lichter), dit heb ik nog niet gezien!
Ik heb nooit ovu testen gedaan. Dus ik kan je niet helpen, sorry! Ik ga vandaag bij een kinderopvang op bezoek.
@dikkelke..ik had afgelopen keer ook ovu gebruikt en die werd eerst steeds donkerder en dan weer lichter.. toen drie dagen lang hetzelfde qua donkerheid en toen was het weg.. nooit een knaller gehad.. maar wel meerdere dagen donker dus.. zou best kunnen hoor..wel spannend of het raak is!! ik duim voor je
En t ovu testje van vandaag is zo donker als de ovu test op de dag voor de KNALpositieve. Hij is echt bijna terug zo donker als de controlestreep. Zeeeer vreemd... Ik ga nog hoop krijgen K heb ook daarstraks 2 minuten lang enorme steken gehad...juist naalden die ze in mijn lies staken. En een klein beetje geel dik slijm.
@Bo: En hoe was het bezoek bij het kdv? Volgende week weer een echo hè. Leuk, dat is een heel verschil met de vorige. Is het al echt een kindje. Hier weinig nieuws. Straks mijn zoontje naar de psz brengen. Kan ik ondertussen de stad in om wat dingen voor de vakantie te kopen. Moet nog langs de ANWB voor de nodige dingen, vignetten etc. Iedereen fijne dag en alvast een prettig weekend.
Dikkelke, hoe gaat het nu??? Essie, kinderopvang vandaag was super. Echt heel huiselijke sfeer. Heel relaxed en super leuk allemaal. Ze maken zelf verse fruithapjes enzo, en mooie bedjes en alles lekker schoon. Was echt toppie.
Dag dames, Zien jullie iets? http://www.zwangerschapspagina.nl/members/44284-albums7327-picture40279.jpg http://www.zwangerschapspagina.nl/members/44284-albums7327-picture40280.jpg
@all: Vanochtend getest en ik ben ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zie hieronder mijn testjes: Bekijk bijlage 168191
Wat gaaf Essie!!!! Gefeliciteerd! Wat leuk dat er nu meer meiden zwanger raken! Super gaaf. Verloskundige al gebeld??? Ik mag vanavond weer voor de echo. Om 18.10 uur. Ben nu 13 weken en een dag
@Bo: Dank je wel. Heb de gynaecoloog al gebeld ja. Vanwege de vroeggeboorte van mijn zoontje (31wk 4dgn), moet ik naar de gynaecoloog. Heb dinsdag 9 augustus mijn eerste echo. Zo spannend. Ga in de tussentijd nog op vakantie, dus dan gaat de tijd ook lekker snel. Jij heel veel plezier vanavond. Wel echofoto's komen showen hè.