ik wacht nog steeds op mijn natuurlijk menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door grooten, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ben benieuwd of je het vol kan houden Mira :)

Wij hebben toen om de dag geklust rond m'n vruchtbare dagen. Omdat spermacellen vaak wel een dag kunnen overleven :) En heb die dag getest via de calculator hier op de site :)

Ik vond het ook een erg mooie wagen.

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Bootjeee: We zullen zien of ik het vol kan houden. Geen idee... Ik moet zeggen dat ik nog geen gevoelens heb en mijn intuïtie zegt ook nog niets, dus we wachten af!

3. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Het zal al schelen dat je even weg bent. Ik heb toen een test gedaan die negatief was, dus toen had ik ook echt het idee dat ik ongesteld moest worden en daar wachtte ik ook op.
    Tot het een week duurde en ik nog een test heb gedaan, en die was positief :D

4. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Bootjeee: Dat scheelt vast wel iets. Ik heb net een mailtje gehad van Centerparcs dat we in de Kempervennen zitten (had een mysteryvakantie dus dan hoor je pas max 5 dagen vooraf in welk park je zit). Dat is vanaf ons, max 45 minuten rijden, dus die omgeving ken ik behoorlijk goed. Gelukkig is er op het park genoeg te doen om te genieten :D

5. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Mira, leuk zo'n mystery vakantie :)
    Veel plezier!!!

6. me83

me83 Niet meer actief

nee had nog niet getest maar wil wel. hahahah .. maar miss wacht ik tot morgen..

superleuke wagen hoor!!! heel mooi die kleur ook..

@mira veel plezier meis!!!

7. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Leuk he Me.

Ik heb net m'n schilderijen binnen van Disney. Ze zijn super leuk!

8. me83

me83 Niet meer actief

hier net getest... omdat ik bruinverlies heb.. niet veel gelukkig maar wilde meteen testen.. het streepje is hetzelfde al dan niet iets lichter als gister.. dus heb niet echt een goed gevoel erbij maar tis ff afwachten nu..had ook veel gesjouwd vandaag.. zal ook wel niet goed zijn geweest denk ik.. maar wordt vervolgd...

9. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    #749 bo0tjeee, 29 jul 2011
    Laatst bewerkt: 29 jul 2011
    Gewoon ff afwachten Me :)

Ik vanavond bij opa en oma geweest. De Maxi Cosi gehaald en kado's gekregen. Echt super leuk. Zal het zo in m'n foto album zetten.
    Maxi cosi ziet er super goed uit, inclusief regending. En dan nog gekregen: zelf gebreid vestje (tante 1), 5 delig setje met mutsje, pakje, broekje, jasje en en slabbetje en apart sokjes (opa en oma) En nog een pakje (tante 2). Echt super lief, de maxi cosi van opa en oma en m'n moeder.
    En van de week had ik van schoonouders al een jasje gekregen en de oude rammelaar van m'n vriend en een konijn met zo'n liedje erin.

10. me83

me83 Niet meer actief

@bootje.. zoooo verwend:D leuk hoor.. ben benieuwd naar de picca's ... ga zo kijken als ze erop staan!

ps.. wachten duurt lang he:p

11. me83

me83 Niet meer actief

superleuk bootje.. mooie maxicosi! en die rammelaar ook vet mooi(hou wel van die beetje authentieke dingen) sokjes vond ik wel weer meer jongen en knuffel weer meer meisje..

wil je van te voren al weten wat het word trouwens?

12. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Nou, ik heb de foto's in m'n album gezet.
    Waarbij staat dat ik het van m'n oma heb, heb ik het natuurlijk ook van opa gekregen, haha.

Ben er allemaal super blij mee. De Maxi Cosi is ook zo mooi. En hij ruikt ook schoon.
    De kinderwagen ga ik alsnog van m'n schoonouders vragen, daar zouden we hem van krijgen en dat scheelt hen ook weer qua kosten. Dus dat zien we nog wel ;)

13. me83

me83 Niet meer actief

@bootje.. had al gereageerd voor jou gister ahahah..

hier donkerrood bloed verlies met kleine stolseltjes.. nog geen helder bloed maar vermoed dat dat niet lang meer kan duren.. deze ronde gaat denk ik ook over..test blijft onveranderd trouwens! en katten slapen steeds op me buik! maar de hoop is weg.

14. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Balen Me, hopen dat je de volgende ronde meer geluk hebt!

15. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh me83: jammer zeg :(

Mira: veel succes maar wachten met testen, hahahahaha, daar lach ik mee!! Ik kon mij ook niet bedwingen!! En heb toen op 8 dpo getest. Maar k had wel overduidelijke symptomen!

Hier gaat alles prima trouwens. 5 weken en 1 dag ver!

Gisteren mijn allerlaatste ovu en zw testje gedaan dat ik nog in huis had. De teststreepjes stonden er eerder dan de controlestreepjes. Vet positief allebei!!

Foto volgt nog :D

Sluukes

Dikkelke

16. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Dikkelke: Inmiddels ben ik ongi geworden. Dus ik hoef niet meer te testen...

Schijnbaar was mijn cyclus nog van slag (dat was aan die cyclus van 125 en 76 wel te zien), maar heeft mijn lichaam mij nu eerder ongi laten worden. Een cyclus van 34 dagen! Ik was er de eerste dag niet zo blij mee, had het gevoel dat het goed zat, veel geklust enz en een positieve ovutest...
    Gisteren had ik het gevoel leeg te lopen, was in jaren niet zo ongi geweest (dejavu van voor mijn pilgebruik kreeg ik weer ;)) maar vanmorgen was het al minder, voor mijn gevoel. Dus ik heb de hoop er snel vanaf te zijn ;)

17. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Balen Mira!!!

Dikkelke, jeej! :D

18. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals beloofd hier mijn testjes van zondag op 21 dpo dus 1 week overtijd!

Bovenste: ovulatietest
    Onderste: zwangerschapstest

Ze knallen er dus echt vanaf!

Liefs,

Dikkelke

19. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Dikkelke, jeeeeeeeeeeeeejjjjjjjjjj :D :D
    Gefeliciteerd, super gaaf!

20. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kom aan dames.....

Allez Bo0tje: we gaan hier HCG rond strooien. Doe je mee?

Hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg hcg

Deel Deze Pagina