ik wacht nog steeds op mijn natuurlijk menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door grooten, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Vanmiddag naar de gyn geweest omdat ik zo een erge buikpijn had al heel de dag.

Echo gehad. Alles in orde. Mooie vruchtzak, mooie dooierzak en vruchtje van 6,6 mm wat overeen komt met 6 weken en 4 dagen. En een heel mooi kloppend hartje gezien!

De buikpijn is dus rekpijn van het rekken van de baarmoeder.

2. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Bo: Die bovendruk was waarschijnlijk hoog, omdat mijn zoontje steeds aan het huilen was omdat hij weg wilde. We hadden om half 4 een afspraak en waren pas na 4 uur aan de beurt. Maar ja dat is meestal in het ziekenhuis, die lopen altijd uit.
    Helaas mag je bijna niks slikken tijdens je zwangerschap. Had bij mijn zoontje tot de 20 wkn bijna dagelijks migraine. En mocht niets anders innemen dan paracetamol en dat doet niks tegen migraine. Het probleem is alles wat jij inneemt krijgt je kindje ook binnen. Heb ondertussen alweer een paar migraine aanvallen gehad, maar kan niks anders doen dan ze uitzitten.
    Probeer in elk geval je rust te pakken zodra je de mogelijkheid hebt. Dus ga op tijd naar bed en heb je in het weekend de mogelijkheid doe dan een middagdutje. Hopelijk helpt dat wat.

@Dikkelke: Fijn dat alles goed is met de baby.

3. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Dikkelke, gelukkig maar dat alles goed is.
    Essie, ik ga al op tijd naar bed, maar ik wordt elk uur wakker ongeveer. Vannacht ook weer, dus heb me ziekgemeld en net wel kunnen slapen. Dus we zien wel hoe het verder gaat.

4. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Bo: Dat is wel vervelend dat je steeds wakker wordt. Hopelijk is dat snel over. Al zal je er tegen het einde waarschijnlijk weer last van hebben. Maar dan ook omdat je buik in de weg ligt.

5. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Heeel vervelend. Maar wat doe je eraan.
    Nu weer hoofdpijn, zit aan de paracetemol!

6. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Hey meiden,

Ik heb vandaag voor het eerst de kleine gevoeld in m'n buik. Schopjes en bewegingen. Ik was op visite geweest met m'n moeder bij de zus van m'n opa, en toen we terug reden voelde ik vanalles in m'n buik. Echt zoooo apart. Super gaaf dat wel, nu komt het echte echte besef dat ik zwanger ben.

Hoe gaat het met jullie?
    Dikkelke & Essie, ook alles goed met de zwangerschap?

7. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Bo: Wat leuk! Super is dat hè en dat wordt alleen nog maar leuker. Want je gaat hem/haar steeds beter voelen.
    Hoe gaat het nu met je? Slaap je al wat beter en hoe gaat het met je hoofdpijn?

Ik ben deze week weer begonnen met werken. Ben aan het eind van de dag echt keikapot. Maar tot nu toe is de vermoeidheid nog niks vergeleken als die tijdens mijn vorige zwangerschap. Dus hopelijk blijft dat zo.
    Helaas heb ik ook regelmatig last van hoofdpijn. En kan dan ook alleen maar paracetamol pakken. Dus hopelijk is dat snel over.
    Ach ja mag niet klagen. Ben superblij dat ik zwanger ben. Er zijn vrouwen die er alles voor over hebben om zwak, ziek en misselijk vanwege de zwangerschap te zijn.

@Dikkelke: Hoe gaat het met jou?

8. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier alles vrij goed. Alleen enorm moe en enorm pijnlijke (o)(o).

De misselijkheid valt goed mee. Ook die vreselijke pijnen van vorige week heb ik niet meer gehad. Maar goed!

Ik kijk uit naar de echo van volgende week dinsdag.

9. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ik slaap ondertussen weer beter, waardoor ik ook geen hoofdpijn meer heb. Gelukkig!
    Vandaag naar het gemeentehuis de baby erkennen, naar het ziekenhuis me inschrijven voor de bevalling (hoewel ik niet naar dat ziekenhuis wil en zal gaan, moet het omdat het het dichtste bij is) en vanavond naar de VK.
    Lekker dagje vrij genomen ervoor zodat alles lekker geregeld kan worden :)

10. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de nieuwsgierigen...onder mijn profiel staan de echo's van vorige week :D

11. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Wat gaaf die echo dikkelke!

Ik werd net weer geschopt, hihi. Ik schrik er soms gewoon van.

Inschrijven in ziekenhuis,, check
    Baby erkennen bij gemeente, check
    Boodschappen doen, check
    Hondenspullen kopen bij dierenwinkel, check

Allemaal gedaan :) En dan om 18.20 uur bij de VK zijn :D

12. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Nou
    Kinderwagen is binnen
    Bevestiging van de kinderdagopvang is binnen

Bij de VK vorige keer was alles goed. De kleine schopt lekker. Over 2 weken m'n 20 weken echo.

Hoe is het hier met iedereen?

13. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Dikkelke: Hoe was je echo gisteren?

@Bo: Wat voor kinderwagen heb je gekocht? Hoe gaat het verder met je? Duizeligheid, misselijkheid...

@Hier: Misselijkheid is gelukkig een stuk minder. Ook al 3 dagen niet meer overgegeven. Probeer nu steeds iets kleins te eten als ik misselijk word en dat werkt tot nu toe redelijk. Verder weinig nieuws. Volgende week dinsdag mijn 2e echo.

14. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echo was fantastisch!! K ga hem direct in mijn fotoalbum zetten :D

Al een echt mini-mensje!

15. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Dikkelke, super hoor die echo!!!
    Essie, ik heb de foto van mn kinderwagen in mn fotoalbum staan :) Ik ben gelukkig haast niet meer misselijk. En heb m'n eetlust ook weer terug dus dat is erg fijn.
    Ik mis ondertussen wel de carpachio en krabsalade en rosbief enzo hoor!!!

16. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Bo: Mooie kinderwagen. Fijn dat de misselijkheid zo goed als weg is. Ik hoop dat het bij mij ook binnenkort ver weg is. Het is al wel een stuk minder, maar als ik maar iets vies ruik (vooral eten) dan ga ik al over mijn nek.
    Ik hou gelukkig niet zo van de dingen die je tijdens de zwangerschap niet mag. Carpaccio vind ik wel erg lekker, dus dat ga ik wel missen. Maar krabsalade, garnalen, biefstuk en nog wat dingen lus ik niet. Dus dat is eigenlijk wel makkelijk.

17. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Dat zal zeker schellen Essie, haha. Ik blijf trek houden de laatste dag. Ook al zit ik vol.. lekker handig!

18. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Meiden, hoe gaat alles hier??

Ik net terug van de echo. Vandaag ben ik 21 weken. Alles is goed en zag er goed uit. Geen gekke afwijkingen.
    En het is een meisje!!!! Jeej, hahaha. Heb de foto's in m'n album geplaatst. Een handje, een gezichtje en de billen van onder, dus daar zie je het geslacht.

19. Essie09

Essie09 Actief lid

2 jun 2011
    367
    0
    16
    @Bo: Net je foto's bekeken. Nou dat is duidelijk een meisje ja haha. Gefeliciteerd, fijn om te horen dat alles goed is met de kleine. Had je zelf een voorkeur: jongen of meisje?

@Hier: Gisteren op mijn werk verteld dat ik zwanger ben. Iedereen reageerde enthousiast. Ook mijn bazen, gelukkig. Ben blij dat het nu bekend is, kan ik er gewoon over praten en mijn zwangerschapskleren aan.
    Misselijkheid is nog niet helemaal weg. Maar geef niet meer zo vaak over. Ongeveer nog één keer per dag.
    Heb trouwens totaal geen voorkeur. Hebben al een zoontje. Maar het maakt mij niet uit een jongen of een meisje. Als het maar gezond is, hoe cliché.

20. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Essie, fijn dat ze zo goed reageerde op je werk. Bij mij toen ook hoor, dus dat was wel erg fijn.
    Ik heb m'n buikbanden vandaag besteld. En al super schattige meisjes dingen gezien uiteraard.

Ik had eigenlijk wel voorkeur, voor een meisje. Maar had juist de afgelopen 2 weken het gevoel dat het een jongen was.
    Niet dus! Hahaa

Deel Deze Pagina