ik wacht nog steeds op mijn natuurlijk menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door grooten, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie09

    Essie09 Actief lid

    2 jun 2011
    367
    0
    16
    Had je vriend ook een voorkeur?

    Heb ook al een beetje op internet zitten kijken naar buikbanden. Ze hebben echt veel keus en er zitten veel leuke tussen. Zal binnenkort ook eens gaan bestellen. Heb ze bij mijn vorige zwangerschap helemaal niet gedragen, weet eigenlijk niet waarom niet.
    En die babykleertjes zijn helemaal verleidelijk ja. Ik wacht tot ik weet of het een jongen of een meisje is. Heb namelijk nog ontzettend veel babykleertjes van mijn zoontje. Dus als het een jongetje is, hoef ik niet zoveel te kopen.

    Is je buik al goed gegroeid? Bij mij zie je het nu al duidelijk. Dat komt ook, omdat het mijn tweede zwangerschap is. Dan zie je het vaak sneller.
     
  2. bo0tjeee

    bo0tjeee Bekend lid

    24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Vriend had eigenlijk voorkeur voor een jongen. Maar hij is hier net zo blij mee hoor :) Ik had eigenlijk voorkeur voor een meid. Dus helemaal blij.

    En ik was net zo blij met een jongen geweest hoor ;)

    Heb nog geen reactie van die mevr. over die buikbanden, beetje apart aangezien ik wel geld gestort heb.

    En het buikje begint nu te komen. En de pijn in de banden dus ook, haha
     
  3. Essie09

    Essie09 Actief lid

    2 jun 2011
    367
    0
    16
    Ondertussen al wat gehoord van je buikbanden? Waar heb je ze besteld?
     
  4. bo0tjeee

    bo0tjeee Bekend lid

    24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ik had ze via een particulier. En ik heb ze binnen hoor. Maar ze passen nog niet echt.. beetje jammer.
     
  5. bo0tjeee

    bo0tjeee Bekend lid

    24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Meiden, hoe gaat het met iedereen?!

    Ik begin eindelijk dik te worden :) Vandaag een buikband om omdat al m'n shirtjes nu te kort worden.

    Ook eindelijk begonnen aan opruimen zodat we aan de babykamer kunnen beginnen binnenkort. Ladenkast gekocht bij ikea (MALM) en daar een groot deel van m'n kleding in en in de slaapkamerkast ook nog wat gepropt. Dus mijn kledingkast die in de babykamer staat is zo goed als leeg.
    Verder ook onze voorraadkast opgeruimd. Nu alleen nog bedenken waar ik m'n schoenen ga laten.
     

Deel Deze Pagina