ik wacht nog steeds op mijn natuurlijk menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door grooten, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    nou dat is mooi! hopen dat het zo blijft! het is natuurlijk niet gezegd dat je volgende cyclus ook zo 'kort' is.

    ik heb sinds een paar dagen een candida infectie. dus gister heb ik van die eitjes van gyno daktarin gekregen.
    gisteravond ingebracht en vannacht ergens om 3 uur wakker geworden met zoveel jeuk!! en pbranderigheid, maar die jeuk was zo erg! ik heb 2 uur wakker gelegen en toen heb ik er Bioclin opgesmeerd. ik weet niet of dat mocht, omdat dat ook tegen schimmels werkt, maar vooral verzachtend is.
    pfieww, toen werd het wat beter...vanochtend leek het allemaal al wat rustiger.

    maar....ineens vanochtend wat roze bloedverlies...
    het is 27 dagen na mijn laatste bruinverlies. gisteravond ook hoofdpijn, maar dit zal toch niet een menstruatie zijn?
    nou ja, ik kijk het even aan.

    ik vind het wel toevallig! maar misschien komt het ook van de gyno. maar er staat niks in de bijsluiter hierover...

    weer een heel verhaal, haha!
     
  2. bo0tjeee

    bo0tjeee Bekend lid

    24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Wat vervelend zeg Roeska! Beterschap dan maar!

    Ik zie vanzelf wel hoe de cyclussen gaan verlopen. Ben al lang blij dat m'n eerste keer 27 dagen is :)
     
  3. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    dank je wel!

    ja, het is even afwachten. maar ik hoop voor je dat het zo kort blijft!
     
  4. bo0tjeee

    bo0tjeee Bekend lid

    24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ik hoop het ook. Maar we zien wel hoe het allemaal loopt ;)
     
  5. grooten

    grooten Lid

    30 dec 2010
    30
    0
    0
    verzorgende in de thuiszorg
    heiligerlee
    hoi ik ben weer thuis van het heerlijke mallorca , erg leuke tijd gehad vanmorgen naar de huisarts geweest want ben nog steeds niet ongi en heb primolut meegekregen 3xdaags 1 tabletje dus afwachten maar
     
  6. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hoi! fijn dat je het zo leuk hebt gehad! vast warmer dan hier he, haha! nou zaterdag was het hier ook lekker warm.
    nu hopen dat de primolut zijn werk gaat doen.
     
  7. cw1

    cw1 Lid

    25 mrt 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik ben nog steeds niet ongi, zit vandaag al op de 16 weken :( Irritant is het he? :(

    Op hoeveel dagen zit jij nu roeska?
     
  8. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    heel irritant! ik zit op 106 dagen...weet zo niet hoeveel week dat is haha!
    vanochtend had ik wel een klein beetje rozeverlies, maar zeer minimaal, en ik denk dat het van de gyno daktarin kwam die ik vannacht gebruikt heb. het is ook al weer over.

    ik hoop dat het snel komt. ben je al naar de ha geweest?
     
  9. bo0tjeee

    bo0tjeee Bekend lid

    24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Roeska, balen! Je zou toch ooit ongesteld moeten worden?

    De bloedingen van mijn menstruatie zijn op het moment veel erger dan toen met de anticonceptie. Wel apart.
     
  10. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hmm, ik ben vanochtend ongesteld geworden na 106 dagen...
    het is niet te missen, er is nu al meer gekomen, dan tijdens alle bruinverlies sinds ik gestopt ben.

    aan 1 kant wel fijn, hopen dat alles nu weer op regel komt en er een eisprong is deze maand.
    aan de andere kant: ik zou binnenkort naar de gyn...
    ik zat al te denken om de afspraak wel door te laten gaan om even te kijken of alles goed is vanbinnen. ik hoop dat ze dat dan wel doen. misschien verzet ik de afspraak dan wel naar het moment dat ik op ongeveer dag 40 in mijn cyclus zit.
     
  11. siena

    siena Actief lid

    31 mrt 2011
    403
    0
    0
    Het is bij iedereen anders.. Helaas duurt het bij de 1 langer dan bij de ander... Ik was ook snel onzeker over wanneer die zou komen.. Toen kwam mn eerste echte ongi na 40 dagen...
    Gewoon geduld hebben, het komt echt wel.. Succes!
     
  12. bo0tjeee

    bo0tjeee Bekend lid

    24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Je kan toch gewoon bellen en vragen wat ze adviseren Roeska? En waar jij je fijn bij voelt he!
     
  13. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    toevallig heb ik net de vragenlijst binnengekregen.
    vanmiddag ga ik inderdaad even bellen wat ik nu moet.
    ja, ik doe zeker waar ik me goed bij voel. het liefst ga ik heen, voor het zelfde geld duurt de volgende cyclus ook weer heel lang. dan ben ik nu vast binnen bij het ziekenhuis :)
     
  14. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    @siena, ik ben blij voor je dat jouw menstruatie vrij snel is gekomen.

    ik heb al een poos klachten als hoofdpijn en misselijkheid. en als het dan niet komt en alle testen zijn negatief, dan word ik heel onzeker en waag ik er graag een bezoekje bij de huisarts aan.
    en hij heeft besloten me door te sturen, daar had hij blijkbaar genoeg reden voor.
     
  15. roeska123

    roeska123 Bekend lid

    28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    trouwens, ik dacht ineens aan dat ik 2,5 week geleden begonnen ben met monnikspeper. misschien heeft dat ook invloed gehad.
     
  16. Mira85

    Mira85 Fanatiek lid

    30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    @ Roeska123: Fijn dat je ongesteld bent geworden! Je lichaam kan het dus gewoon wel ;) Ik zou ook gewoon even bellen, de situatie uitleggen en advies vragen.

    Zelf ben ik inmiddels begonnen met capsules met teunisbloemolie erin. Ik hoop dat daarvan mijn ritme op gang komt. Verder heb ik gister en vandaag mijn eerste ovu-testen gedaan om te kijken of ik in ieder geval een eisprong heb. Nu had ik gister een witte test (op de controlestreep na dan ;)) en vandaag een lichte teststreep :D Hopelijk dus een eisprong in de komende tijd. Dus de komende dagen ben ik zoet met ovu-testen ;)
     
  17. me83

    me83 Niet meer actief

    ik kan me hier ook bij aansluiten..mijn laatse menstruatie was na het stoppen met de pil ((strip afgemaakt) dat begon op 8 feb tot 12 feb..
    verder na een klein bloedinkje in de eerste week na mijn ongi niks meer.. waardeloos dat je dan niet weet hoe wat en wanneer.gister een ovu testje gedaan maar was geen streep te zien.. wel last met ontpillen.. voel dingen die ik 13 jaar niet heb gevoeld(of iig niet zo erg) gelukkig word het al minder.. hoop dat iedereen snel een ongi of eisprong heeft!
     
  18. bo0tjeee

    bo0tjeee Bekend lid

    24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Iedereen dus aan de ovu testen.

    Ik heb wel nadat ik gestopt ben met de pil, veel ergere bloeding en veel meer puistjes. Overal, wordt er gek van!
     
  19. cw1

    cw1 Lid

    25 mrt 2011
    40
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Roeska, wat is monnikspeper precies? Misschien dat dat ook wat voor mij is??? ;) Gr
     
  20. me83

    me83 Niet meer actief

    vandaag toch nog een licht streepje op de ovu test.. nou hopen dat het duidelijker word.. ook voor jou mira.. las dat je ook licht streepje heb! ben benieuwd!
     

Deel Deze Pagina