ik wacht nog steeds op mijn natuurlijk menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door grooten, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik had wel een witte broek :), niet aan gedacht haha! een uur later kon hij weer uit...

ik weet niet welke pillen je krijgt. doorgaans is het fluconazol en itraconazol. deze mag je beide NIET in een zwangerschap gebruiken. ik heb de bijsluiters nagekeken.
    toen ik een orale kuur zou krijgen van de week, heb ik nog de ha gebeld. 1pil van 150 mg heb ik gekregen ín mijn menstruatie, dus dat is vrij snel weer uit je systeem. maar voor een kuur van 7 dagen moet je oppassen dat je dus niet zwanger bent.

mocht je het weer nodig hebben, dan moet je je ha op de
    hoogte brengen dat je bezig bent met zwanger worden, dan kan hij kijken wat je moet doen.

bioclin actigel helpt ook wel tegen een infectie, maarbij mij was het al in een verder stadium.
    dit werkt wel heel verzachtend tegen de jeuk en pijn.
    als je het opsmeert, dan brand het wel even ,maar dat is snel over.

groetjes!

2. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Roeska, ik kreeg inderdaad 1 pil die dan langer zou werken o.i.d. Maar sowiezo let ik nu beter op medicijnen en voeding en alles hoor.

Balen van je witte broek ;)

3. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    haha! ja inderdaad, maar een sopje doet wonderen :)
    dat van die ene pil kan kloppen. die is veel sterker.
    ik let ook veel beter op alles. geen zwaardere medicatie meer en zo weinig mogelijk alcohol.

bij mij ging de kraan vanmiddag weer open...4e dag op rij nu. zou ik het nu een echte menstruatie kunnen noemen? ik denk het wel. ik ben er nu ook wel weer zat van hihi!

4. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Roeska, denk wel dat het nu een echte menstruatie is hoor. Alleen je lichaam moet zo te merken even op gang komen.

Kraantje bij mij is zo goed als dicht. Af en toe wat viezige afscheiding, maar inlegkruisje is voldoende.

Ik zat nu te denken. Hoe moet ik nou rekenen tot m'n volgende menstruatie? Vanaf vandaag of vanaf de eerst dag van de afgelopen menstruatie?

5. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

1ste dag van je laatste menstruatie;)

6. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
  7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Nou dames, iedereen genoten van het weer? Lekker was het vandaag!

Hier net van de wc gekomen en volgens mij ga ik ongi worden. Met het afvegen wat roze gespot :D Dat zal eens tijd worden. Hopelijk komt mijn cyclus nu goed op gang...

8. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hier ook heerlijk weer! ben zelfs lichtelijk verbrand in het zonnetje! :cool:
    morgen nog zo'n mooie dag!

hopen dat het doorzet en dat alles weer op gang komt.
    hoe lang heeft deze cyclus geduurd?

9. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    oh, ik zie het al :). bij jou ook heel erg lang dus!

10. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    Idd, ik hoop ook dat het doorzet, maar dat het donderdag weer over is, anders denk ik tijdens onze trouwdag alleen aan mijn ongi...

Ja erg lang, over de honderd dagen (ben de tel kwijt hoor ;))

11. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Ik zit nou te twijfelen over m'n cyclus telling. Ik dacht 27 dagen, maar klopt volgens mij niet.

M'n pilongesteldheid was van 6 tot 9 maart ofzo. En de volgende ongesteldheid van 5 april tot 8-9 april ongeveer. Dan is dat als ik vanaf de 1e dag tel tot de volgende 1e dag toch geen 27 dagen ?

Jeej Mira, menstruatie op komt! :p

12. me83

me83 Niet meer actief

zo weer ff bijgelezen.. nou moet ik zeggen dat ik zaterdag opstond in de ochtend en op de wc zat en hoppa!!!! ongesteld!!! jeeejjj ben nog nooit zo blij geweest met me ongi geloof ik hahaha ..twee dagen helder rood bloed en vandaag word het al wat minder en wat ouder bloed... maar heb dus toch een ei gehad! nu hopen dat het weer een maandelijks iets word zodat ik weet wanneer me ei komt... eindelijk na 8 feb weer een cyclus hoop ik!

@ mira hoop dat het niet of je bruiloft komt maar ben benieuwd of je ook weer een cyclus krijgt.. fingers crossed!:)

13. Dierelier20

Dierelier20 Actief lid

16 okt 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    me83: wat goed dat je cyclus vanzelf op gang gekomen is!

Mira, ik wil jou alvast een hele fijne en mooie trouwdag wensen en heel veel geluk samen! Hopelijk mag jullie liefde gauw bekroond worden met een baby'tje!

Ik zit nu dus op dag 6 van mijn nieuwe 'cyclus' die dus opgewekt is met provera. Ben me aan het bedenken of ik zal temperaturen deze cyclus om te checken of er een keer een eisprong plaatsvindt. Ik wil dat gewoon weten, ook al ga ik er geen actie op ondernemen nu, want volgende week vrijdag moet ik weer beginnen met 10 dagen provera om nog een keer een cyclus op te wekken.
    Als die menstruatie ook weer precies 5 dagen na het stoppen komt dan zou ik theoretisch gezien grote kans hebben op een eisprong op onze trouwdag of als ie later is op onze huwelijksreis. Maar ik ga er eigenlijk van uit dat dat niet gaat gebeuren. Al zou ik het toch wel heel gaaf vinden, een honeymoonbaby.

14. me83

me83 Niet meer actief

@dierelier... ja ben er erg blij mee en gelukkig niet 7 dagen lang en zwaar maar gewoon zoals ik ook had toen ik nog aan de pil was..
    Ik hoop voor je dat je met je trouwdag of honeymoon een ei heb! zou echt te gaaf wezen.. kreeg je die provera om alles op te wekken?tis wel leuk denk ik om te tempen en het een beetje bij te houden! zou zonde zijn als je tijdens je honeymoon je ei mist!

alvast gefeliciteerd en dat je veel mag genieten van elkaar en natuurlijk snel op roze mag!

15. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hallo dames! hoe is het met iedereen?
    wanneer was/is nou jouw trouwdag Mira? of heb ik 'm al gemist :)?

ik heb vandaag een brief van het ziekenhuis ontvangen. 3 mei mag ik langskomen.
    direct slaan de twijfels weer toe, want ik zit dan op dag 28 in mijn volgende cyclus. dan kan ik natuurlijk nog niks zeggen over deze cyclus. ik kan hem wel met 1 of 2 week verplaatsen, maar wat als ik dan gewoon op tijd ongesteld word? of als ik op het moment van de afspraak ongesteld ben?
    ik weet niet of ze dan nog wel wat zullen doen...

zucht zucht zucht!

mijn menstruatie is nu pas zo'n beetje weer over. zo nu en dan nog een beetje rozeverlies. dan heeft het al met al wel erg lang geduurd.
    ruim 9 dagen...maar het kwam steeds met golfjes steeds 's middags. dan dacht ik 'het is over' en hoppa, daar kwam weer wat...

en nu hopelijk op naar een ei :D!

16. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Nu maar hopen op een ei Roeska!

Mijn cyslus was volgens mij 30 dagen. En niet 27.

Ik was 6 maart ongesteld, en toen 5 april. Dus dat is toch 30 dagen dan? Iemand zei tegen mij 27.

Dus dan is dit m'n berekening, ipv komend weekend vruchtbaar.

Eerste dag van je laatste menstruatie: 6 maart 2011
    Een beetje vruchtbaar: 19 maart 2011
    Vruchtbaar: 20 maart 2011
    Erg vruchtbaar: 21 maart 2011

17. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

@ Bo0tje: volgens mij ook 30 hoor

@ Roeska: veel succes meid met je ei ! ;)

@ me83: goed dat je MS er zijn he!

Hier ook nog wat nieuws...

Ik zit dus ondertussen op dag 43. Omdat ik dinsdag avond zo wat pijn in de linker lies had en last van de onderrug, dacht ik, kom, ik smijt er een ovu test tegen aan.

Positief!!

En nu heb ik sinds vandaag heel veel vruchtbaar slijmverlies...en zeurende buikpijn.

Dit luidt dus op een eisprong. EINDELIJK!!!

Maar mijn temperatuur was nog laag vanmorgen...enig idee wanneer die normaal zou stijgen??

Liefs

LittleAngel

18. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    @Dikelke! Wat goed zeg, die eisprong. Hopen op wat goeds nu!

19. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    @bo0tjeee, ja dat is inderdaad 30 dagen! dus dan zou deze berekening kloppen. spannend!

@little angel, wat goed! nou aan het werk dan maar, haha!
    je temp zal als het goed is stijgen ná je eisprong.

ik heb vanochtend het ziekenhuis gebeld en de afspraak van 3 mei met een maand verschoven naar 6 juni.
    ik denk toch dat dat het beste is. dan kan ik veel meer zeggen over mijn volgende cyclus.
    en nu kijken wanneer mijn volgende menstruatie zich aandient.

20. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Wij zijn nog niet actief bezig met het zwanger worden...eerst 3 maandjes ontpillen was de bedoeling. We trouwen namelijk op 11/06.

Maar ondanks dat, hebben we woe toch goed ons best gedaan :D

Veel succes allemaal!

Ik hou jullie op de hoogte of mijn temp ook werkelijk omhoog gaat! Laat ons hopen van wel!!

Lang leve teunisbloemolie!!!

Liefs

Deel Deze Pagina