ik wacht nog steeds op mijn natuurlijk menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door grooten, 14 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Roeska, fijn dat je die afspraak hebt kunnen verzeten. Heb je toch een beter gevoel bij he :)
    Dikkelke, Wat doet die teunisbloemolie precies?

2. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    @ Allen: We zijn gisteren, donderdag 14 april, getrouwd. Super dag gehad, helaas behoorlijk ongi de hele dag, maar verder echt kunnen genieten (alleen even op tijd alles verschonen ;)). Foto komt binnenkort. Gisteren heeft de fotograve 1 foto alvast geprint, maar ik heb digitaal nog geen foto's op de com :(

3. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    @mira, gefeliciteerd!! jammer dat je ongesteld was maar wel fijn dat je zo genoten hebt!

4. Dierelier20

Dierelier20 Actief lid

16 okt 2010
    142
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mira proficiat!! Fijn dat jullie zo'n mooie dag hebben gehad! Geniet er nog lekker van na! En ik vind het wel een goed teken dat je eindelijk ongesteld bent geworden, dan kunnen jullie nu hopelijk echt beginnen met proberen. Misschien heeft het zo moeten zijn?

Roeska, verstandig dat je de afspraak hebt verzet. Ben benieuwd wat ze zeggen in het ziekenhuis.

Hier geen nieuws. Ik temperatuur nu (niet elke dag) om te checken of er heel per ongeluk toevallig een eitje komt. Zit nu op dag 10 dus het is nog wat vroeg voor een ei, maar ik verwacht eigenlijk ook niet dat ik er een vind.
    Vrijdag weer beginnen met de volgende rits provera.
    Het voordeel daarvan is dat ik in ieder geval niet ongesteld zal zijn op onze trouwdag.

5. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bo0tje: teunisbloem regelt je cyclus. Toen ik op dag 35 nog steeds geen MS had, ben ik teunisbloemolie capsules gaan halen, die zorgen voor een regelmatigere cyclus.

En tja, of het er aan gelegen heeft weet ik niet, maar 7 dagen later heb ik (gisteren dus), allez dat denk ik, mijn ES gehad.

Na de eisprong mag je dat niet meer nemen, zou een eventuele innesteling bemoeilijken.

Nu nog 14 daagjes geduld dus!!

Ik ben benieuwd!

Mijn temp was vanmorgen al ietsje hoger maar ik heb een korte nacht gehad...

Oh ja, en Mira: dikke proficiat...binnen minder dan 2 maanden is t aan ons :D

Liefs :)

6. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Mira, wat fijn dat je een mooie dag hebt gehad!

Dikkelke, dat wist ik niet joh van teunisbloemolie.

Ik probeer maar zo min mogelijk te nemen aangezien mijn cyclus redelijk goed gaat. Het is allemaal maar bekijken hoe het de volgende cyclus loopt.

Volgende week klussen en dan zien we weer verder. ;)

7. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    @ Allen: Bedankt voor de felicitaties. Ik besef nog steeds niet dat ik nu getrouwd ben ;) Hoewel ik er toch echt zelf bij was :D

Ik ben ook aan de teunisbloemcapsules gegaan en ik ben nu dus nog steeds ongi. Of het echt aan die capsules lag weet ik niet zeker, maar voor mijn gevoel wel. Ik heb ze ongeveer 5 dagen genomen totdat ik ongi werd en daarna nog even doorgeslikt. Nu al 3 dagen niet gedaan. Ik wil nu kijken of mijn lichaam na deze keer een normale cyclus krijgt. Zo niet, ga ik weer slikken!

8. Mira85

Mira85 Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.664
    0
    36
    In het mooie Brabant
    @ Allen: Ik heb wat foto's bij mijn profiel gezet van de trouwdag, kunnen jullie even kijken ;)

9. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Mira, wat een mooie foto's zeg! Ziet er toppie uit.

Pfff.. ik had weer wat. Net met de honden naar de plas geweest, lekker laten zwemmen. Trekt de pup (7 maanden) zo hard aan de riem dat m'n nagel kapot gaat. (acryl) en onder het overgebleven deel acryl is het ook gescheurd. Deed pijn, dus de tranen kwamen al. Die vervolgens ook tot we thuis waren (met de auto) bleven stromen. Vraag me niet hoezo, was zo gek.

10. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Amai Mira, je zag er stralend uit!!!! Mooie foto's.

Voor de rest dames, alles in orde?

Hier gaat het gewoon zijn gangetje he...wachten, wachten, wachten...pffff...

Liefs

11. grooten

grooten Lid

30 dec 2010
    30
    0
    0
    verzorgende in de thuiszorg
    heiligerlee
    nou ik ben vannacht ongesteld geworden door het gebruik van primolut , zal me eens benieuwen hoe lang het nu weer gaat duren en of het wel uit zichzelf komt iedereen veel succes.

12. me83

me83 Niet meer actief

@mira.. gefeliciteerd meis met jullie huwelijk!!!! wat fijn dat het een mooie dag is geweest(en ook beetje fijn dat je toch je ms kreeg) kunnen jullie eindelijk beginnen!!!spannend!!

iedereen die nog wacht op de ms of eisprong succes!!!!:)

13. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Nou, vriend al verteld dat het vanavond, morgen, overmorgen en de 22e moet gebeuren. Hahaha. Hij keek me een beetje verwonderd aan:)

14. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Serieus Bo0tjeee: heb je dat zo gezegd...oeh, dat moet ik hier niet proberen...dan slaat die van mij in paniek! :p

Ik trek gewoon iets sexy aan, dan stelt die zich geen vragen, moehhhhaaaaa....

Groetjes,

Alles voor de rest ok met de dames???

Liefs

15. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Dikkelke, Hahahha, ja, maar m'n jarretelkous had een ladder, dus dat was niet zo sexy, hahahhaha.
    En om me er nou elke dag in te hijsen heb ik geen zin in. Lui he, haha.

16. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahahahahaha...

Eventjes vertellen dat ik zojuist ben gaan laten bloed afnemen bij mijn dokter.

Alles wordt gecontroleerd. Tekorten, immuniteiten, progesteron voor te kijken of ik een eisprong had en ook hcg om een eventuele zwangerschap uit te sluiten.

Ik ben benieuwd. Morgen voormiddag mag ik bellen.

Ik hou jullie op de hoogte!

Prettige avond nog!

17. me83

me83 Niet meer actief

spannend hoor !! hier alles goed alleen ineens vandaag wat bruine afscheiding met beetje rood en slijm .. heel raar.. was al druk aant klussen geweest gister voor ik ineens vroeg een ei zou krijgen.. wachten het maar weer af:(

hoe gaat het verder met iedereen hier??

18. bo0tjeee

bo0tjeee Bekend lid

24 mrt 2011
    797
    30
    28
    Vrouw
    Secretaresse
    Gelderland Midden
    Dikkelke, spannend! Komen hopelijk alleen maar handige positieve dingen uit.

me83, wat gek dat je die afscheiding had. Hoopte je op menstruatie of niet?

19. me83

me83 Niet meer actief

@bootje.. nee niet echt die heb ik vorige week al gehad dus hoopte dat het nu weer beetje normaal werd na 65 dagen wachten op ms.. maar miss een doorbraakbloeding ofzo.. hoop dat ik wel snel een ei heb .. hoopte deze week dus toch maar ff een ovu testje ertegenaan gooien denk ik

20. dikkelke

dikkelke Actief lid

27 okt 2010
    209
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames,

Gisteren heeft de dokter bloed geprikt.

Hcg, progesteron (voor de eisprong), immuniteit, tekorten...noem maar op.

Vandaag mocht ik in de voormiddag bellen.

Toen ik belde, zei hij, ik heb nog niet alles binnen. Het enige wat ik al weet is dat je niet zwanger bent. De rest, daar bel je best morgen voormiddag eventjes voor.

Ok, dat ik niet zwanger ben, dat had ik ergens wel verwacht. Ik ben dus ook niet zo teleurgesteld.

Ik hoop alleen dat die verdomde MS snel doorkomen. Zit vandaag op dag 49.

:(:(:(

Duimen jullie mee?

Liefs!

Deel Deze Pagina