@dikkelke.. ik duim met je mee !! @bootje.. heb je verschillende testen dan of banners? dat het verschillende data opgeeft? voor de zekerheid toch maar klussen dan.. je weet het nooit en zonde als je je ei zou missen.. succes aan beide iig!
Via predictor en deze site ben ik op het vruchtbaarst vandaag. En gister en eergister ook redelijk vruchtbaar. En via SensiTest op (of rond) de 22e. Dus vandaar En het zaad leeft ook nog wel even in je lichaam, dus de 18e geklust, dan vanavond, dan de 22e en 24e.
spannend bootje.. ikzelf heb deze week als het goed is me ei.. gister wel een doorbraakbloedinkje gehad maar hoop niet dat dat wat uitmaakt voor me ei.. gewoon veel klussen deze week en volgende week.. heb geen idee wanneer die precies komt door het ontpillen maar op me ovu testje gister een lichte streep...dus ben benieuwd..
Me83, ik weet het ook niet helemaal zeker, heb pas 1 cyclus na 30 dagen achter de rug. Maar die testen geven dit ongeveer aan, dus ach.. we blijven proberen he. Jij ook succes dan maar
Verdikt van de dokter: Vitaminen: ok Ijzer: ok (wat ik normaal altijd te kort heb) Suiker: ok Cholesterol: ok Immuun voor rubella Niet immuun voor toxoplasmose Lage waarde progesteron dus nog geen ES gehad. MAAAR hogere LH waarde dus ES op komst!! Toch goed nieuws. En de LH waarde klopt, want gisteren was de ovu test bijna positief. Straks nog eens testen!! Eindelijk krijgt mijn lichaam door dat het terug moet beginnen werken! Groetjes...
Dikkelke, jeej! Klinkt goed hoor die uitslag. En wat fijn dat je lijf nu eens weer normaal gaat doen!
Dat zijn fijne utislagen dikkelke, mnu dus aan de slag met ovutesten? Me83 en Bootje, succes met klussen! Lijkt me echt fijn als je een beetje gericht bezig kunt zijn. Hier niet echt nieuws. Begin morgen weer met een nieuwe reeks provera. Ik zit onder de puisten, echt vervelend is dat. Als ik volgende maand ongesteld ben geweest van de provera dan wil ik beginnen met etos zwanger worden en een bezoekje aan de acupuncturist brengen, eens kijken wat die voor mij kan doen. Ik ben er ooit al eens onder behandeling geweest voor hoofdpijn en toen hielp het wel.
Dierelier, wat vervelend zeg! Etos zwanger worden is denk ik wel handig Acupunctuur is ook altijd wel erg goed. Ik heb ook veel puistjes sinds ik gestopt ben met de pil hoor. Op de meest onmogelijk plekken. ppfff!!!
Dank je dames... Ik denk dat de ES gisteren is geweest...ik ben er bijna zeker van... We zullen straks zien aan de ovu test he... Deze cyclus zal het niks zijn...hebben sinds zondag niet meer geklust... Op naar de volgende (hopelijk normale) cyclus!! Veel succes allemaal!!
Ovu test is negatief. ES is dus voorbij.... NOD rond 4/5!!!! EINDELIJK! Ook temperatuur in FF is gestegen...FF zegt zelfs dat de ES maandag was...
@dikkelke..jammer dat je em gemist heb , op naar de volgende ronde meis!! @bootje.. dan moet het goedkomen als je trouw klust.. ik zou gister weer gaan klussen maar lief was te laat thuis,, ik sliep alhopelijk kunnen we vanavond nog even aan de slag.. wel wat doorzichtig slijm gevonden maar vandaag ook weer beetje bruin erbij,hoop niet dat het meer word want anders vind ik het klussen niet zo fijn als ik vloei.. hopelijk mis ik me ei niet haha