Ik was blij met de naam; totdat mijn moeder zei;

Discussie in 'Babynamen' gestart door Carlien, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Van harte gefeliciteerd met jullie mooie dochter Rosalie!

2. krullenkop

krullenkop Niet meer actief

Gefeliciteerd met de geboorte van Rosalie! Een erg mooie naam, goed dat jullie er uiteindelijk toch nog voor gegaan zijn :).

3. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    prachtig meisje met een mooie naam! Gefeliciteerd :D

4. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    van harte gefeliciteerd met jullie prachtige dochter Rosalie!

5. wianhalu

wianhalu Niet meer actief

erg mooie meid! van harte gefeliciteerd! heel goed dat jullie vast hebben gehouden aan de mooie naam Rosalie! Heb je je moeder nog mee geconfronteerd? Misschien weet ze het niet eens meer....

6. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Oooh, wat een mooi popje! :D *smelt* Van harte gefeliciteerd!! Geniet maar lekker van haar! :D

7. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Snap ook niet waarom je moeder het een h. naam vindt.vindt het een hele mooie naam en zou hem ook zeker geven ! ( en heel hard hopen dat je moeder de ogen uit haar kop schaamt als ze het hoort ;) ) Het gaat er om dat jullie het een mooie naam vinden en als iemand anders het geen mooie naam vindt dan is dat hun probleem.

Edit : Zie dat je bevallen bent :D Gefeliciteerd. En dat jullie de naam gehouden hebben.Super !

8. Meisjesmama

Meisjesmama Niet meer actief

Gefeliciteerd met de geboorte van Rosalie! Leuk dat je ons dat nog even laat weten!

9. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Gefeliciteerd met jullie prachtige meisje met een prachtige naam!

10. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Gefeliciteerd met je prachtige dochter! Echt een mooi meisje zeg.... En goed dat je de naam gehouden hebt.

11. Guapetona

Guapetona Fanatiek lid

13 mrt 2008
    1.097
    0
    36
    therapeut
    zuidholland
    Gefeliciteerd Carlien, en goed dat jullie voor DE naam zijn gegaan!
    Nu lekker genieten, en het hele issue maar gauw vergeten!

12. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.342
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    dit had mijn tekst kunnen zijn :) !

van harte gefeliciteerd meid! ik ben ook erg benieuwd of je moeder het dus nog weet...

13. misa

misa Niet meer actief

Ooh wat erg...! Ik heb ooit een vriend afgekapt toen ze allerlei namen aan het afkraken waren. Ik zeg: doe maar niet, straks zeg je iets lulligs over toevallig onze geweldige naam! Vond hij niet zo leuk, totdat ze zelf zo ver waren.. toen begreep hij het wel!

Maar ik vind Rosalie juist een hele nette en lieve naam..!!! Ik zou het zeker niet veranderen, je moeder hoeft het niet mooi te vinden. Dat hoeven alleen jullie. Is misschien moeilijk, maar ik denk dat je moeder zich straks rotter voelt dan jij.. En ook eigen schuld! ;)

Laat je niet gek maken meid!

Edit: ik zie net dat je al bevallen bent..! Wat gaaf, gefeliciteerd! Ook met de mooie naam!

Wat zei je moeder?

14. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Uiteindelijk past de naam gewoon bij het kind. Vind ik tenminste. Toen mijn schoonzus bevallen was en wij hoorde hoe het kindje heette, dacht ik, en ook mijn schoonmoeder.. Goh, even wennen.

En nu... Het past gewoon bij het ventje!

Ik snap dat het je kwetst en dat je je rot voelt, maar ik hoop dat je daardoor niet gaat twijfelen. Misschien kan je het bespreken, of niet natuurlijk. En ik denk dat je moeder daar uiteindelijk zelf wel op terug komt als ze de naam hoort.

15. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Shittie shittie, lees ook nu pas dat je al bevallen bent!

Van harte! En wat ik al zei: Ze komt / kwam er vast op terug!!

Geniet er van!!!

Deel Deze Pagina