Hoi Dames, Ik heb op 31-12 een vroege miskraam gehad met 4 weken, 3 dagen. Heel verdrietig, heb veel gehuild, maar we willen nu toch ook weer naar de toekomst kijken en weer verder gaan om onze grote wens in vervulling te laten gaan. Nu ben ik benieuwd: hoe snel waren jullie weer zwanger na een (Vroege) miskraam?
Ik was gelijk de maand erna zwanger (zie handtekening). sterkte meid... Ik snap je geviel, hopelijk mag het snel weer raak zijn voor jullie!
Dag Leolientje, Ik hoor van collega's die en miskraam hebben gehad dat dit erg kan verschillen. Een dame heeft er een jaar overgedaan en een ander was na 3 maanden zwanger. Wat mij wel is opgevallen dat een miskraam zo vaak voorkomt. Bijna elke collega vertelde mij ook een miskraam te hebben gehad en zeker in het begin van de zwangerschap. Zij hebben allemaal nu 1 of 2 kinderen. Dat deed mij goed om te horen, omdat ik toen wist dat het geen uitzondering is en veel voorkomt. Zij hebben nu ook allemaal kinderen..Sterkte en veel geluk.
Ik lees ook even mee, afgelopen donderdag een vroege miskraam gehad bij 4,4 weken. Ben heel benieuwd naar jullie ervaringen.
Ik heb juist het idee dat mn cyclus helemaal ontregeld is. Ik verwacht dan ook even helemaal niets, ik weet eigenlijk nieteens zeker of ik al mn eisprong heb gehad. Ik heb wel een beetje op internet rond gekeken en daar lees ik allemaal andere verhalen. Sommige zijn meteen weer zwanger met een normale cyclus, anderen hebben hun eisprong later maar zijn meteen zwanger en bij anderen duurt het heel lang voordat ze weer zwanger zijn, bij iedereen is het dus weer anders. Mag ik vragen of jij ook zo'n buikpijn/steekjes blijft houden?
Ik heb 28 september een miskraam gehad en daarna geen menstruatie meer maar gelijk weer zwanger en nu alweer ruim 13 weken. Vond het een wonder vooral omdat het bijna 2 jaar heeft geduurd voordat ik een positieve test in handen had,en toen ineens 2 keer achter elkaar.
Ik heb in totaal 3 miskramen achter de rug. De eerste bij 11 weken gecuretteerd, moest toen een cyclus overslaan. De maand daarna zwanger. Helaas miskraam bij ruim 5 weken, maand later zwanger van mijn jongste zoon. Nu zijn wij bezig om zwanger te worden van een 3e wonder en heb in december ook een vroege miskraam gehad. Begonnen met acupunctuur. Ik heb nu een cyclus overgeslagen, deze maand gaan wij er weer voor! Ik ken de de machteloosheid helaas maar al te goed, het is zo ontzettend frustrerend! Hou moed!!!
Allereerst, wat rot dat je dit mee moet maken. Het is zo'n ontzettend rotgevoel. Voordat ik zwanger was van mijn dochter heb ik de twee maanden ervoor twee keer een vmk gehad 4.4 en 4.2. Moet wel zeggen dat ik die zelf op een of andere manier niet echt heb meegeteld, geloofde het nog nauwelijks. Maar daarna dus weer zwanger en dat ging gelukkig goed. Nu alweer een tijdje bezig maar wil nog niet erg lukken. Sterkte!
Ik heb ook twee keer een een vroege miskraam gehad tussen de 4 en 5 weken. Vanaf dat we gestart waren met proberen bij de 4e maand en daarna na 9 maanden weer. We zijn nu ruim een jaar onderweg. Ik heb bij beide keren 1.5 maand last van van buikpijn gehouden, maar na de erop volgende menstruatie ging dat altijd een stuk beter. Nu nog niet zwanger maar de cyclus was altijd wel meteen weer 'regelmatig'. Bij mij schommelt het tussen de 30 en 35 dagen. De cyclus na de miskraam duurt bij mij nu standaard een week langer lijkt het.
Na mijn vmk met 6.4wk direct weer zwanger geraakt, dat werd een missed abortion met 11.3wk. Een jaar daarna precies weer zwanger en ondertussen iets meer dan 18 weken zwanger. Hoop en duim dat het voor jou sneller mag verlopen.
Hallo, Ik heb op 2 december 2013 een curettage gehad. 4 januari 2014 weer ongesteld geworden. Nu maar afwachten, hopelijk is het gauw weer raak! Bij mij zat er een leeg zakje in, dus geen kindje! Het valt wel onder een miskraam ik zou graag met meiden/vrouwen in contact willen komen die ook dit mee maken... mij email: gabrielle189@hotmail.com
Hier tijdens de kerst een miskraam gehad erg heftig maar merk ook dat ik gelijk door wil, nu 1 maand overslaan en weer opnieuw beginnen met iui. Succes! Hopelijk allemaal snel weer zwanger.
Ik heb momenteel een miskraam... wel kijken we naar de toekomst en willen graag gewoon ''doorgaan'' Ik hoop dat het ons weer snel mag lukken en dat het dan wel goed afloopt. Ik lees dus ook mee met dit topic! Hoeveel kans is er om een volgende miskraam te krijgen eigenlijk? Ik lees hier toch wel veel vrouwen die 3 a 4 miskramen hebben gehad! ik vind dat zo ontzettend veel! Hoe is dat mogelijk? Is dat ook gewoon pech? Ik vind het zo erg voor diegene die dit zo vaak hebben moeten meemaken! Het is wel mijn angst om het nog een keer mee te moeten maken
16 december 2013 miskraam gehad toen was ik 6 weken zwanger. en gisteren weer een positieve test. en kan niet oud hcg zijn want alles was uit mijn bloed.. Ik hoop dat het deze keer wel goed gaat.
Eerlijk, ik vind het vreemd dat je binnen 21dg alweer een positieve test hebt Weet je zeker dat het een miskraam was of geen oud hcg is?
ik ben het met je eens.. Maar het kan zijn dat haar eitje al aan het groeien was.. Toen ik me miskraam kreeg was het ineens bam bloedverlies en hevig ik had de volgende ochtend een zo goed als negatieve test.. en op de echo zag ik zelf al activiteit in me eierstok me eitje was dus al gaan groeien. Vind het snel maar wil zeggen dat ik denk dat het kan.