Ik was denk ik eventjes zwanger, maar...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Emily27, 19 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humava

Humava Niet meer actief

Ik vind het ook een mooi streepje hoor voor 10/11dpo. Voorzichtig gefeliciteerd!

Vorige ronde had ik heel erg het gevoel zwanger te zijn toen had ik een negatieve test. Deze ronde had ik absoluut niet het gevoel zwanger te zijn en had ik gisteren een hele duidelijke positieve test. Het kan alle kanten op.

2. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Je hebt helemaal gelijk, ik kan het ook eigenlijk niet weten, maar toch...
    Een duidelijk streepje zegt me overigens ook niet zoveel, bij mijn vmk had ik ook een prachtige streep op 10 dpo, duidelijker dan deze, maar dat betekende verder niets kennelijk.
    Gefeliciteerd met je posi test!!!! :)

3. Humava

Humava Niet meer actief

Dank je.
    gewoon over een paar dagen weer een test doen dan zie je of ze mooi oplopen.

4. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Je test is idd positief...

5. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ik vind het vrij duidelijk voor 10 of 11 dpo. Stel het is toch na de innesteling mis gegaan dan zou naar mijn weten of je test alweer negatief moeten zijn danwel een tuurstreepje moeten hebben, want je maakt pas hcg aan vanaf de innesteling dit is geen tuurstreepje, ik zie het vrij duidelijk! Hopelijk draait het toch weer op iets goeds uit! Zal voor je duimen en hou ons op de hoogte!

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Maar wat is er nu precies waardoor jij zegt... Ik ben niet zwanger? Of daarom is het mis?

7. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ohja, de lichtheid van het streepje is niet iets wat me zorgen baart hoor. Het is inderdaad pas 10 a 11 dpo, en het was ook nog met middagurine (wel na 3 uur niet drinken). Maar hcg blijft bij mij nog wel soms even idioot lang plakken hoor - na een miskraam die vanaf 4+6 begon op dag 26 daarna nog steeds positieve testen! En ook altijd al vroeg duidelijke testen (ook vroege innestelingen).

Bedankt voor het duimen! Ik zal dit topic updaten wanneer ik meer weet.

8. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Het feit vooral dat het gevoel dat het wel eens (goed) raak kon zijn een paar dagen geleden weg viel. Dat was in september ook zo (toen 1.5 verder dan nu) en toen kreeg ik ook niet lang daarna een miskraam. Ik wil graag hoopvol denken, maar ik denk ook dat ik mezelf dan alleen maar valse hoop loop aan te praten en straks heel kerstmis verruïneerd is omdat ik dan alsnog diep teleurgesteld ben als het inderdaad niks wordt :).
    De kans op een miskraam is natuurlijk op 10/11 dpo ook nog steeds nogal hoog. Die daalt pas naar die 10/15% die ze altijd zeggen als je na de 4 weken komt.

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oké ik snap je onzekerheid natuurlijk;) maar het zegt allemaal zo weinig dat je nu niks meer voelt.
    Zo vaak dat het juist raak was bij vrouwen toen ze niks merkte en ervan uit gingen ..het is niet raak;)
    En zo vaak dat vrouwen al een boel voelen voor nod en gewoon ongi worden.

Dus vanuit dit allemaal gezien weet je het toch nooit.
    Een mk kun je idd altijd krijgen helaas:( maar of je nu voor of na nod test verandert daar ook niks aan.

Het is gewoon afwachten nu en heel hard duimen, tussentijds nuchter blijven en weten dat het beide kanten op kan gaan....ja dat snap ik. Als je eenmaal een mk hebt meegemaakt ben je gewoon niet meer zo naief;)

Ik ga iig heel hard voor je duimen!

10. Smnee

Smnee Niet meer actief

Een bloeding kan vanalles zijn! Ik vind het wat vreemd dat je er van uit gaat dat je zwanger geweest zonder echt getest te hebben.

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik zie nu de test, die is positief ja. Zou nog niet van het ergste uitgaan! :)

12. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ga het proberen ;).

13. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ja, als het gaat om goed verlopende zwangerschappen heb ik niet de beste track record (qua zwanger worden an sich gelukkig wat beter, count your blessings). Dus de naïviteit is er wel af, ja. Maar goed, mijn dochter is (na wat incidentele problemen) nu uiteindelijk ook gezond en ligt nu te kletsen in haar bedje, dus alles is mogelijk. Dat wel. :)

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Wel positief blijven ook ;)

15. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Je test is positief, gefeliciteerd. En elke zwangerschap is anders, dus wat zeggen je kwaaltjes wel of niet??? Ik begrijp je schrik na je miskraam van september. Ik heb hetzeflde meegemaakt na een MA op 10 weken in juni. En eerlijk gezegd, ik moet er af en toe nog een traantje voor wegpinken. Ik geloof ook niet in deze nieuwe zwangerschap. Maar ik probeer gewoon neutraal te blijven... niet positief en niet negatief. Gewoon van "we'll see what happens..." De situatie veranderen kan je toch niet...

Je spreekt over "count your blessings"... sorry meid maar dat doe je niet... Je spreek nu al in 2 topics over je aankomende miskraam... Ik zou toch tenminste je NOD afwachten voor je hier moord en brand schreeuwt op dit forum. Ik snap het gewoon niet dat je zo kan reageren. In ieder geval, ik hoop voor je dat je groot ongelijk hebt en dat je een probleemloze zwangerschap zonder al te veel zorgen mag hebben...

16. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland
    Ik begrijp heel goed dat je onzeker bent vanwege je eerdere miskramen maar het is nog even afwachten.
    Ik zag dat je ook in het miskramen topic een topic hebt geopend en je daar vraagt of je tampons kunt gebruiken bij een vroege miskraam, ik vind dit een beetje volbarig want je zit nog niet op je nod en je hebt ook nog geen bloeding?

17. yasmin30

yasmin30 Actief lid

30 mrt 2012
    379
    0
    16
    Ik hoop dat je gewoon zwanger bent!!

Toen ik je test zag was ik blij voor je. Ik hoop dat je gevoel het mis heeft.

18. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Oh het is zeker voorbarig, maar ik ben graag voorbereid ;). Zit morgen bijvoorbeeld de hele dag op werk met allemaal afspraken, dus dan kan ik niet even dan pas een topic openen op zp mocht het nodig zijn ;). En als ze niet nodig zijn blijven ze lekker in mn tas zitten!

19. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Dank je, ik hoop het ook :)

20. Smnee

Smnee Niet meer actief

Wat me trouwens nog te binnen schiet, als je zwanger bent moet je niet aan je baarmoeder mond gaan vroeten. En geen tampons gebruiken.. (Zag je andere topic;)) tampons heeft te maken met infectie.

Deel Deze Pagina