Vrouwen die ook je complimenteren met: knap dat je er nog een keer voor wilt gaan begrijp ik eerlijk gezegd ook niet! Op zijn minst moet hij voelen welke schade hij heeft aangericht. Je zet hem maar met zijn onderbroek op straat! Laat hem maar voor de kosten opdraaien en voelen dat hij niet meer met zijn gezin onder 1 dak woont.. En ja als hij na een jaar nog steeds op je bank aan het janken is van zijn daden? Dan zou ik het ook wel nog een keer willen proberen! Sorry maar wordt zo boos van makkelijke oplossingen!
Zoals er hier al eerder gezegd werd, is het leven niet zo zwart - wit. Ik kan hetgeen TS zegt wel begrijpen. Als je beiden gesloten bent of moeite hebt om duidelijk onder woorden te brengen wat je wil / voelt / denkt /stoort dan begin je op de duur naast elkaar te leven. Zeker als je dan nog eens beiden werkt en kinderen hebt! Je wil je wel uiten maar doordat je bang bent van reactie van andere persoon, hou je jezelf in of maak je je zelf wijs dat het zo belangrijk niet is enzovoort. Hier ook beetje meegemaakt, maar dan over de schoonfamilie die hun grens totaal niet kende. Op de duur durfde ik er niet meer over beginnen. En hij ook niet dus zwegen we beiden en deden alsof alles ok was. Uiteindelijk is bom toch gebarsten met paar zware ruzies. Uiteindelijk toch erover gepraat en de relatie is terug beter. Ik heb hier ook veel gedacht dat mijn man type niet is om vreemd te gaan en zo maar ben stuk realistischer geworden nu. Het kan echt bij iedereen gebeuren he. Ik begrijp je teleurstelling erg goed, niet alleen om wat hij gedaan heeft maar ook omdat hij niet volledig de man is, wie je dacht dat hij was. Ik denk dat jullie er goed aan doen te praten en er toch voor te gaan. Als jullie probleem echt het praten over bepaalde onderwerpen is ivm seksualiteit en zo, dan kan ik ergens wel begrijpen dat hij het dan op een ander zoekt. Ja heel erg uiteraard en zeker niet goed te praten! Ik kan er wel inkomen maar keur het absoluut niet goed hoor! Veel sterkte nog en hopelijk komen jullie er inderdaad sterker uit!
Praten, praten en nog eens praten. Succes! En dapper dat je de instelling hebt dit samen te overwinnen!