Ik was ongesteld??? Toch zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Nuage, 22 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Vanaf vorige week vrijdag had ik roze verlies. Vanaf maandag barstte het los op toen cd 29. Ik had op cd 26 ongeveer vlak voordat ik roze verlies kreeg een test gedaan en die was negatief.

Op maandag werd ik dus echt ongesteld en ik verloor veel bloed. Moest echt ieder uur verschonen en ben ook doorgelekt. Volgende dag was het wel al minder maar nog steeds echt bloedverlies. Heeft 4 dagen geduurd en toen was het over. Ongesteld dus in mijn boekje. Ik ben altijd zwaar ongesteld trouwens.

Maar nu bedacht ik me net dat ik nog steeds last heb van mijn borsten. Vreemd, dat is normaal alleen voor mijn ongi. Dus ik beetje op google kijken en kwam hier ook terecht en daarin stond dat het vaker was voorgekomen dat iemand toch zwanger was maar dan was de ongi vreemd en geen buikpijn. Toen ging er een lichtje branden want ik had inderdaad geen buikpijn en ook alleen helderrood bloed.

Dus ik heel eigenwijs een testje doen net met middagurine. Ik vond mezelf nog stom dat ik er een test aan verspil. Maar hij is dus POSITIEF!!!!! :$:$:$

ZOOOOOO gaaf!!!!!! Kan het niet geloven... moet nog doordringen. Maak me ook meteen zorgen om al dat bloed dus durf nog niet te blij te zijn. Ook doordat ik al 2 mk's heb gehad. Maar dit heb ik nog nooit meegemaakt hoor!!

Wat wel zo is, is dat ik 2 maanden terug ben geopereerd aan mijn baarmoedermond (lis-excisie). Dus misschien verklaard dat iets van het bloedverlies?

Hier mijn test. Niet echt een twijfeltest lijkt me?

2. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    In het echt is de test trouwens veel donkerder, net zo donker als de controlestreep

3. Padmee

Padmee Fanatiek lid

19 apr 2013
    2.051
    1.533
    113
    Of de test streep donkerder is of niet maakt niet uit. Dat is alleen bij ovulatietesten. Een (2e) streep bij een zwangerschapstest is positief, hoe licht deze ook is.
    Gefeliciteerd! Ik zeg zwanger :D.

4. Miscalculated

Miscalculated Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.722
    1
    38
    Overijssel
    Overduidelijk voor mij! :)
    Gefeliciteerd.

5. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ja die is duidelijk positief! Nu is natuurlijk de vraag is het ondanks je bloeding blijven zitten?
    Hopelijk was je bloeding onschuldig en nog gerelateerd aan je operatie.
    Ik zou toch ondanks je blijdschap even een slag om de arm houden en morgen contact opnemen met een vk en je verhaal doen.
    Hoever zou je nu zijn mocht je zwangerschap goed zijn?

6. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ja dat doe ik ook hoor. Durf nog niet blij te zijn. Sowieso niet de eerste 12 weken. Maar ik sta er wel van te kijken dat de test zo positief is. Bij mijn vmk was het echt een lichte test en toen ik bloedverlies kreeg met krampen en stolsels was de test al snel helemaal negatief.

Nu bloed ik niet meer en heb ook geen stolsels gehad of krampen en de test is duidelijk positief. Ik heb het even uitgerekend maar ik zou vandaag precies 5 weken zijn dan.

Ik bel morgenochtend meteen even de HA wat hij ervan vindt. Denk dat ze niet veel kunnen doen maar misschien in mijn geval toch even HCG prikken of een echo van eierstokken. Heb namelijk nogal wat aan de hand gehad heb paar jaar geleden ook een partiële mola zwangerschap gehad.

Ik bedacht me wel net dat tijdens het klussen toen ik dus al bloedverlies had (ja boeit ons niet haha sorry) het bloeden erger werd. Dat is bij gewone ongi echt niet zo. Dat zou wel duiden op mijn baarmoedermond als schuldige. Ik hoop het echt!

7. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Snap wel je onzekerheid over een eventuele miskraam :( ik zou morgen gelijk verloskundige bellen idd.

Heel zachtjes.. gefeliciteerd :)

8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Spannend iig en wijs dat je er zo tegenaan kijkt.
    Mss idd een echo wl verstandig met je verleden zo en met 5 weken en evt wat dagen is er zeker al iets te zien.
    Sucses hou je in de gaten en hoop natuurlijk dat het gewoon een mooie intakte zwangerschap is! Aan je knaltest ligt het iig niet!

9. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Jeetje ja die is positief....
    Maar ik zou idd even voorzichtig zijn want zoveel bloedverlies klinkt niet goed... Sorry wil liever iets anders zeggen natuurlijk

10. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Ik hoop echt dat die bloeding gewoon mijn baarmoedermond was. Er is 2 maanden terug en stukje afgehaald en dat bloedde toen ook heel erg. Dus het kan echt een hele goede verklaring zijn. En normaal is mijn ongi wel met stolsels enzo en buikpijn. En nu inderdaad niet. Maar wat mij betreft kan het ook nog een posi test zijn na een mk, of een bbz, of weer een mola. Dus ik zit te overwegen om zo een CB digi met wekenindicatie te halen. Alleen tja als ik sowieso 5 weken ben dan zegt een indicatie van 3+ weken ook niet direct dat het fout zit (bij mola is je HCG heel erg hoog dus vandaar die redenatie).

Ik wacht morgen wel even af. Zit alleen in dubio moet ik nou de huisarts bellen of de verloskundige.... ik denk dat ik begin bij de huisarts.

Er vallen trouwens wel nog wat dingen op z'n plaats. Zo heb ik een beetje pijn in mijn onderbuik waar het litteken van mijn ks zit. Dat snap ik nu dus ook meteen :D

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Cb zegt je nu ook niet zoveel lijkt mij...

Ik zou eerst eens een vk bellen misschien kan zij een echo maken.

12. nadin

nadin Bekend lid

27 apr 2012
    560
    105
    43
    NULL
    NULL
    Volgens mij hebben wij nu hetzelfde. Ik ga morgenochtend naar mijn huisarts voor een bloedonderzoek en hopen dat ze meewerkt. Ik wens je veel succes en de onzekerheid is echt zenuwslopend!

13. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Nou zo is het wel duidelijk hihi

14. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ja meid dat je testen zwanger aangeven is natuurlijk ook wel logisch met zo'n knaller... Wil niet lullig zijn natuurlijk....

Het zegt alleen nu even niks.... Maaaaaaar we gaan natuurlijk heel hard duimen voor je!

15. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Hhhmm die komt inderdaad een beetje bot over maar zal wel niet zo bedoeld zijn.

Had ik niet die operatie gehad dan had ik hier geen goed gevoel over gehad. Maar nu heb ik een hele goede verklaring voor het bloedverlies. Het voelt eigenlijk best goed. Vage testjes is voor mij meer een reden tot echte zorg. Dus dit maakt mij echt wel blij! En ook dat het 2-3 is want dat maakt de kans op weer een mola iets kleiner.

Dus het zegt mij wel wat hoor!

16. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Bedoel het alleen maar goed... Maar prima... Ik hoop voor je dag je gevoel goed zit. Ik zeg ook niet dat het perse fout is... Maar je doet een dipstick die knallend is en daarna zijn deze testen dan natuurlijk ook gewoon positief dat is logisch.

Neemt niet weg dat je genoeg bloedverlies gehad hebt en alleen daarom zeg ik...ben voorzichtig. Ook al is het mis heb je nog hcg in je lijf. Wat wel een goed teken is dat je eerst negatief teste en nu positief.

Bedoel het niet verkeerd denk alleen dat je voor jezelf rekening moet houden met beide kanten...

17. Nuage

Nuage VIP lid

12 mrt 2008
    9.020
    659
    113
    Dat doe ik ook. Dit is mijn vierde zwangerschap en ik heb maar 1 kindje. Dus ik weet precies hoe het kan aflopen.

18. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Wat een mooie test!

Ik heb zelf in het begin ook veel (menstruatie hoeveelheid) bloedverlies gehad en echte heftige menstruatie krampen. Was rond de 6weken zwangerschap. Ondertussen vandaag precies 16 weken zwanger dus het hoeft niets geks te betekenen!
    Ik duim voor je!

19. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Die is inderdaad super positief!
    Ik zou morgen wel even contact op nemen met je vk ivm je bloedverlies.

20. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Ben het niet helemaal eens dat je bij een tweede streep zwanger bent, althans, er zit hcg in je bloed, maar hier tweemaal slechte ervaringen.

Tweemaal heftig heel heftig gebloed, en uit de echo bleek dat mijn slijmvlies al was afgestoten. Daarna, 2 weken later beste krampen en ook pijnlijke borsten! Wat bleek? Zwangerschapstesten knal positief, was er een klein celletje achtergebleven in m'n baarmoederslijmvlies, waardoor ik weer positief testte,die maakte dus weer hcg aan.

Maar de derde keer, deze keer lichte bloeding, was de innesteling, en daarna ruim 3 weken fiks gebloed, echt fiks. Dit was week 5 t/m 8. Bleek een hematoom te zijn

Wil je niet bang maken, maar toch m'n ervaring vertellen.

Liefs

Deel Deze Pagina