JAAAAAAAA!!! Wat een wondertje!!! Een schitterend kloppend hartje! De tranen kon ik niet binnen houden toen we het zagen! Ik wist bijna zeker dat het niet goed was maar toch is het gewoon goed!! We weten van blijdschap niet wat we moeten doen, we zaten allebei met tranen. Wat een wonder... De zwarte driehoek die je rechts van de baby ziet is bloed. Oud bloed van de innesteling. Dit verklaart zoveel. De echoscopiste zei dat ik dit ook nog wel zal verliezen en dat verklaart dus het bruinverlies. Alles is gewoon goooooeeeehhhoooeeeddd woehoe!!
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej gefeliciteerd!!! Wat moet jij je opgelucht voelen meis!! Nu hop hop op je roze wolk!!
Wauw wat een FANTASTISCH nieuws!! Meid wat zul jij je ontzettend fijn voelen!! Geniet er lekker van samen!! Gefeliciteerd!
Wow wat een nieuws! Gefeliciteeerd!!!!! Wat zal dat een fijn gevoel zijn zeg. Nu kan het echte genieten beginnen Ps. Die beeb van jou die wou gewoon heel heel graag blijven plakken dat tie zo'n grote innestelingsbloeding heeft veroorzaakt. Over-enthousiast ingenesteld hihi. Of een beetje lomp zou t wat zeggen over t karaktertje van de kleine. Geintje he.