Tja ik richt me gewoon heel erg op die operatie die ik heb gehad. Ze hebben 2 maanden geleden een stukje van mijn baarmoedermond verwijderd door het eraf te branden. Ik heb hierna ruim 6 weken gebloed, wat eigenlijk langer is dan wat normaal is voor die operatie. Daarna begon ik al 5 dagen voor mijn menstruatie roze verlies te krijgen terwijl ik dit voor die operatie nooit had. Het is dus voor mij wel heel duidelijk dat mijn baarmoedermond erg moeilijk geheeld is en nog steeds heel snel bloed. Ik denk dus dat de kans dat het bloed daar vandaan komt heel groot is. Dat is eigenlijk de meest logische verklaring. Bij mijn eerste mk had ik een missed abortion met 8 weken dus toen nooit bloedverlies gehad. Maar bij mijn vmk kreeg ik wel bloedverlies en krampen. Maar dit was dus na de positieve test en mijn testen waren toen heel licht. Ik heb er al met al best een positief gevoel over. Ik weet heel goed dat veel bloedverlies niet goed samen gaat met zwangerschap. Dus het is afwachten. Maar omdat ik het kan verklaren ben ik er wat geruster op. Morgen hoor ik wat de huisarts er van vindt. Ben benieuwd! Zal ook een vk bellen of het ziekenhuis, want ik moet sowieso onder controle van het ziekenhuis blijven. Maar ik begin wel even bij de huisarts.
6 weken bloeden is inderdaad wel lang. Ik heb dezelfde behandeling gehad en helemaal niet gebloed. Hopelijk ben je er wat 'gevoeliger' voor... en zit het allemaal goed Super spannend!
Ik hoop het ook! Het bloedt sindsdien echt heel snel. Is me echt tegen gevallen. Hopelijk wil de huisarts morgen iets doen. Maar ik reken gewoon op het antwoord kom over 2 weken maar terug voor een echo... Al is hij wel altijd bang voor een mola bij mij dus bloedprikken zou nog kunnen. Nou ja ik hoor het morgen wel
Hoi, Zal ik even een positief verhaal erin neer zetten Bij mijn jongste had ik eerst in het ziekenhuis gelezen wegens vreselijke pijn bij mijn eierstok. Nu had ik na mijn tweede een steeldraai van mijn eierstok gehad door 2 grote cystes, en dus een spoed operatie gehad, dus door diep pijn leek het op weer een cyste. Na een nachtje in het ziekenhuis zakte het weg en mocht ik naar huis. Thuis werd ik na een tijdje ongesteld, een week lang en ook flink. Weer even later moest ik op nacontrole naar de gyn. Hij maakte een echo en zag wat zitten, waarop hij voor de zekerheid bloed liet prikken. Hij zou s'middags bellen. Thuis heb ik gelijk een test gedaan en die was hartstikke positief, dus ik wist het al. S'middags belde hij op dat ik zwanger was. Ik heb daarna nog veel bloedverlies gehad mede door een hematoom naast het vruchtje, maar hij is blijven zitten hoor. Hij is nu alweer 26 maanden en is een grote drukte maker Dus het kan allemaal heel goed hoor, een flinke menstruatie en toch zwanger. En ik wilde dat even laten weten Gr MB2005.
Ik denk, zo te lezen dat Nuage heel goed weet dat het niet goed kan aflopen. Vind sommige reacties daarom ook redelijk bot. Maar dat ze zich voor nu positief instelt, omdat ze nog niets weet verder en ze wel zwanger is! Dus meid, van harte gefeliciteerd, mooie testen!
Dankjewel MB2005 ik hoop dat ik straks ook zo'n succesverhaal heb! Ik overleg morgen even met de huisarts wie ik nou het beste kan bellen. Ik ben een bekende bij de gynaecologie en moet sowieso in het ziekenhuis onder controle staan dus grote kans dat hij zegt bel hen maar. Alleen ik begin even bij hem voor advies. Hij is wat beter te bereiken dan de gyn en als hij me verwijst gaat het nog sneller
Oké dus je moet eerst die verwijzing weer hebben... Nou ik hoop dat je iig snel terecht kan voor een bloedtest of een echo!
Nou ik kan ze ook zo wel bellen, heb ik vorige keer ook gedaan. Alleen moet je dan eerst langs 25 assistentes en duurt het erg lang voor ze terugbellen. Dus ik probeer het wel zo en tja misschien is het niet anders en moet ik gewoon wachten. Als er nog niks te zien is dan is het niet anders. Grote kans dat een inwendige echo weer een bloeding kan veroorzaken als het echt daarvan komt. Dus om dat niet te doen om die reden klinkt ook logisch op zich. Nou ja ik laat het maar op me afkomen.
Ik ga ook mee duimen voor zo'n succes verhaal hoor. Denk dat je gewoon naar de gyn verwezen wordt. Ik duim voor je. Gr MB2005.
Wauw wat bijzonder, gefeliciteerd! Hopelijk kan je een beetje slapen vannacht Hier ook 2 keer bloedverlies gehad, bij de 2e zwangerschap was het een hematoom en bij deze weten ze het gewoon niet. Zeer waarschijnlijk door moeilijk stoelgang en erg gevoelige baarmoedermond die snel bloed. Bij de eerste zwangerschap heb ik ook wat bloedverlies gehad maar later in de zwangerschap. Ik bloed gewoon snel down under. Na zo'n operatie kan ik me dat ook wel voorstellen. Nogmaals gefeliciteerd en ik ben erg benieuwd hoe het verder gaat
Huisarts zegt test over een week nog maar een keer. Blegh, snap het antwoord wel hoor maar ik word er niet echt blij van. Vind het ook vreemd advies in mijn geval want ik heb een hogere kans op een mola dus als mijn hcg hoog blijft zegt het op zich niks. Maar ja ik zal straks eens de vk bellen en mezelf aanmelden en dit ook bespreken. Zelf heb ik er echt een goed gevoel over dus ik hoop dat ik gelijk heb.
Ja idd logische reactie van je ha maar ik snap jou ook In principe zou je op een echo ook een Mola kunnen zien nu toch?
hoi hoi, Van harte gefeliciteerd zeg, kan me herinneren dat jij een hele lange weg hebt afgelegd voor je zwanger was van je dochtertje, hartstikke fijn dat je nu weer zwanger bent en ik hoop dat het bloedverlies inderdaad te maken heeft met de ingreep en dat je een hele voorspoedige zwangerschap hebt!!
Kan je niet gewoon de gyn bellen die jou behandelt heeft met de vraag of het bloedverlies met de operatie te maken heeft? zo zou ik het doen.