Idd gewoon je vk bellen meid mss dat zij wat voor je kan betekenen nu. Ha is op zich logisch maar ja met je mola geschiedenis snap ik ook heel goed dat je dingen uit wil sluiten nu. Succes!
Heb vk gebeld die zegt ook met 7,5 werk meteen echo en tot die tijd afwachten. Denk dat de gyn ook zegt van tja het kan ik weet het niet. Trouwens net test herhaald en die is een stuk donkerder dan gisteren!
Maar waarom heb je een vk gebeld dan? Moet je niet naar een gyn Dat is al een goed teken dat je test donkerder is
Spannend dus tot na de kerst. Als je test oploopt zit er "iets" is het niet gevaarlijk igv mola om nog 2 weken te wachten? Gyn zegt mss hetzelfde maar kan je mss ook vertellen of die bloeding van je operatie KAN zijn dat stelt mss een beetje gerust?
Hier kreeg ik al een echo met 5 weken ivm bbz vermoedens bij de mk... Dus dan zal jij toch ook wel op tijd een echo kunnen krijgen denk ik dan... Ik zou gewoon de afd gyn bellen. Hier is dat toen ook tegen mij gezegd... Hebben ze niks tegen jou hierover gezegd dan?
Weet niet of je al 2 bloedbepalingen hebt laten doen ? Ik heb zelf tijdje geleden een vroege miskraam gekregen, en na de 'menstruatie' steeg mijn hcg tot 21 dagen erna. Pas daarna namen de testjes af. Tis meer dat je ook echt zeker weet dat het goed zit.. 2 bloedbepalingen, dan kunnen ze aan de hcg zien of het goed stijgt of dat het zoals bij mij restweefsel was wat hcg aanmaakte. Wil je niet laten schrikken hoor hiermee, gewoon voor de zekerheid. Hoop dat het goed zit voor je !
Je moet je sowieso altijd bij een vk aanmelden als je zwanger bent, dus dat heb ik alvast gedaan. Ik kan eventueel het ziekenhuis wel bellen maar ik denk dat zij niks anders doen. Ik weet helaas hoe afwachtend het hele zootje kan zijn in dit soort gevallen. Mijn huisarts was na mijn vmk wel heel erg gericht op nog een keer bloed prikken om zeker te zijn dat het geen mola is, maar nu vindt hij dat dus niet nodig. Ik zit te twijfelen of ik zal bellen naar het ziekenhuis. Wil ook niet panisch overkomen want dat ben ik eigenlijk niet. Ben best relaxed
Nou ja sommige vrouwen moeten zich gelijk bij de gyn melden... En als jij je verder geen zorgen maakt laat je het toch lekker zo en dan wacht je gewoon die 2 weken
Hhhm was toch goed advies hihi ik krijg nu a.s. maandag meteen een echo en consult met de arts. Ben benieuwd!
Ja, zie je wel, zo ging dat bij mij ook ( bij de middelste had ik net ervoor een miskraam gehad en was ik gecurreteerd, toen ik zwanger was van de middelste had ik ook wat bloedverlies en ik kreeg toen bij de gyn achter elkaar echo's om te volgen of alles wel goed zat ( of er geen bbz of iets was ). Nou even spannend nog en dan weet je meer! Gr MB2005.
Ben benieuwd wat we dan gaan horen. Met 6 weken een echo dan is er denk ik nog niet heel veel te zien? Maar kunnen ze mogelijk wel aangeven of er een intacte zwangerschap zit? Dacht van wel.
Dat kunnen ze zeker zien! En volgens mij als je echt 6 weken ben ook al een vruchtje evt. Hartaktie hoeft geloof ik nog niet op dit termijn. O meid wat spannend en fijn dat je toch een weekje eerder mag komen. Zou een mooi afsluiting zijn van 2013 voor jullie!
Vanaf 6 weken zou men het hartje kunnen horen. En als je dat hoort, is dat meestal wel een goed teken. Geen ervaring, nog nooit het geluk gehad zwanger te zijn. Ik hoop dat je een gezonde zwangerschap tegemoet gaat.
Hartje luisteren doen ze hier pas na 10 weken omdat ze denken dat het niet goed is voor de vrucht. Weet ik nog van vorige keer Mijn god... wat zou het een wonder zijn zeg als wij over een week precies al zoiets moois te zien zouden krijgen!! Ik had ook een knoeperd van een ovulatietest deze ronde hihi. Pppff begin het nu toch wel spannend te vinden doordat het ziekenhuis toch mij eerder wilt zien. Die hoorden mola en lisexcisie en gingen overleggen en hoppa ik mocht komen. Pfoe...
Fijn nu hopen dat je een mooi babietje te zien krijgt! Met 6 weken kun je al een hoop zien hoor...zelfs hartactie
Spannend zeg !! En fijn dat je maandag al terecht kan. Met 6 weken kan je inderdaad al heel wat zien en een hartje eventueel. Hou er ook rekening mee dat als je 3 dagen korter zwanger ben bijvoorbeeld dat je ook iets minder ziet. Maar ze kunnen zeker zien of er zwangerschap actief is en een hartje zou heel goed kunnen!!