Die testen zien er heel goed uit hoor! Ik snap je onzekerheid, vooral omdat je gewoon je "menstruatie" hebt gehad, en nu ineens positieve zwangerschapstesten hebt... Maar de kruidvattest ziet er heel mooi uit en lijkt donkerder. Ik vind de z&k testen ook duidelijk hoor!
Dankjewel heb het net aan m'n broertje verteld en morgen komt mijn moeder dus heb een zwangerschapstest voor haar ingepakt Natuurlijk vertel ik er wel bij dat het toch nog wat onzeker is maar dat weet ze ook wel. We hebben het helaas eerder meegemaakt allemaal.
Ik ben zó benieuwd hoe je echo gaat maandag! Ik hoop echt dat je gewoon al een hartje zal zien!! Knuf!
Ik heb net bruin bloed bij afvegen.... Sta op het punt om het aan m'n moeder te vertellen heb de zwangerschapstest ingepakt onder de boom liggen maar nu twijfel ik opeens... Shit mijn hart gaat tekeer joh... Wat moet ik nou doen... Zal het weer mis gaan? Of is het net zulk bloed als hiervoor... Maar dat was rood. Nou probeer nu maar gezellig te doen bij het kerstdiner
Bruin bloed is oud bloed... Dus het hoeft niks geks te zijn. Ik weet niet of je graag steun wilt straks of juist niet voor als het mis zou gaan dus daar zou ik de keuze van laten afhangen... Hoop voor je dat het nu niet erger wordt... Maar bruin bloed is oud bloed ,)
Ja ik heb het om die reden altijd verteld. Maar nu met een test ingepakt is misschien te feestelijk. Heb net nog 2 testen gedaan. Z&k is net zo donker de kv iets lichter maar het was ook lichte urine natuurlijk. Dus geen snars opgeschoten ermee. Het is wel echt alleen bij afvegen, niks in m'n broek. Maar zo begon het de vorige keer ook... M'n man wil het vertellen dus ik doe het maar gewoon.
Hey meid... Wat een naar bericht! Bruin bloed is indd oud bloed. Hopelijk is er niets aan de hand en blijft alles gewoon goed gaan!
He bah...al hoeft het natuurlijk helemaal niks ergs te betekenen. Ik duim voor je! Hopelijk kun je toch nog een beetje van je avond genieten.
Hoi, Ik blijf nog even wat positiviteit brengen hoor. Ik had bij mijn jongste dus ook veel bloedingen en ik weet nog dat ik in bed lag en ik een hoop bloed verloor tot aan mijn onderbenen. Dit was ook bruin. Bij mijn oudste heb ik een innestellingsbloeding gehad die was eerst roze en daarna ook bruin. Het hoeft dus echt nog niks te betekenen, alhoewel ik best je angst begrijp. Ik heb 1 keer een m.a gehad en die angst heb je dan extra erg. Toch blijf ik nog positief, want het kan echt goed aflopen. Ik hoop dat je de dagen een beetje doorkomt. Gr MB2005.
Bedankt meiden!! De test die ik vanmiddag snel deed met lichte urine is toch donkerder dan ik dacht. Is de onderste bij beide soorten tests. Ik weet dat het nog steeds niks betekent maar geeft toch een klein beetje geruststelling. Pppff weet niet wat ik nou moet verwachten. Zo moeilijk om jezelf in te stellen. Ben ik nou blij of niet. Komt er een kindje if een miskraam. Echt rotweken sorry dat ik het zeg!
Volgens mij stijgt je hcg nog steeds aan je test te zien. Is het nog steeds bruin bloed? Nog even volhouden dan weet je meer, probeer een beetje vertrouwen te hebben, hoe moeilijk het ook is. Je test ziet er nog steeds goed uit in ieder geval! Gr MB2005.
Het is nauwelijks bloed of bruin te noemen eigenlijk. Meer alsof ik lichtbruine plas heb eigenlijk hihi sorry weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. Heb vandaag expres niet getest, morgen doe ik er wel weer twee. Zolang m'n hcg hoog blijft ben ik iets geruster. Maar het is echt de dagen aftellen tot maandag hoor!
Ik vind de laatste kruidvattest er super uit zien hoor! En hij lijkt ook donkerder dan de vorige... Ziet er goed uit.
Ik zit nu ook met zo'n verhaal als Nuage. Alleen ik heb nog geen positieve test. @ Nuage: Hoeveel dagen na je (oorspronkelijke) NOD heb je getest?
Ik heb 6 dagen na nod positief getest maar die was zo donker dat ik denk ik op nod ook positief had getest. Had eerder dus niet getest.