Zwangerschap is wel te zien maar past bij 5 weken en niet bij 6. Dus onzeker. Of ik ben minder ver of het is niet goed. Pas 14-1 weer echo...
Pfffff vervelend dat je nog geen zekerheid hebt ..tis ook zo moeilijk rond dit tijdstip...elke millimeter scheeld al dagen bij dit termijn... Hopelijk 14-1 mooie echo!!!
Balen zeg, maar er zit in ieder geval een zwangerschap. Weet nog bij mijn middelste dat ik op vrijdag een echo kreeg bij de gyn en toen zag je een ring en op maandag zagen we iets ( mijn middelste dus ) erin. Zo snel kan het gaan. Het is dus positief dat er een zwangerschap te zien is, het kan net ergens tussen 5 en 6 weken in zitten, dat maakt al een hoop verschil. Ik blijf positief hoor Gr MB2005.
Ik had een positieve ovulatietest op 30 nov. Ik hoop echt dat het goed komt maar zie zelf even het positieve niet meer. Ben beetje ingestort. Ik denk om wat we al hebben meegemaakt en nu weer ik kan er gewoon niet meer mee omgaan lijkt het.
hoe lang is jou cyclus? en als de ovulatietest positief op 30 november was dan is je eisprong ergens in die 48 uur geweest. Dat kan dus ook al een paar dagen schelen. Weet je wanneer je laatste menstruatie was? Gr MB2005.
Als je uit gaat van een langere cyclus, en de eisprong/bevruchting op 1 of 2 december dan kan het zijn dat je toch iets minder verder bent. En een paar dagen kan op een hoop schelen op zo'n vroege echo hoor. Ik begrijp je wel hoor, het is gewoon heel frustrerend allemaal. Maar er is nu geen miskraam vastgesteld dus het kan gewoon nog goed zijn. Hoe is het met het bloedverlies? Gr MB2005.
Bloedverlies al een tijdje niet meer. Heb van 16 tot 19 dec echt bloedverlies gehad. Op eerste kerstdag wat bruinverlies maar dat duurde ook maar anderhalve dag. De gyn dacht trouwens dat dat heftige bloeden op de 16e niet door die operatie kwam? Ze zei dat het misschien toch gewoon menstruatie was geweest, maar dat lijkt me echt heel sterk.
Ik duim voor je meid! Was je echo inwendig of uitwendig? ik had me ovulatie ook op 30nov en mijn laatste menstruatie was 16-11...we lopen dus echt precies gelijk op. Wel kan het zijn dat je innesteling later is geweest al vind ik die 4dagem bloedverlies een beetje "eng" Ik hoop op een mooie echo over 2 weken.