Ik ga morgen even het echocentrum hier bellen of ik a.s. maandag een echo op eigen kosten kan krijgen. Wil dat toch maar wel denk ik, anders word ik helemaal gek.
Wanneer zou je anders weer een echo krijgen? Want vaak is een week ertussen toch het verstandigst snap dat het moeilijk is om te wachten..
Ja ik heb gebeld voor een afspraak voor volgende week maar kreeg antwoordapparaat dus word nog teruggebeld.
Dit snap ik heel goed hoor, anders blijf je maar zitten denken. Fijn dat het zo snel al kan! dan weet je tenminste iets. Gr MB2005.
Nog even een update. Ik heb tussendoor toch nog een testje gedaan voor de zekerheid en die knalde er echt af. Ik weet dat het niks zegt maar op z'n minst weet ik nu zeker dat mijn HCG nu niet aan het dalen is. Gisteravond had ik weer een heel klein beetje roestig/bruinig bij afvegen. Maar daarbij ook een gevoelige baarmoeder. Beetje het gevoel wat je kunt hebben de avond voordat je ongi wordt. Ik zag het echt meteen niet meer zitten, was ervan overtuigd dat ik vanochtend echt zou bloeden. Maar nee hoor, het is weg. De spanning is echt ondragelijk. Ik lees veel topics hier maar toch heb ik het gevoel dat de apartere verhalen zoals de mijne meestal niet goed aflopen. Ik hoop echt dat dit wel goed komt.
Ik hoop het ook voor je meid! Sterkte met afwachten, dit is killing.... Maarrrrrr, het komt vast goed!
Gaat goed, dankjewel lief van je! Gisteravond opeens heel veel last van mijn borsten en onwijs misselijk! Dus ik durf zeker nog hoop te hebben dat het morgen goed zit! Maar ben er wel behoorlijk nerveus over natuurlijk.