Ik was schoon en nu 15 dagen weer een vruchtzak

Discussie in 'Miskraam' gestart door Jodenter, 22 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik vind het apart dat het dan groeit en dat je hcg stijgt als het niet goed is.
    En ik heb pas nog een onderzoek gelezen dat hcg soms ook gelijk blijft een paar dagen, en het is bij iedereen anders.
    Ik zou het nog even aankijken, straks is het wel een gezond kindje. Zou alle onderzoeken/curretage nog even uit willen stellen tot je in ieder geval evt. een hartje kan zien kloppen.

2. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Stijging van hcg had ik ook terwijl er helemaal niks meer te zien was op de echo. Dus dat kan gewoon;)
    Maar een vruchtzakje die nog groeit.....soms blijft er iets achter waardoor het vruchtzakje doorgroeit, heeft daar geen gyn iets over gezegd?

3. Jodenter

Jodenter Niet meer actief

Ik was schoon, je zag toen een mooi dun wit streepje. Volgens hen kan deze vruchtzak geen rest zijn wat doorgroeit. Volgens hen kan het wel als er rest weefsel zou zitten in de baarmoeder of baarmoeder wand.

Ik heb om half negen bloed geprikt en half 10 afspraak.
    Ben benieuwd wat m'n eigen gyn zelf te zeggen heeft.

Het is allemaal zo raar, dat ik het niet meer weet. We wachten het maar nu af en hopelijk is er gewoon snel duidelijkheid.

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Je hebt een tp gehad, kan het niet zijn dat je misschien een eigen eisprong ook nog hebt gehad? Dat je zwanger was van de TP, en die is eruit gekomen met de cytotec...en dat er ook toevallig nog een nieuwe zwangerschap onderweg was? Een eitje wat nog in de eileiders was..en nu dus misschien een nieuwe zwangerschap is?

Je hcg stijgt wel en het zakje groeit ook..zit er niets in?

Ik zou nog niet zo snel gaan laten weg halen hoor.....het kan toch geen kwaad om nog een week te wachten of meer?

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh dan zou ik ook even afwachten jodenter!
    Ik had ook een schone bm en toch steeg mijn hcg een paar weken. Maar ik had wel geen vruchtzakje die groeide.....maar bij mij dachten ze ook een nieuwe zwschap....alleen kon dat niet bij mij, we hadden geen sex gehad.

6. Jodenter

Hcg is 300 gestegen. Vier dagen later en het is nog steeds niet verdubbeld. Vrijdag 2600 zondag 3200, gisteren 4000 en nu 4300.
    Het zit niet goed, m'n gevoel is ook heel sterk dat het niet goed zit.

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee lijkt me idd niet goed....je moet ook vertrouwen op wat de gyn je verteld meid. Rondlopen met iets in je buik wat niet goed is is ook niet nodig lijkt mij :(

8. logo

logo Niet meer actief

He wat naar zeg.
    Je moet luisteren naar de gyn maar ook zeker op je gevoel hoor. In mijn zwangerschap van Daan* wist ik gewoon dat het niet goed zat. Later bleek ik ook gelijk te hebben.
    Laat je weten hoe het afloopt?

9. Jodenter

Vandaag werderom geprikt en als er geen goede stijging zou zijn dan zou ik gecurreteerd worden.

Nou HCG is weer gestegen, nu naar 6600.
    Volgens de gyn heb ik een goede stijging omdat het HCG boven de 2000 met 96 uur verdubbeld moet zijn en nu is het pas 48 uur later.
    Dus zaterdag weer terug, pff moet zeggen dat ik emotioneel brak ben, ik functioneer vele malen minder en dat met de zorg van 2 kinderen en 1 stiefzoon is dat best pfff.
    Maar goed zaterdag maar weer zien.

De gyn zegt dat ik netjes val onder de 96 uur verdubbeling en de gyns onder elkaar hebben overleg gehad en met Amsterdam ( waarom met amsterdam weet ik eigenlijk niet) en zij geloven dat het een goede zwangerschap kan zijn. Nou bij is het 1 groot raadsel en ik wacht maar af en ondertussen blijf ik netjes zwangerschapsvitamines en foliumzuur nemen, meer kan ik nu niet doen. Dus nog verder nagels bijten.

10. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    Wat een spannende dagen voor jou! en wat heftig. Ik ben benieuwd hoe je verhaal gaat aflopen. Als het een goede zwangerschap blijkt te zijn, is dit echt een super bijzonder verhaal! ik hoop voor je dat het zo is. Sterkte in deze onzekerheid!

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

pfff jeetje meid........nou dan maar afwachten ... zou wel super zijn toch?!

12. kimetjeh

kimetjeh Lid

1 feb 2013
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben benieuwd hoe het met je is!
    ik hoop dat je goed nieuws hebt gekregen

13. Jodenter

Donderdagochtend heb ik weer een afspraak staan.

14. kimetjeh

kimetjeh Lid

1 feb 2013
    92
    0
    0
    NULL
    NULL
    spannend zeg,ik duim voor je!!

hoe voel je je verder?

15. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Hoop op goed nieuws voor je donderdag!

16. liz84

liz84 Actief lid

6 nov 2012
    296
    0
    0
    hoe is het gegaan vanmorgen? ben wel benieuwd.

17. Jodenter

vruchtzakje niet meer gegroeid en leeg en flink wat bloed/vocht om het vruchtzakje , hcg is alleen flink gestegen namelijk 16000.

Nu moet ik na het weekend weer terug komen. Eerst zegt ze na de echo, uitslag hcg nog niet binnen. Het ziet er niet goed uit. Goh dat zeg ik al twee weken, maar dat niet willen horen en toen uitslag hcg binnen was tja we kunnen nog niet met zekerheid uitsluiten dus na het weekend terug komen. Ik heb zitten janken en gezegd wat ik ervan vond, maar dat mocht allemaal niet baten.

Klote zooi zeg.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ach meid ......:(........... Vindt het echt k.u.t.
    Wat moet je nou dan!?

19. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    He bah mied, heel veel sterkte met dit K nieuws :(

20. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Waarom na het weekend.....geen zin of waarom afwachten?

Deel Deze Pagina