Zwanger maar bijna bij de dag van vorige miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door Woeza, 23 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woeza

Woeza Niet meer actief

De titel zegt het al...

Overmorgen ben ik precies zolang zwanger als de vorige x toen ik een miskraam kreeg.
    Nu zit ik daar de hele tijd mee in mijn hoofd, hoewel ik de hele tijd zei tegen iedereen dat ik elke dag ging genieten. Sluipt het vervelende gevoel toch naar binnen.
    Ik moet het gewoon even van me af schrijven.
    Symptomen genoeg nog gelukkig. Ik weet niet meer exact hoe het toen ging.
    Maar wie komt het bekend voor? Ik denk als ik voorbij die datum ben ik misschien meer vertrouwen krijg?

2. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Herkenbaar Woeza. Hoe lang is de mk voor jou geleden? Bij mij was het begin vorige maand. Bij mij was het een missed abortion. Ik voelde me zwanger, maar het hartje klopte niet (meer). Ik heb volgende week de eerste echo en hopelijk zien we dan een hartje. Maar echt meer gerust zal ik pas na de 12 weken zijn, want met de mk was ik al bijna 10 weken.
    Sterkte en hopelijk zie je snel het hartje, na een mk is het toch moeilijker om te genieten.

3. Woeza

Woeza Niet meer actief

Hoi meid!

Mijn miskraam was vorig jaar november. Jij bent snel zwanger geworden na je miskraam, wat knap van je!:D
    Wat fijn dat je volgende week al een echo krijgt. Ik pas over 4 weken...het lijkt me zo raar om een missed abortion te hebben, dat is ook 1 van mijn angsten.
    Laat je weten hoe je echo was? Ik zal voor je duimen

4. minimoon

minimoon Niet meer actief

Ik heb in april een ma gehad en vond het heel moeilijk die week waarin de vorige gestopt was. Gelukkig had ik een extra echo die week dus dat maakte veel goed. Ik mocht voor de eerste echo ook eerder komen - bij 8 weken. Daarvoor vonden ze echt nog te vroeg.

Maar eerlijk gezegd geniet ik pas sinds ik t voel bewegen. Ik vond iedere echo toch weer spannend - zou t nog leven of niet. Geniet er toch van zo veel je kan! En gefeliciteerd!

5. Woeza

Woeza Niet meer actief

Meiden bedankt voor jullie berichtjes! Het is toch niet anders dan afwachten idd..

6. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Het is idd snel gegaan. Ik ben na de mk niet eens ongesteld geweest. Met zijn ma is het ook moeilijk om vertrouwen te krijgen.ikben daarom ook nerveus voor volgende week.
    De echo is vroeg omdat te termijn moeilijker te bepalen is ivm de mk. Ik krijg dus voor de 12 weken nog een om de termijn goed te kunnen bepalen.
    Ik laat zeker weten hoe de echo was. Doe jij dat ook? We moeten elkaar steunen in deze spannende tijden!

7. Woeza

Woeza Niet meer actief

Ja dat gaan we zeker doen!
    Misschien was je nog steeds zwanger? Dat hoor je wel eens vaker.dan blijk je een tweeling te hebben en 1 heeft het niet overleefd.maar hoor ook dat je na miskraam heel snel weer zwanger kunt worden vanwege je hormonen etc.
    Wanneer heb je de echo precies? Dan ga ik voor je duimen
    :)

8. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Ik heb 2 maart de echo. Thanx :)
    Dit is een nieuwe zwangerschap. Ik heb de mk namelijk zelf opgewekt met medicatie, omdat mijn lichaam dat niet deed. Ik wilde er niet op wachten en curretage kon pas 2 weken later. Op de controle echo was alles schoon en niets meer te zien. Ik weet wanneer ik mijn eisprong had. Bij de eerste zwangerschap was ik ook snel zwanger.

Hoe voel je je nu? Ik hoop dat je een beetje rust kunt vinden. Misschien is het een idee om al iets eerder een echo in te plannen? Zo kan er wat onrust bij je worden weggenomen.

9. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Heel herkenbaar!
    Over 2 dagen ben ik de vorige keer gaan bloeden.... En weer 2 dagen later het vruchtje verloren op 1 december :(
    Spannend he!

10. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Woeza,

Je gevoel is heel herkenbaar.

mn 1e zwangerschap was een missed abortion
    met de 2e zwangerschap had ik pas rust toen ik de 12 weken gepasseerd was. en helemaal toen ik het voelde schoppen, mn buik ging groeien enz.

Vind het trouwens wel raar dat je pas een echo over 4 weken hebt. dan ben je 9 weken toch?
    In principe heb je recht op een vroege echo met 7 a uiterlijk 8 weken na een miskraam. Dit om evt onrust weg te kunnen nemen.

11. Woeza

Woeza Niet meer actief

Ja de vk zei dat ze al vroeg voor me de echo had gepland en niet vroeger kon etc.nu moet ik zeggen dat ik nog veel symptomen heb en dat had ik de vorige x niet.ik voelde het ook aan en ben toen gaan testen en ik had al minder hcg.nu geen behoefte om te testen en mijn buikje groeit gelukkig.dus ben wel rustiger.je kan er toch geen controle over hebben denk ik maar! Iets wat ik wel graag heb.ik heb een spontane abortus gehad.mijn moeder was net overleden en denk dat ik zoveel stress en verdriet had dat onze kleine geen kans had om te groeien.
    Ikapika ik heb je datum genoteerd!
    Nijntje ik ga ook voor jou duimen!
    Debby ik die dat je een mooie kleine man op de wereld hebt gebracht dus dat geeft mij hoop:)

12. Debbie81

Debbie81 Fanatiek lid

13 nov 2011
    1.338
    0
    0
    NULL
    NULL
    tuurlijk, je moet de hoop nooit opgeven hoor!

En over die kleine man gesproken, dat is echt een wondertje en wonderen bestaan echt, geloof mij maar.

Laat effe weten als je je echo hebt gehad over 4 weken, hoe het was.
    Geniet ervan meid, komt vast goed.

13. Woeza

Woeza Niet meer actief

Ja ik laat zeker weten hoe mijn echo was! Bedankt voor je berichtjes!

14. Woeza

Woeza Niet meer actief

Gisteren DE dag gehad en nog steeds zwanger gelukkig! Denk update even voordat iemand dit ooit een x leest ha ha

15. Kimmm25

Kimmm25 Niet meer actief

Hoi dames,
    Ook ik ben weer zwanger na mn mk... Ik was toen 6,2 wkn..
    Ik ben wel ontzettend bang!... Ik Lees ook veel en veel te veel enge dingen. Ik heb nu wel wat klachten, hoofdpijn, buikkrampjes, gevoelige.borsten en de vorige keer eig niets. Testte toen ook pas een week nadien pos dus wss bijna geen hcg, nu 2 dgn vóór nod positief!..
    Hoop voor ons alle dat t een goede zs mag zijn!

16. Woeza

Woeza Niet meer actief

Nou dat klinkt allemaal heel positief hoor! We zitten dicht bij elkaar.we gaan gewoon voor elkaar duimen:)

17. Ikapika

Ikapika VIP lid

21 okt 2012
    5.073
    0
    0
    omgeving Haarlem
    Meiden, ik heb een kloppend hartje gezien op de echo!!!! Ik ben zelfs twee dagen vooruit gezet. Ik ben zo opgelucht :)

18. Woeza

Woeza Niet meer actief

Wat geweldig meid!! Gefeliciteerd!!! Ik ben echt zo blij voor je!:D

19. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Vandaag is precies weer de dag waarop het vorige keer misging 6,4 wk. En nu had ik vanochtend heel even iets lichtbruin verlies, het zat in mijn inlegkruisje bij het afvegen was er niks meer. Maar toch, ik vind het al zulke moeilijke dagen en nu pieker ik helemaal weer. Het is ook bijna precies een jaar geleden, ook vorig jaar maart. pfffff, zulke moeilijke dagen dit!

20. Woeza

Woeza Niet meer actief

Och meid! Lichtbruin bloed hoeft helemaal niets te zeggen.ik snap je gevoel natuurlijk en goed dat je erover praat.het blijft allemaal heel spannend.ik ga voor je duimen.wanneer heb je je echo?

Deel Deze Pagina