Hallo, Zit even in de stress.. 2 dagen voor nod zit ik nu.. Begin erg last van krampjes te krijgen en erg moe, stinkend urine etc..dus dacht ga een testje wagen! Maar.. die geeft na +/- 13 min een streepje.. eerst een tuurstreepje, maar als die opgedroogd is ( en met wat water nagespoeld is) een duidelijke streep.. Er staat dat die het binnen 5 minuten aan moet geven..Hoe betrouwbaar is dit weet iemand dit misschien? Tis mijn 4e iui en bij mijn vorige pogingen bleef hij omo wit ongeacht hoelang die lag....dus nu in de stress.. (wel goeie stress en heel veel hoop!) Alvast bedankt voor de reacties
Als je binnen 5 minuten al een tuurstreepje had die daarna duidelijker wordt denk ik dat je die wel kunt vertrouwen!
Ik ben ook benieuwd naar een foto ! De eerste kV test die ik deed tijdens deze zwangerschap gaf ook een heeeeeel licht streepje, na 10 minuten werd dit iets duidelijker. En zie mijn banner
Ik zie meteen wat he bedoelt, dus hij is wel duidelijk. Toch vind ik het streepje wel erg dun... Heb je nog een test? Dan zou ik die ook doen en kijken wat die doet. .
Ja hij is al nagespoeld met water.. Heb nu geen testen meer in huis. Wilde ze na mijn werk halen en morgenvroeg teaten met ochtendurine.. vond hem ook erg dun en ben erg bang voor een indroogstreep of iets.. thanks voor jullie reacties!
Ik zie het 2e streepje hoor Ik had het bij mijn 2e zwangerschap ook. Ik had getest. Was teleurgesteld geen 2e streepje te zien. Even later pakte ik de test weer, en zag toen opeens duidelijk een 2e streepje. En 37 weken er na lag er een prachtig kindje in de wieg! Dus ik denk wel dat ik je kan feliciteren! Maar kzou als ik jou was voor de zekerheid nog een testje doen, of even 2 druppels water er in doen, en kijken of het lijntje dan blijft staan!
Indrooglijntjes spoel je volgens mij weg met water, dus lijkt me dan dat dit een echte streep is...?! Toch?! Succes in ieder geval, morgen weer een poging doen!! Spannend... ik duim voor je!
ik zie ook het tweede streepje. Wat spannend zeg! Je zou 3 uurtjes niet kunnen gaan plassen en drinken het dan eventueel vanavond nog eens proberen en anders morgenvroeg.
Ik had vorige maand ook buiten de 5min steeds streepjes, ook na naspoelen maar werd toch echt mega ongesteld Hoop voor jou dat het toch raak is!
Lijkt mij positief hoor. Heb wel honderdduizend can die kruitvat testen gedaan en negatief was ook spierwit, altijd.
Ik heb een paar indrogers gehad afgelopen cyclus maar als ik er een paar druppels water in deed verdwenen die! Dus als ie blijft staan zou ik je toch voorzichtig feliciteren
Vind hem positief en voor de 5 weken duurde het bij mij langer als 5 min voor ik een streepje zag. De eerste test zag ik Pas na een half uur komen
Dank jullie wel... vind het zo spannend... heb wel menstruatiekrampen, maar hoorde dat dat ook weer goed kan zijn.. pff... wat duren werkdagen dan lang Wil zelf proberen tot morgenochtend te wachten, omdat ze zeggen dat het beste is om met je ochtendurine te testen.. Hopelijk blijft die positief Ik hou jullie op de hoogte!
Ik zou t niet weten ik hou altijd echt de grens aan van de 5 minuten die je moet wachten en ik zelf heb ook kruidvat gebruikt en precies met 5 min. resultaat maar hoop t voor je op goed nieuws !