Hallo meiden, Herkennen jullie dit ook? 24 september had ik een posi zwangerschapstest in mijn handen, mijn vriend & ik waren super blij! Ik wist alleen niet hoelang ik al zwanger was, want mijn cyclus is nogal onregelmatig. 6 maart gestopt met de anticonceptiepil en elke keer was ik om de maand ongi. Mijn laatste ongi was 28 juli! Ik was al opgelucht, want ik dacht dat ik al 8 weken zwanger was, aangezien ik daarvoor ook al wat symptomen had. Nu had ik een vrijdag mijn 1e echo bij de vk en die kon helemaal niks vinden! Geen enkel klein wondertje in mijn baarmoeder. Ik liet mijn zwangerschapstest zien en ze zei: 'Ja, dan heb je waarschijnlijk een vroegtijdige miskraam gehad.' Kan dit? Want ik heb sinds mijn laatste ongi geen enkel spatje bloed gehad? Ik heb net na de posi test wel erg veel pijn gehad een paar dagen lang in mijn onderrug en onderbuik. Hopelijk herkent iemand dit? Of wilt ook gewoon ff haar ei kwijt.. Ik hoor het graag van jullie
test je nog steeds positief? of heb je het niet meer geprobeerd? tis wel erg vreemd dat je dan nog steeds geen ongi hebt gehad,of verlies van je vruchtje.. als je nog steeds posi test en de test is niet lichter kan het miss wel zijn dat je een keer een eitje hebt overgeslagen en nu pas vier weken bent? dan zie je ook niet veel dacht ik op een echo.. zou het iiig even kortsluiten bij je huisarts! succes meid!
Nee niet meer getest, wil dit dinsdag weer doen.. En vind het nog steeds vreemd dat de vk zei dat ze niks kon zien. Volgens mij kan je toch ook nog helemaal niks zien met 4 weken? Ja ik hou het zeker nog even in de gaten, bedankt
Misschien had je 24 sep een ei sprong en was je test daarom positief.... Helemaal omdat je cyclus zo onregelmatig is.... Sterkte!
Ik wist niet dat dat ook kon! Ik heb nog geen bloed gehad, wel allemaal zwangerschapssymptomen. Toen de vk de echo bekeek zei ze ook dat mijn baarmoedermond gesloten was. Is ie dan nog open bij 4 weken zwanger?
Maar als je steeds om de maand ongesteld wordt, de laatste was 28 juli, dan heb je zeg maar augustus weer overgeslagen.. en ben je eind sept nét zwanger. Rond de 4-5w nu dus en dan zie je inderdaad niets op een echo. Bel nog een keer met je vk of je ha en vraag om een bloedtest voor je hcg waarde.
Sophy dank je wel.. ja ik zat daar de laatste dagen ook aan te denken dat het best wel eens 4 a 5 weken zwanger zou kunnen zijn! (Ik hoop het zo). Ik zal morgen bellen en vragen voor de bloedtest. Ik zie je ondertekst en dat maakt me best verdrietig, hopelijk voor jou ook snel een goeie zwangerschap!
Inderdaad nog een test doen en vraag om een bloedtest. Ik heb zelf enorme steken gehad op het moment van de waarschijnlijke innesteling. Ook heb ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad. Ik zeg niet dat dit zo is, maar mijn advies, hou het wel in de gaten. Bij echte steken onderin je buik of (sorry voor de onssmakelijke bewoording) rond je anus trek dan aan de bel. Bij mij waren de voorverschijnselen anders, want ik menstrueerde eens in de 2 weken (iedereen heeft andere verschijnselen) dus ik wist dat er iets niet goed was. Ik kreeg toen ook te horen dat ik een miskraam had gehad. 4 weken later teste ik nog licht positief en toen zagen ze een cyste bij mijn eileider (dit was in het ziekenhuis). Pas later, tijdens de operatie zagen ze dat er een zwangerschap in mijn eileider zat . Ik zeg niet dat het zo is, maar nogmaals hou het in de gaten. Maar vooralsnog gaan we ervanuit dat jij pas 4 á 5 wkn zwanger bent. Sterkte.
Laat je nog weten wat er uit de test komt Ik duim met je mee voor een goede 5w waarde! En ja ik heb een beetje pech, steeds.. thanks.
Ja ik laat het jullie morgen weten hoor Nu eerst lekker slapen. Hopelijk nu geen pech meer voor jou Sophy! @schmidt Ik zal het in de gaten houden. Bedankt om je eigen ervaring te vertellen, lijkt me ook heftig!
Hallo meiden ik heb vanochtend vroeg weer de zwangerschapstest gedaan en het duimen heeft gewerkt! De test was hartstikke positief Ik mocht gelijk bij de dokter langs en die zei dat ik waarschijnlijk een laat ei heb gehad rond 10-11 september en dat ik nu net 5 weken zwanger zou zijn Dus geen vroege miskraam zoals de verloskundige dacht! Ben echt zo opgelucht.. Maarja we hebben nog andere 8 weken te gaan, voordat die onzekere fase voorbij is.
Wat fijn! Een hele fijne zwangerschap gewenst! Ik hoop dat je over een paar maanden een prachtig, gezond kindje in je armen mag houden en dat de zwangerschap voorspoedig verloopt.