Ik weer...na 6 mnd nog niet opgelost (lang)

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Noukie1805, Jan 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. E1982

E1982 Bekend lid

Feb 17, 2009
    971
    0
    0
    Hey Noukie hoe is het nu? Hoe was het bij de ka?

Ben benieuwd of ze met een oplossing zijn gekomen.

Groetjes

2. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

Feb 4, 2009
    665
    0
    0
    We zouden gisteren gebeld worden wanneer we zsm terecht konden maar is niet gebeurd:x! Heb dus vandaag zelf gebeld, maar mevrouw telefoon weet natuurlijk van niks en er is helemaal niemand die ze het kan vragen. Mevrouw u wordt donderdag weer gebeld door de verpleging. Fijn, die verpleging die zelf met het idee komt de afspraak te vervroegen en er volgens niks meer over laat horen! Hier schieten we dus niks mee op! Mijn vriend zou nog bellen en ik blijf zelf ook bellen totdat ze me spuug zat zijn ;)!
    Gelukkig gaat het hier nu al wel een paar nachten goed (AFKLOPPEN!!!) Ze wordt zo'n 3x wakker maar slaapt met speentje weer verder...heerlijk!!! Of dit nu komt door de vaste voeding (nog maar 3 flessen) door ritme, laat haar voor het avond eten toch nog een x slapen of toch de medicijnen weten we niet maar hoop wel dat ze het volhoud! Overdag heeft ze het nog wel moeilijk. Met de reflux maar ook met tandjes. Er is er 1 door en geloof dat er nog 3 aankomen :$! Dan vind ik het weer zo lastig alles uit elkaar te houden. In hoeverre nog steeds de reflux of nu de tandjes, ook omdat ze met de vaste voeding wel de nachten doorslaapt en niet meer gilt s avonds/s nachts. Zal de reflux dan beter zijn en zijn het nu gewoon de tandjes? Mssn kunnen ze toch eens kijken naar de reflux? Kan dat? Behalve het zuur meten dan, want denk haast dat er geen zuur meer te meten valt met al die medicijnen. Dan zal het het opkomen zelf zijn wat haar dwars zit door een maagklepje of allergie?! Lastig hoor! Hopelijk kunnen we alsnog snel terecht!

3. debq

debq Fanatiek lid

Mar 10, 2010
    3,797
    761
    113
    Hoihoi, om de tandjes iets te verlichten kun je chamodent gebruiken, is van vsm (zult ook wel zo iets van andere merken hebben hoor). Dit zijn in elk geval druppeltjes, Quincy vind ze heel lekker en likt ze echt op, hihi. Het werkt best goed. Zo zul je de pijn van haar tanden kunnen uitsluiten.

4. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

Feb 4, 2009
    665
    0
    0
    Dat gebruik ik al maar geeft weinig verschil helaas. Denk dat de dunne luiers wel van de tandjes komen, maar nu zit ze weer helemaal verstopt. Vandaag is het weer veeeeeel huilen :( en niks willen hoewel ze vannacht wel weer goed heeft geslapen gelukkig. Net weer het zh gebeld maar moet toch echt tot morgen wachten. Ik denk toch echt aan een allergie maar het helpt niet dat mijn vriend alles wegwuifd en doet of ik spoken zie :x! Tuurlijk heeft ze vast last van haar tandjes maar alles bij elkaar geloof ik niet dat dat het enige is!

5. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

Feb 4, 2009
    665
    0
    0
    Dag lieve mensen,

Ten eerste bedankt voor alle adviezen tips en medeleven!
    We zijn maandag dan toch eindelijk in het zh terecht gekomen.
    Al snel kwamen ze erachter dat ze helemaal verstopt zat. De dunne tanden poep is er elke keer wel langs gekomen maar de rest zat muur vast :(! Door de druk en het persen heeft ze ws ook zo'n last van de opkomende voeding. Stukje bij beetje begint de ontlasting nu wat op gang te komen met de "poep poeders". Ze perst nog wel erg veel waardoor ze ook weer gaat spugen en heeft nog buikpijn vooral met eten (vandaar het kreunen/huilen/frustratie), maar hopelijk zal dat nu allemaal snel beter gaan! Ook zijn er ondertussen 4 nieuwe tanden te zien dus dat zal ook mee hebben gespeeld! We slapen iig alweer een stuk beter en ze is ook weer haar vrolijke drukke zelf ;)!

Liefs

6. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Zijn jullie opgenomen geweest?
    En wat voor poeders zijn dat? Forlax of Movicolon ofzo?
    En nog belangrijker: wat wordt er nu gedaan om dit in het vervolg te voorkomen? Denken ze nu nog steeds niet aan kma? Heb je dat zelf nog aangekaart? Als er niks verandert qua dieet e.d zal dit weer opnieuw gebeuren ben ik bang.

7. E1982

E1982 Bekend lid

Feb 17, 2009
    971
    0
    0
    Wat fijn dat jullie nu weten waar het vandaan kwam! en natuurlijk in de hoop het in de toekomst te voorkomen. Geniet lekker van jullie vrolijke meisje.

Groetjes!

8. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

Feb 4, 2009
    665
    0
    0
    @E1982; Dank je!

@zogelukkig; Ja dat vraag ik me dus ook af maar blijkbaar ben ik de enige :(. Volgens de ka komt het nu weer allemaal door de bijvoeding en komt het veel voor, als het eenmaal op gang is zou het vanzelf moeten gaan. Ik heb idd WEER de kma aangekaart maar er wordt gewoonweg niet geluisterd. Ken je dat dat je er gewoon niet tussen komt? Ik ben toch echt niet op mijn mondje gevallen maar krijg er geen speld tussen bij die ka! En dan zit mijn vriend er natuurlijk ook nog bij en beaamt alles wat de ka zegt. Ik ben te overbezorgd en moet haar meer laten huilen, geen fles meer geven s nachts....blabla. Als ik wat wil zeggen praten die twee samen verder!! Ik ben daar ondertussen erg onzeker van geworden en laat me daar dan veel te snel weer mee weg sturen! Ben benieuwd wat ze zegt als ze morgen belt en hoort dat mijn meisje (op een paar harde keutels na) nog altijd niet normaal gepoept heeft! Het arme kind heeft ondertussen vreselijke buikkrampen :x! Het patroon herhaald zich wederom. s Nacht weer wakker en vandaag overdag weer wat meer huilen, ben er echt moedeloos van! Het ziet er naar uit dat het dus toch nog weer een gevolg gaat krijgen......

Weet iemand of het normaal is dat het lijkt of er kalkaanslag op de poep (harde keuteltjes dus) zit? Het zal wel melk zijn denk ik maar komt dat vaker voor?

9. adi

adi Niet meer actief

Die 'aanslag', is dat slijm? Dat kan voorkomen met hele harde ontlasting. Voor af en toe is dat niet erg.

Welke voeding krijgt ze ook alweer? Je kunt ook bij een ander ka om een second opinie vragen, ik zou het eerlijk gezegd niet bij laten zitten!

10. Noukie1805

Noukie1805 Bekend lid

Feb 4, 2009
    665
    0
    0
    Hoi Adi,

Nee het is geen slijm lijkt meer kalk aanslag. Ik zit er idd aan te denken een ander zh te bellen. Ga nu eerst bellen en zeggen dat ze morgen met een goed verhaal moet komen (of km vrij dieet of een opnamen) en dat ik anders naar een ander zh ga. Ze gilde het net weer uit tijdens de fles van de buikkrampen! Nu ben ik het zat!!!!!!!!

11. adi

adi Niet meer actief

Ik heb destijds, toen eigen zkh ons niet serieus nam met de liesbreuk van mijn zoontje, naar de HAP gegaan en aan die huisarts het hele verhaal verteld. Hij heeft mij toen direct doorgestuurd naar ander ziekenhuis (naar de eerste hulp), en daar zijn we direct, dezelfde dag goed geholpen.
    Laat je niet afremmen door een stomme KA, je dochtertje heeft echt hulp nodig!

Share This Page