Ik weet 80% zeker dat ik het ben want..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lisa84, 18 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    Ik ben al 3 dagen elke ochtendmisselijk, (heb 1 x over gegeven)
    was duizelig,
    Geen trek in eten,
    me boobies voelen anders,
    lage rugpijn,
    ik ruik sterk, (vanavond proberen met gehakt, de vorige keren stonk het naar bederf)
    emotioneel,
    heb elke ochtend diaree (sorry)
    steeds boertjes laten,
    me buik knort wanneer ik geen honger heb,
    dat was het wel denk ik..
    ik kan niet wachten met testen!

hadden jullie dat ook met gehakt? is dat bij iedereen zo trouwens?

xx

2. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ohh jee , zeeer spannend, test ,test,test ,test.
    Laat je het ons weten?
    Ik kan nog niet testen moet nog even wachten maar ik heb ergens ok zon gevoel/

3. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    administratief medewerkster
    overijsel
    Ow Lisa wat spannend zeg!
    Probeer toch ff rustig af te wachten tot je kan testen want dan pas weet je het zeker :)

Hou ons op de hoogte meid en we duimen voor je!

Liefs Palmie

4. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    dank jullie wel,, ik laat het jullie weten..
    @ alecia jij kan ook zo testen he! spannend! ik hoop het voor je..
    @ palmie is dit je eerste ronde?

5. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Jah heel spannend, voel me totaal niet goed, ben misselijk, koffie smaakt niet meer, wil steeds stoppen met roken :s, en droomde dan ik beviel van een 8 ling :S

6. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    Succes!
    ik zelf ben helemaal in de war..afgelopen weekend had ik ongi moeten worden..maar afgelopen vrijdag een miniscuul drupje heel licht roze op wc papier en zondag beetje bruin verlies, de hele tijd ook ongi krampen..dus ik dacht dat ik wel ongi zou worden..niet dus!
    Verders nog steeds ongi krampen..rommelige darmen in bed..'s avonds koud en rillerig..en het eten van de hond stinkt enorm! Mijn tepels lijken ook groter en hebben witte stippen en bij 1 borst een blauwe opgezette ader. Gister liep ik de drogist binnen om een test te halen..en die geuren daar 20 verschillende parfum geuren..werd er onwel van. Maar goed, test gedaan en die was negatief. Nu wil ik morgenochtend weer een test doen..en als die ook negatief is dan de dokter bellen.
    Want meiden...ik ben gewoon aan de pil, maar wel erg laks ermee geweest..en nog nooit overtijd geweest.
    Mocht ik zwanger zijn..dan ben ik wel heel blij..en mn vriend ook.
    Liefs

7. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Blij dat je er dan geen echte spijt van hebt.
    Hop dat hi positief uit mag slaan.

8. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    overijsel
    Ja dit is mijn eerste ronde,was hier een hele tijd geleden ook maar toen ging alles mis in mijn leven en ben nu terug en ga ervoor met mijn nieuwe vriendje ;)

Meis vind het zo spannend voor je,ken je gevoel nu en leef met je mee!
    Andere meiden natuurlijk ook heel veel succes en duim duim duim :) :)

9. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    wooow ik hoop dat er niet zo veel komen voor je.. (in 1 x) maar 2ling is wel leuk? :p

10. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    ik heb trouwens ook sinds een week heftige dromen..rare dromen..slaat nergens op..maar word er wel 's nachts wakker van.
    En niezen..niet normaal meer.
    Miss heb ik wel gewoon hooikoorts ;)
    Miss houdt mn lichaam me wel voor de gek..maar het feit blijft dat ik nog steeds niet ongi ben..en dat ik toch echt al die dingen ervaar...
    Afwachten maar.
    Ik duim voor jullie!
    En stiekem ook wel een beetje voor mezelf..ook al is het niet gepland..net een huis gekocht..over een maand verhuizen..2 weken vakantie frankrijk..noem maar op.
    Liefs

11. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Doe mij maar 1 , de overige 7 , mag iemand anders hebben/

12. lisa84

lisa84 Actief lid

20 dec 2005
    319
    0
    0
    moeder, vrouw, werknemer
    Almere
    nou ik hoop het voor je.. het voelt echt fijn als je weet dat er een babytje in je groeit..

@ Iedereen! Succes.. ik laat jullie weten.. en ik hoop jullie mij ook :p..

13. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    overijsel
    Sjee meiden wat spannend allemaal he,we draaien gewoon allemaal met onze duimpjes en dan moet er vast snel een moment komen dat 1 van ons kan zeggen jaaaaa ik ben......... :) :) :)

14. Louwtje

Louwtje Lid

16 jun 2008
    49
    0
    0
    Maarssen
    @ lisa84
    Ik begin sinds dit weekend ook steeds meer "vage" klachten te krijgen. Ik heb wel een test gedaan (zo'n 6 gaden eerder test) maar die was negatief. Maar sinds die test worden de klachten wel erger. Gister/ eergister hele middag en avond misselijk. In de supermarkt heel misselijk.

@ alle anderen. Wat denkjen jullie? Maak ik mezelf gek of lijkt het er op?

15. palmie

palmie Bekend lid

22 jan 2006
    661
    0
    0
    overijsel
    Louwtje,denk niet dat je kan zeggen of je jezelf gek maakt of niet,onbewust doe je dat toch.
    Klnkt heel lullig maar gewoon ff afwachten meid,en zo lang hoef je niet meer te wachten toch?

Heel veel succes meis!

16. Louwtje

Louwtje Lid

16 jun 2008
    49
    0
    0
    Maarssen
    @ Palmie
    Ja daar heb je gelijk in. Maar het is wel heel moeilijk hahahahha

17. lindavandenberg

16 mei 2008
    19
    0
    0
    Gelderland
    Hoe jammer ik het ook vind maar ik herken jullie verhaal. Vorige maand ook allerlei symptomen gehad. Wist het zeker. Maar helaas de :evil: :evil: :evil: kwamen precies op de dag dat het hoort. Ben toch bang dat het lichaam hele rare dingen met je kan doen als je iets heeeeeel graag wilt. Vorige maand kreeg ik mijn symptomen gelijk na mijn ovulatie. Nu heb ik mijn klachten sinds gisteren ( licht misselijk met vlage, moe en een wat zeurige pijn heel onder in mijn buik) ben bang dat er weer een loopje met me genomen wordt.
    Heb met mezelf afgesproken dat ik maandag mag testen. Dinsdag is mijn NOD, maar maandag moeten ik en mijn man bij de huisarts komen om mij wat beter na te kijken. Heb twee maanden geen enkele positieve ovu test gehad. Heb de huisarts gevraagd of hij me toch eens wil bekijken van beneden. Heb volgens mij op mijn 18 mijn laatste inwendig onderzoek gehad. (mijn andere ha vond dat allemaal niet nodig). Deze huisarts vind het sowieso belangrijk om 1 keer in de zoveel tijd alles na te laten kijken.
    Maar toch wil ik voor mezelf weten of ik wel of niet zwanger ben. Durf bijna niet te hopen maar ik duim voor iedereen!

18. Melisar

Melisar Lid

3 mei 2006
    28
    0
    0
    ik weet ook 80% zeker dat ik zwanger ben want ik heb al een paar dagen pijn in mn liezen. Dat wat de vorige keer ook zo.
    En ik ben af en toe 's avonds een beetje misselijk maar niks ergs.

Ik ben heel benieuwd. Ik denk dat ik dit weekend wel kan testen, weet niet precies wanneer ik ongesteld moet worden. 1e ronde raak?

19. hey iedereen ik ben nieuw hier, en ik zit in dezelfde situatie als de meesten hier!

ik moet zondag of maandag ongesteld worden, maar ik heb op de 20e dag van mijn cyclus een heel klein beetje rozige afscheiding gehad, waarvan ik zelf denk dat het een innestelingsbloeding was (ik herkende dit van een eerdere zwangerschap). Dit was afgelopen zaterdag en sinds die tijd pik ik ook steeds meer dingen op dat ik denk van :) hee dat zou wel eens een symptoom kunnen zijn.

een aantal van de dingen die ik heb:
    - innestelingsbloeding
    - al 1,5 week last van borrelende darmen en sinds 3 dagen enorme last van ongesteldheidskrampen (denk ook steeds dat ik al ongesteld ben geworden maar elke keer is het niks)
    - met vlagen een ijzerachtige smaak in mijn mond. Hiervan wist ik niet eens dat het ook op een zwangerschap kan duiden maar ik ben het op gaan zoeken en het schijnt vaker voor te komen..
    - sinds eergisteren iets vaker plassen dan normaal
    - de laatste paar dagen ben ik aan het eind van de dag helemaal kapot, maar dit kan ook komen doordat ik de laatste tijd wel erg lange dagen maak

het is voor mij dus nog 5 dagen afwachten..

voor de rest: Ik duim voor jullie! :D

20. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    nou meiden ik heb net weer een test gedaan, ditmaal van de trekpleister eigen merk..gisteren CB..en weer negatief.
    Ik wordt hier echt moedeloos van..klachten blijven aanhouden en nog niet ongi..moet eigenlijk vanavond weer aan mn pil beginnen.
    Wat denken jullie..is dit wijs om weer de pil te slikken?
    Zat zelf te denken..morgenochtend nog een test van CB..is deze weer negatief dan meteen dokter bellen voor een afspraak.
    Ik ben nog nooit overtijd geweest..en de laatste anderhalve maand een aantal keer de pil vergeten ( slik Stedril 30 )
    Vrijdagavond een heel licht roze drupje en zondag klein beetje bruinslijm
    Liefs

Deel Deze Pagina