@ Ylaisa Ik had meer last van spotting en dat hield ongeveer 4 maanden aan, niet echt ongi dus. Vandaar dat ik een test moest doen. Door de andere klachten leek het er wel op maar niet zo erg als bij jou hoor. Ik was mijn pil trouwens niet vergeten maar had overgegeven. @Palmie laten we het hopen. Ik weet ook niet zeker of mijn banner wel goed staat. Heb gister mijn fertility Friend ingevuld en die kwam op 27, 29, 27 ipv mijn 28,30,28. Ik hoop dat zaterdag meer duidelijkheid bied. Meestal zit ik precies goed met tellen in mijn agenda, dus als ik morgen niet ongi ben is dat positiever dan een heeeel licht streepje. Ik blijf duimen, ook voor jullie natuurlijk liefs
nou ik baal iig wel van die onzekerheid..maar ik ben natuurlijk niet de enige. Ik heb nu al de gehele dag van die steken in mn onderbuik alsof ik blaasontsteking heb..heel vervelend..vooral ook omdat ik nog niks weet.. Heb ik miss inderdaad te vroeg getest..2 negatieve testen ( 1x 2dgn overtijd en 1x vandaag 4dgn overtijd ).. Succes allemaal
dank je, maar als het niet is is het ook niet zo erg. Het is pas mijn 3e maand na de pil en ik ben ook nog vrij jong. Als het niet zo is, nieuwe ronde nieuwe kansen
ylaisa2008 welkom in mijn schoenen hopelik past jou maatje 39 , ik ben zonet een klein beetje roze achtige slijmverlies verloren, dus ikkom nu helemaal in spanning te staan zeker omdat ik nog zo lang moet wachten. Als ik op bed lig en trek iets me benen naar me toe, komt er maagzuur en ben ik per direct weer misselijk. Kleine hele kleine beetje rook ik, rook ik niet ben ik nog veel zieker kwam ik achter. Dus 2 heisjes, buiten anders wordt ik ook al miselijk en dan moet ik weer stoppen en wat drinken anders moet ik overgeven. Beete dubbele dag vandaag, ik hooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooop zo dat ik straks een positief in me handen mag houden, maar meot nog meer dan een week wachten :s
Ben zo verslaafd geworden aan dit forum ..maar dat terzijde Even een vraagje..begin nu ook terug te denken etc..en ik weet ook niet precies hoe het werkt allemaal..als je je eisprong hebt gehad en deze is bevrucht dan +/- 10dgn later nestelt deze zich in ofzoiets? Zit namelijk zo..ik weet niet of je hier wat van merkt het zit zo..op 31 mei begon ik me ziek te voelen..buikpijn rillerig koortsig verkouden etc..dit ging beter op 4 juni..en toen weer wezen werken Vrijdag 13juni licht roze drupje..en zondag ( dag dat ik ongi moest worden ) licht bruinverlies... En nu dus overtijd nog altijd.
@alecia spannend allemaal hoor! Ik heb er totaal geen koek van gegeten..weet echt niet wanneer ik eigenlijk weer moet testen..zondag een week overtijd..dus dan maar weer Klachten houden aan met felle steken..lijkt op blaasonsteking.. Ik vind het echt spannend..soms echt het idee dat ik zwanger..dan lijkt het wel alsof ik als een zwangere loop..maar tegelijkertijd zeg ik tegen mezelf dat het haast niet kan..wel een paar keer de pil vergeten..maar toch..die klachten blijven en geen ongi voor het eerst in 10 jaar! Succes..
dan als het bi mij raak is geweest was me eisprong dus eerder. Waar ik nu last van heb lijkt enorm verdacht veel op innesteling. Manlief weet nog niks, heb hem verteld dat ik griep had heeft iemand nog meer last van krampen,misselijkheid en roz slijmverlies voor de NOD?
heyy,, ik zei toch dames dat ik het ook gewoon bijna 80 % wist, Vandaag getest, en Twee dikke vette strepen !
kan iemand me helpen ik weet het niet meer Ik heb nu al 4 dagen last van het volgende Misselijk sóchtends en s'avonds Diaree(srry) Heel erg moe zijn. Veel last van me ogen geen zin in eten , maar heb wel een soort honger gevoel.heel apart last van krampen in me onder buik straalt af en toe uit naar linkerlies Donkere kingen om mijn tepels Veel plassen , Veel bultjes ineens op me voorhoofd die af en toe jeuken,Nooit eerder gehad. Nou dat was het wle zo'n beetje.Ik heb maandag een test gedaan die was nega, ik weet niet precies wanneer ik ongi ga worden maar herkent iemand hier iets in en weet iemand wanneer ik weer kan gaan testen.
DANK JE WEL MEIDEN ! NU JULLIE OOK ! SNEL ZWANGER WORDEn! Op de dag van me NOD had ik getest, maar was gewoon negatief, om mijn teleurstelling maar te verkomen, had ik afgesproken dat ik na 2 weken nog geen ongie , weer zou testen ! Dus 14 dagen overtijd , heb ik pas getest, wel langzaam ging die tijd,..
@daantje1609 Je zal denk toch moeten wachten totdat je ongi wordt..zit je aan de pil of niet..of net gestopt? Je hebt denk ik ook te vroeg getest, dit kan je volgens mij pas doen als je overtijd bent
hey neej ben niet aan de pil al vanaf oktober niet meer. 13 mei was ik voort laats echt ongi. 3juni paar drupjes bloed verloren.sinds dien niks meer.ik snap het echt allemaal niet meer.
Melissa gefeliciteerd! ik heb op mijn 20e dag ook een klein beetje roze afscheiding verloren, wat voor mij de duidelijkste aanwijzing is dat het raak kan zijn deze keer! verder herken ik die beschrijving van krampen heel erg! vandaag was het echt extreem, als ik fiets en ik rij over een hobbel doet het gewoon al pijn en ik zat er zelf ook heel even over te twijfelen of ik misschien een blaasontsteking zou kunnen hebben.. maarja de tijd zal het uitwijzen
27 mei werd ik ongesteld, ik had erg last van buikkrampen, misselijk, moe etc... ik dacht dat het kwam omdat ik ongi was, maar had het veel heftiger dan normaal gesproken. De week erna was ik nog steeds elke dag erg misselijk, duizelig, moe, dorst, hoofdpijn, diarree, enzo... de week erna ook nog steeds. (heb ook het idee dat me tepels iets donkerder zijn als normaal, niet veel, maar iets en zie witte puntjes)een keer bijna overgegeven, maar ik heb een hekel aan braken dus hou je het tegen he... nu moest ik eigenlijk aankomende zaterdag de laatste pil slikken, maar omdat ik (en 2 collega's, me schoonouders en me vriend) denken dat ik zwanger ben, ben ik eerder gestopt. Nu heb ik maandag de laatste pil genomen, maar ben vandaag ongi geworden... wel erg bruin... kan het zijn dat ik zwanger ben en dat dit nog een ontrekkingsbloeding is? aangezien ik aan de pil ben? en zou ik voor de zekerheid volgende week anders nog een test doen als de klachten aanhouden? heb pas al 2x getest, maar beiden neg, logisch, was ook veel te vroeg... vind het toch erg vreemd dat ik al 3,5 week die symptomen heb...
@daantje1609 ik zou vandaag of morgen nog een test doen..aangezien de laatste afgelopen maandag was. Als deze ook negatief is toch naar de dokter miss doen ze als je het vraagt wel een bloedtest. Succes..laat je het even weten @Butterfly86 Jouw klachten lijken erg op die van mij..en ook rond dezelfde periode begonnen. Dat bruinige wat je had kan je volgens mij geen ongi noemen maar is oud bloed..pas als het echt rood is..en meestal ( bij mij ) een voorteken dat de ongesteldheid eraan komt..echter bij mij was het afgelopen zondag bruinig en niet ongesteld geworden. Ik zou het nog een paar dagen aankijken of je echt ongesteld word en anders een test. Succes!