Ja dank je! Ik hoop gewoon heel stiekum dat ik niet ongesteld word... Echt hopen dat het oud bloed is... ik durf gewoon niet naar de wc, omdat ik bang ben dat het echt doorzet... Als ik de symptomen op deze site allemaal lees, zou je echt zeggen dat ik zwanger zou zijn... Misselijk Duizelig Moe Dorst Diarree Vaker plassen (soms heel nodig en dan is het weinig) Van de week toen ik hoeste voelde ik steeds een soort spierpijn in mijn onderbuik, links en rechts Lijkt alsof me tepels donkerder zijn dan normaal. niet veel, maar wel iets donkerder... ook witte puntjes bij me tepels... hoofdpijn darmen voel ik rommelen kleine steekjes voel ik soms in me onderbuik krampen af en toe... en dat al 3,5 week... wat heb ik een hekel aan wachten haha echt hopen dat ik niet ongesteld word!
Ja hoor houd jullie cker op de hoogte maar denk dat ik gewoon te vroeg ben geweest met testen. Kun je zo vroeg al die symtomen al hebben. heeft iemand hier ervaring meej
Sommige mensen hebben na hun eisprong al symptonen, sommige niet, Verschild per dame, maar op te teste is echt het beste op je NOD, of een paar daagies daarna
ja hoor ik had gelijk! Ik ben zwanger! Joepie dat beetje misselijk is ondertussen overgegaan in heel erg misselijk. Daar baal ik wel van heb ik de vorige zwangerschap helemaal niet gehad. Maar verder
Gefeliciteerd! Bij mij is het nog afwachten, wil zondag weer testen dan ben ik een week overtijd. Ondertussen gisteren de hele dag en avond steken in mijn rechterlies gehad en andere pijnlijke steekjes..leek zo verdacht veel op blaasontsteking..maar dat heb ik al een aantal keer gehad en dit was toch iets anders.
@ melisar GEFELICITEERD! geniet ervan. @ Louwtje he wat balen zeg, je kan binnenkort wel weer beginnen met een nieuwe ronde..... ik moet nog 5 dagen w8ten heb nog steeds zo'n drukkend gevoel in mn buik en een honger niet te geloven ga nu ff pauze houden
@louwtje Spannend, bij mij begon het ook met een heel licht roze drupje..vorige week vrijdag alweer..toen zondag beetje bruin...en toen dacht ik dat ik ongi werd..maar tot op heden nog niks. 2 testen negatief..maar trof toch op beide een streepje ( wel na 10min )..zeker helemaal niet betrouwbaar he?...toch vreemd dat allebei een streepje verscheen..indroogstreepje?..kan dat ook? Ga zondag weer testen, vandaag weer steken..alsof ik blaasontsteking heb..en na mijn idee ook nu sterk ruikende urine..
@Ylaisa Ik had gister een heel licht streepje maar ook pas na 20 min ofzo. Heb dit vorige maand ook gehad en toen ongi. Ik denk dat het nu ook gewoon doorzet. Spannend voor je, ik duim voor je. @Sandy25 Ach ja, het is niet zo heel erg, we hebben niet echt gericht geklust. We hebben besloten toen ik stopte met de pil om eerst de natuur zijn gang te laten gaan en daarna pas te gaan beginnen met temp enz. We zijn nog vrij jong en pas net een maand getrouwd dus nog geen haast. Zou wel heel leuk zijn, dat wel. Jij moet nog ff wachten, spannend. Ik duim voor je. Liefs
Louwtje, ik dacht ook 100% zeker dat ik ongi zou worden na mijn klachten..ook omdat ik geen reden vond om niet ongi te worden want slikte immers de pil...( wel meerdere keren vergeten afgelopen maand )...oowww...zo spannend allemaal..schijnt dat ongi gevoel ook bij zwangerschap hoort.
Ylaisa Spannend hoor. Heb je je test al in huis? Ik kreeg van de apotheek een tip, als je een test van bv kruidvat gebruikt hebt wil die nog wel eens nega zijn terwijl je wel zwanger bent. Ze vertelde dat je dan beter een goed merk kan nemen. Of misschien is zo'n test iets voor jou die geen streepjes heeft maar een tekst. Je bent al zo lang niet ongi. Ik ben nog misselijk enz maar geloof toch echt dat ik naar de nod lijst van juli moet verhuizen. Wacht nog heel ff op echt rood.
ja miss wel een goed idee..had al 1tje van CB met streepjes..en dus van de trekpleister, maar mijn dokter zei weer dat het niet uitmaakt van welk merk..
@ ylaisa Ik had net ook dat mn urine zo sterk rook, maar dat kan ook gewoon mn inbeelding zijn dat ik wil dat het anders ruik. ik had net een heel klein drupje (speldkopje) bruinverlies. Dus denk dan mn ongi toch wel doorzet zo over 4 dagen.
ja dat zei de mijne ook, kwam bij de apotheek en die vertelde wat anders. Misschien een goede tip misschien een verkooptruc. Wie weet. Heb het daarna zelf ook niet meer gedaan maar gewoon mijn testen online gekocht.
Meiden, miss dat jullie me kunnen helpen..ik zit ff met iets waar ik niet uitkom. Met de calculator moet je aangeven wat de eerste dag van je laatste menstruatie is geweest. Officieel is dat bij mij 25mei..echter heb ik de pil toen doorgeslikt..dus geen ongi gehad..geldt de datum van 25mei dan nog steeds?
Nou meiden, gisteren 7 dagen overtijd en 's ochtends getest met een trekpleister test..helaas negatief..ik bespeurde wel een streepje als ik de test schuin hing en in het licht..maar ik twijfel ook dat echt telt..wil er vanavond weer een test tegen aan gooien..een andere?..Iemand een idee..zat aan CB ( alweer ) te denken of predictor..
hoi...het gaat wel goed, ik ben afgelope week niet meer online geweest want ik wilde me minder op zwanger zijn concentreren.. sinds dinsdag voel ik ook bijna geen symptomen meer, alleen gevoelie borsten, boertjes laten, opgezette buik en heeeel soms misselijk.. dus omdat alles minder geworden is ga je toch ietsie pietsie twijfelen.. en ik heb me vergist in mijn cyclus.. hij is langer dan ik dacht.. dus nu nog langer wachhten.. hoe is het met jou? al meer symptomen?