Ik weet 80% zeker dat ik het ben want..

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lisa84, 18 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Butterfly86

17 jun 2008
    66
    0
    0
    Gisteren mocht ik testen... en helaas negatief... :(

ik ben 3 dagen ongesteld geweest, alleen maar bruin en heel af en toe een klein beetje rood...
    de misselijkheid is al 4 dagen weg, evenals mn andere symptomen...

Ik baal echt ontzettend, majah, nu maar wachten tot de volgende keer...

2. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    @Suuus
    Ik hoop zelf dat de test eindelijk positief uitslaat..dan weet ik wat er aan de hand is...en de gedachte aan een kleintje doet me smelten..en anders wil ik gewoon heel snel ongi worden..maar dat zal dan waarschijnlijk pas in het weekend van 11 juli worden..maar miss ook wel niet want mn vriend en ik hebben het nou niet bepaald met voorbehoedsmiddelen gedaan nu ik niet verder mag met de pil.
    Maar lees net een verhaaltje op het forum van een meid die pas na 2 weken overtijd positief testte..dus wonderen zijn de wereld nog niet uit

3. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Nu word je volgens mij helemaal gek ;)
    Achhh we zullen het snel weten toch.... Hou ons op de hoogte!
    Suc6 en sterkte met het wachten, it's killing :D
    Ik word hier langzamer hand ook gek, of ik maak mezelf gek... kan ook makkelijk hahaha....
    We wachten het af!

:rolleyes:

4. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    ja geduld wordt beloond toch
    mn klachten zijn wel afgenomen..alleen 's avonds nog wat steekjes ook in mn borsten..en er is een blauwe ader in mijn tepehof erbij gekomen.
    Ze veranderen ook elke keer..ik sta ernaar te kijken en dan worden ze donkerder en nemen ze hele rare vormen aan.
    Weet jij miss wat tepelkloven zijn..ik heb echt geen idee

5. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    laat maar, heb ff gegoogled..hihi

6. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Ik ben echt heel de tijd misselijk, de ene keer heel erg, de andere keer lichtjes, maar het blijft.... heb ook echt veel pijn aan me borsten... meer dan normaal... maar echt groter ofzo of tepels die donkerder worden zie ik niet :S en zo moe! gister ging ik al om 6 uur slapen en vanmorgen toen me wekker om 7 uur ging werd ik weer wakker :confused:

Volgens mij zit ik me gek te praten hahaha...

Wanneer ga je weer precies testen?!?
    Hoop het voor je!

7. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    Die misselijkheid zou ik ook gek van worden, ik heb het met vlagen..en boertjes laten hihi
    en die moeiheid ervaar ik ook..maar dat verwijt ik ook wel een beetje aan het wisselvalige weer..wil mezelf niet te gek maken ;)
    Ik ga vrijdag weer een test doen, in de ochtend.
    En eigenlijk moet ik van mn vriend de dokter weer bellen..want die is als de doods dat er iets niet goed zit..maar waarschijnlijk zegt die dokter toch weer dat ik moet wachten tot mn volgende menstruatie, alleen het probleem is..is dat dat waarschijnlijk in mijn vakantie valt. Ik wil dus wel naar de dokter voor mn vakantie als die testen negatief blijven..voor hetzelfde geldt ben ik wel zwanger en maak ik te weinig hormoon aan..dus miss moet ik tegen die tijd maar hameren op een bloestest..dan heb ik tenminste zekerheid en weet ik hoe ik me kan gedragen op vakantie..ivm een glaasje wijn enz.
    Maar wanneer moet jij nou ongi worden ook alweer?

8. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Ja, maar het is logisch dat je voor je vakantie wilt weten hoe en wat.... anders ga je ook met dubbel gevoel op vakantie :rolleyes:
    Mijn vriend wilt ook dat ik naar de dokter gaat.... ook omdat mijn buik best wel opgezwollen is en ik normaal strak buikie van het sporten heb... maarjaaaa ik moet toch nog ongesteld worden dus ik wacht, anders weet ik toch wel wat die dokter gaat zeggen....
    Maar als ik jou was zou ik gewoon aanhouden bij de dokter hoor!
    Misschien een bloedtest ofzo :rolleyes:

Ik moet maandag ongesteld worden, en aan de ene kant denk ik ook wel dat ik ongesteld word.... maar ergens achterin me hoofd denk ik toch wat anders.... ik weet t echt niet.... mn symptomen zeggen A maar mn gevoel zegt toch B..... om gek van te worden.... want testen zegt nu toch nog niks.... :)

9. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    sommige testen kan je 4 dagen voor je NOD doen..maar ik ben daar niet echt van overtuigd..
    Jij moet nog helemaal veel geduld hebben...toevallig lees ik net mijn allereerste topic " zwanger of gek geworden" en die heb ik geopend op 5 juni...ruim 7 dagen voor mn NOD en toen had ik al die klachten al.
    Als je die vind moet je maar ff lezen..had toen echt geen idee dat mn NOD zou uitblijven

10. SuuuS

SuuuS Bekend lid

23 jun 2008
    505
    0
    0
    Misschien omdat je je pil heb doorgeslikt en daarna paar dagen ben vergeten is je routine in de war :rolleyes: ....

Ik zou toch contact opnemen met je arts.... al doet ie maar testje :)

11. Louwtje

Louwtje Lid

16 jun 2008
    49
    0
    0
    Maarssen
    Ja ik vind het idd al veel dat ik op dit forum zit maar het is ook zooo verslavend.
    Leuk joh dat jullie er nu voor willen gaan. Spannend 31 juli, duurt niet lang meer. Wij willen na de zomer verhuizen maar wonen hier nog maar een jaar. Niet echt haast dus.
    Ja dan zal je het wel druk krijgen ja, maar kan je meteen het kamertje doen. :p
    Mijn man is 25.
    Ik heb je ook al gezien bij het nod forum.
    Ik blijf duimen voor je.

12. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    Hey meiden, nou net weer bij de HA geweest..zat me toch niet lekker.
    Urine getest en blijkt dat ik blaasontsteking heb terwijl ik daarvoor nog zei dat dat me sterk leek omdat ik helemaal geen pijn bij het plassen heb..zij zegt dus dat de klachten kunnen varieren. Heb meteen een kuur gehad.
    ook heeft ze nog een test gedaan met mn urine en die wees nog altijd negatief uit.
    Voor de zekerheid gaat mn urine ook naar het ziekenhuis voor een SOA test zodat we alles kunnen uitsluiten.
    Maar de HA vond het nog altijd raar dat ik niet ongi ben geworden, ze zegt waarschijnlijk is je lichaam gewoon van de rel en slaat je ongi gewoon en maand over ( voor t eerst na 10 jaar pilgebruik ) en toevallig ook nog blaasontsteking erbij.
    Miss een rare vraag maar als je SOA hebt kan je ongi dan ook uitblijven, daar heb ik eigenlijk nog nooit van gehoord.
    Iig..nog steeds weinig nieuws..maar toch ook wel weer veel nieuws.
    Dokter zei dat ik wel weer met de pil kon beginnen..maar ik zei dat ik liever afwacht tot mn ongi er weer is..ook al is dat dan in mijn vakantie..en miss stoppen we wel helemaal met d pil.

13. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    n ik bleef nog hopen op een positieve test.. ;)
    Net gelezen dat bij een zwangerschap de klachten van een blaasontsteking heel anders zijn en vaak ook geen pijn bij het plassen...
    Tevergeefs blijf ik duimen voor mezelf..en anders moeten we nog even geduld hebben

14. Louwtje

Louwtje Lid

16 jun 2008
    49
    0
    0
    Maarssen
    @Ylaisa
    Wat vervelend zeg!
    Ik hoop voor je dat je snel weer beter bent.

15. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    Dank je wel Louwtje!

16. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    Louwtje..ik ga maar weer verder met dit topic..want het is nog altijd een drama.
    Goed..ik had dus blaasonsteking heel onopmerkt. Kuur gekregen en afgelopen maandag laatste pilletje genomen, dinsdag urine getest en de blaasontsteking was over, gelukkig..heb er niet eens last van gehad en dacht dat ze me in de maling nam ;)
    Vanmorgen gebeld voor de uitslag van de SOA test en deze is gelukkig negatief! :D
    Maar gisteravond hele felle pijnlijke steken gehad en kon niet eens normaal zitten want had ze ook in mn doos..;) Dus het hele verhaal aan de assistente uitgelegd van begin tot end en die vind het erg verdacht ook omdat ik inmiddels al ruim 2 weken overtijd ben. Morgenochtend WEER naar de dokter..weer een test en miss ook een bloedtest en inwendig onderzoek.
    Ik hoop dat ik nu eens zekerheid krijg voor mn vakantie.
    Liefs

17. Louwtje

Louwtje Lid

16 jun 2008
    49
    0
    0
    Maarssen
    Jeetje Ylaisa,
    Wat een gedoe allemaal.
    Wel fijn dat je weer beter bent en heel fijn voor je dat je geen soa hebt.
    Heb je verder nog testen gedaan?
    Ik hoop voor je dat je voooor je vakantie meer weet.
    Liefs

18. ylaisa2008

5 jun 2008
    82
    0
    0
    Alkmaar
    Verder geen testen meer gedaan, laatste was precies een week geleden..was het een beetje zat al die testen. Volgende wordt dus weer morgen.
    Liefs

19. madeliefjuh

madeliefjuh Bekend lid

16 sep 2007
    637
    0
    0
    ik ben 5 dagen overtijd

20. hallo ylaisa

weet je al wat meer?
    bijd e ha geweest

vraagje wat betekend de afkorting Nod?