Hallo, Na het vrijen ben ik gisteravond gaan douchen. Toen ik daarna in bed lag, voelde ik ineens een vloeistof weglopen. Dit was best wel veel. Het was geen sperma. Het was helder, vloeibaar als water en geurloos (sorry ). Ben me toen nog maar een keer gaan wassen, maar even later had ik weer wat van die afscheiding. Erg vreemd!! Weet iemand wat dit kan zijn geweest of herkent iemand dit? Ben toch wel benieuwd wat dit nou geweest is. Groetjes Noralien
Was waarschijnlijk (lijkt mij) gewoon afscheiding van jezelf, misschien gemengt met sperma. Heb ik altijd na de sex
Het moet wel afscheiding van mezelf zijn geweest, want na het vrijen heb ik gedoucht en mijn vagina uitgespoeld. Ik heb dit nooit eerder gehad. Wat ik vreemd vond was dat het echt doorzichtig en heel vloeibaar was, net als water. Volgens mij zat er ook geen sperma bij. Er was wat op het onderlaken gekomen, dit is ook "vlekoos" opgedroogd
Ik spoelde voor dat ik zwanger wou worden mijn vagina ook wel eens schoon na de sex. En idd dan liep er na de tijd nog wel eens wat water uit Liefs Wendy