Meiden, Ik heb net mijn allereerste tp gehad en ondanks dat de Gyno zegt dat ik hem niet uit kan plassen/poepen ben ik zooooo bang, durf nu niet naar de wc, mijn gedachten gaan constant weer uit naar dat klompje cellen die in de wc zou kunnen vallen... Helemaal als ik flink zou persen..:x.. Iemand nog een argument om mij gerust te stellen? Ook wil ik geen koude voeten en niet schrikken, dat voel ik altijd zo in mijn buik. Iemand nog meer rare gedachten hahaha, best maf hoe je kan denken hè
je blaas en darmen zijn afzonderlijke systemen van je baarmoeder hahaha, en die zit pot dicht nu hoor!! jouw klein klompje cellen zit heel lekker warm!
Ik ben meteen na de tp gaan plassen en dan ook echt meteen, want mijn blaas zat zo vol. Vond het ook geen fijn idee, maar zie mijn banner... Wat een goed resultaat heb je trouwens.
Klinkt bekent... Zolang je niet bloed, niets aan de hand... Help mij dit maandag ook ff herinnenren Xx
Haha ik had het eerste uur precies hetzelfde. Maar moest ook na half uur plassen. Heb tegen mezelf gezegd dat ik me niet moest aanstellen, dat als je gewoon zwanger wordt het er ook zit en je het niet eens weet en dan ook gewoon alles doet. Maar ik weet hoe het voelt hoor!!!
Heel bekend je gedachten... Je moet je voorstellen dat je een hagelslagkorrel tussen twee boterhammen met een flinke laag boter stopt, die blijft daar wel zitten
Snap je gevoel maar dr kan echt niets gebeuren met het embryootje! Die zit veilig in je baarmoeder en kan geen kant op! @vogel, grappige tekst in je banner!
Ik had dat ook na de TP.. Had idd zo'n volle blaas, zei toen ook tegen manlief: Nu mag ik eindelijk plassen, wil ik eigenlijk niet.. Stom he? Maar ben toch gegaan, dacht daar kan ik maar beter gelijk overheen stappen.. Ik heb maar zo gedacht: Als ie daardoor er al uitvalt, dan zit ie sowieso niet goed.. En zie banner.. Hier is ie goed blijven plakken in ieder geval, ondanks normaal wc-bezoek, altijd koude voeten enz. hihi
Ik moest een TP met volle blaas en moest zoooooo nodig plassen, ik heb meteen erna geplast hoewel ik dat helemaal geen fijn idee vond. Maar ik was wel zwanger van mijn dochter!
Je baarmoeder is als een boterham met dikke laag pindakaas. De zijkanten plakken tegen elkaar aan, zo dik is je slijmvlies. De embryo zit daar als een hagelslagje tussen geplakt en kan echt geen kant op. Lekker gaan plassen en poepen dus!! Het kan er ECHT niet uitvallen hoor
Meiden bedankt voor jullie reactie,s !!! @poema ja ik ben aan het idee gewend, wel merk ik dat ik erg voorzichtig ben met tillen bv en met schoonmaakmiddelen, zorg gewoon extra goed voor mijn lijf, gezond eten en drinken, kan ik mezelf nooit iets kwalijk nemen als het niet gelukt is. Ben jij ook zo gespannen?? Pffffff de dagen kruipen voorbij... wanneer ga je testen? en hoe voel je je ???
@flower: ja ik voel me prima eigenlijk. Soms beetje opgeblazen, maar verder niks. Ben alleen heel erg moe. Zit al wel steeds te bedenken wanneer ik kan testen inderdaad. Ziekenhuis zei zondag over een week, maar dat duurt nog wel erg lang. En inderdaad, de dagen gaan zooooo langzaam! Probeer maar lekker veel te plannen zodat de dagen snel voorbij gaan. Ik doe inderdaad ook gezond: drink veel minder koffie dan normaal (1 tot 2 per dag), geen drank, geen etenswaren die niet mogen (filet bijvoorbeeld, rood vlees) en probeer toch wel beetje rustig aan te doen. Wanneer ga jij testen? En heb jij op het laatst Ovitrelle gespoten of iets anders?
Ja ik ben ook zo ontzetten moe, dat komt waarschijnlijk door de utrogestan en spanning, verder ook erg opgeblazen (lijk echt wel 4 maanden zwanger ) en steekjes in mijn liezen.. Pfffffff de dagen kruipen idd, ik mag officieel ook pas zondag over een week testen , maar ik ga volgende week maandag denk ik testen, hou het gewoon niet vol anders na 10 dg is de ovitrell uit je lijf , en die heb ik een week geleden gespoten. Hebben jullie al sint gevierd ? Wij doen het woensdag, die kleine meis is helemaal hyper, dus ben blij als het weer voorbij is hahaha. 6 januari de eerste schooldag, vind het zo raar.....
Haha, dit vind ik echt een geweldig hilarische vergelijking Maar wel duidelijk als je het zo omschrijft.. Super haha!