Ik weet dat ik ovuleer, wanneer...

Discussion in 'Zwanger worden' started by fafa, Mar 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. fafa

fafa Niet meer actief

#1 fafa, Mar 10, 2010
    Last edited by a moderator: Mar 10, 2010
    Positieve ovulatietesten, temperatuur, ei-pijn en cervixslijm daargelaten, wat merk je aan je gedrag en gevoel wanneer je ovuleert?

Volgens de wetenschappers vallen vrouwen tijdens hun ovulatie op een ander soort mannen (meer macho, tijdens hun niet-vruchtbare periode vallen we meer op 'lievere, verzorgende' types), kleden we ons sexier en dragen meer sieraden en make-up.

Merk jij iets aan jezelf wanneer je op je vruchtbaarst bent?

Heb je de onbedwingbare neiging om dat eigenlijk net iets te korte jurkje uit de kast te trekken? Heb je opeens zin om 'The Lord of the Rings' (vol stoere, vechtende mannen) op te zetten? Of...?

Ik zal beginnen: Ik weet dat ik ovuleer, wanneer....

... ik DWDD zit te kijken en alleen maar de hele tijd denk 'Jezus, die Matthijs van Nieuwkerk is echt een onwijs lekker ding!' ;)

2. Liz21

Liz21 Bekend lid

Oct 9, 2008
    500
    0
    0
    Na dik anderhalf jaar merk ik sinds een paar maanden ook aan mijn gedrag wanneer ik ovuleer... ken me cyclus nu door en door haha

Voel me keigoed en kan dan de hele wereld aan, voel me dan supergelukkig en natuurlijk sexy;)... hihi

Ben benieuwd naar andere reacties!

3. Ragazza

Ragazza Bekend lid

Jan 31, 2010
    695
    0
    0
    Ik merk alleen dat ik bijna niet rechtop kan staan van de steken/krampen in mijn lies...

Ik heb wel heel opvallend die dagen zin om "de liefde te bedrijven"... terwijl de rest van de maand in daar niet echt veel behoeften aan heb!

4. Windows

Windows Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,860
    0
    0
    ik had eergisteren heel veel slijm,
    vandaag knallende koppijn en een zeurderig menstruatiekrampje(dag 14 zit ik)

5. fafa

fafa Niet meer actief

voordat er meer reacties komen over ei-krampjes, slijm etc: ik bedoelde dus niet de lichamelijke klachten... daar zijn namelijk al 100.000 topics over hier. Ik was juist heel benieuwd naar de mentale: waar heb je zin in? waar gaan je gedachtes heen? voel je je vrolijk of sexy? enz.

Zoals de reactie van Liz21 :)

6. MC86

MC86 VIP lid

Jan 4, 2010
    5,333
    2
    0
    Nice topic :D Is inderdaad weer eens wat anders, dat is wel nodig hier! ;)

Ik heb een beetje hetzelfde als Liz21. Moet zeggen dat het nu ook sterk te maken heeft met het doorbrekende zonnetje (naast die kou), een soort lentekriebels :D Heerlijk! Lekker wegdromen (over wat dan ook) met m'n mp3-spelertje oid!

7. G89

G89 VIP lid

Sep 18, 2008
    10,062
    1,296
    113
    Nederland
    Ik weet dat ik ovuleer, wanneer......

ik echt een onwijze trek krijg ik chocola!!
    Dit heb ik vaak ook als ik ongi moet worden, maar als ik 't dus krijg halverwege mn cyclus, dan zit mn ei er aan te komen.
    En ik moet dan altijd aan mn vriend plukken, maar seks komt er niet altijd van haha!

8. fafa

fafa Niet meer actief

chocola, hahaha, die heb ik nog nooit gehoord :) wat grappig.
    En ja, ik word ook altijd heel 'plukkerig' :)

zijn er nog meer meiden met dat soort typische dingen?

Share This Page