Ik weet dat mijn vriend me ten huwelijk gaat vragen, wat nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jackieliv, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Als je kunt acteren, zou ik mijn mond gehouden hebben, maar het dan ook zeker nooit meer zeggen: niet tegen een vriendin, moeder, of wie dan ook, ook niet naderhand tegen hem over 10 jaar of zo.....

Ik zou het zo sneu vinden: doet hij al die moeite en jij weet het dan al. Ik zou net doen of mijn neus bloed.

Van de week was er een topic over hoe goed je kan liegen: nou zo goed dus :p

2. Zusterke

Zusterke Niet meer actief

Denk dat de meeste ook al iets zouden vermoeden als je vriend je op het podium zou roepen tijdens een concert. Dus als je dan moet huilen geeft dat niets en geef je gewoon je hormonen de schuld:D

3. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Nou het is bij een concert van iemand.. Dus we moeten samen opkomen, heb mooi nog wel even een afspraak gemaakt bij de kapper voor volgende week vrijdag haha

4. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    Wow wel heel vet dat hij zoiets doet bij een concert...!
    Zorg maar dat je er extra goed uitziet want waarschijnlijk gaan duizenden mensen het aanschouwen :p

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Oh wat lastig.. Want ook al vertel je het en doet hij wat anders, weet je alsnog dat het eraan zit te komen en blijft de grootste verrassing weg..

Zou dan toch m'n mond houden denk ik..

6. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Haha ja dat is inderdaad een optie ja :)
    Ben nu al zenuwachtig haha, waarschijnlijk gaat hij wel iets aan mij merken, ipv ik aan hem.. haha

7. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Ja dat is waar ja.. Terwijl deze manier toch wel leuk is, deze wil ik wel mee maken haha :D Ik hou mezelf maar gewoon van de domme..

8. liefenklein

liefenklein Niet meer actief

Ik had precies hetzelfde maar dan met mijn babyshower ;)
    Heb uiteindelijk na een paar weken pas verteld dat ik het wist

9. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    haha ja, wel een zorg extra, wat moet ik aan? haha. ga dinsdag nog wel even naar de kapper. Kan me nu wel voorbereiden op mijn eigen huwelijksaanzoek haha

10. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Das het beste.. :D
    Ik zou lekker mijn mond houden, verrast wordt je toch wel!

11. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Haha ja, verrast ben ik al :)

12. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    ik wacht wel met vertellen totdat we echt getrouwd zijn.. ;) weet ik in ieder geval dat dat wel door gaat :D

13. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Hoe groot is de kans dat je vriend plots beseft dat hij die mail niet heeft afgesloten? Ik bedoel... het is heel ver gezocht hoor, maar misschien wil hij je wel opzettelijk op het verkeerde been zetten?

14. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Nou, was het maar waar maar nee dat niet, want ik heb echt het mail contact gezien met de artieste..

15. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dat wou ik ook zeggen haha!

16. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

mja, het is inderdaad ver gezocht. Maar ik zou dan onmiddellijk denken: hoe komt mijn vriend in godsnaam aan het emailadres van die artieste? Gaat dat dan zo gemakkelijk?

Geniet er in ieder geval van! En alvast gefeliciteerd!

17. happyglow

happyglow Fanatiek lid

18 okt 2012
    2.101
    0
    0
    Accountmanager Binnendienst
    Maarssen
    ik zie het al helamaal gaan, hij veranderd zijn plan en jij de hele dag maar wachten op een huwelijks aanzoek hahahaha

Ik had het ook een gooide expres roet in het eten. Hij wilde me op de pier in scheveningen ten huwelijk vragen bij een restaurant. Ik zei dat ik geen honger had maar als hij perse wilde eten dat we best langs de mac konden rijden op de terugweg. Werkte dus lekker tegen haha Uiteindelijk heeft hij mij compleet verrast in de slaapkamer thuis met allemaal kaarsen dus kon ik oprecht spontaan reageren.

18. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    en ik maar nieuwsgierig zijn welke artieste t zou zijn, maar de naam van d;r zegt mij niks ;)

veel plezier in ieder geval volgende week :)

19. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Haha. 'Nee ik wil niet meer naar het concert, ik ben geen fan meer sinds ik zwanger ben schat'

20. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Als het iets intiems met rozenblaadjes op bed in een hotel en daar op z'n knieen was geweest, dan zou ik me erg ongemakkelijk voelen als ik het al wist. Maar met zo'n groot event, waar veel mensen bij zijn en je ook de blije vibe van al die voor jou enthousiaste mensen om je heen voelt... ik denk dat je daardoor nog zo veel adrenaline en blijheid zult voelen dat je nog steeds enorm van het aanzoek zult kunnen genieten. Dus in dit geval zou ik lekker meegaan erin en 'ja' zeggen (als je dat wilt, daar ga ik vanuit) en iedereen een topavond gunnen inclusief jezelf. En dan later gewoon vertellen als je daar zin in hebt. Hangt ervan af hoe jullie in je relatie denken over leugentjes om bestwil.

Deel Deze Pagina