Ik ben niet van het liegen maar ik zou hierbij toch echt wel mijn mond houden En daarna gewoon zeggen... ik had al zo'n gevoel dat er iets zou zijn haha.. Maar goed.. ik maak dit niet mee want we gaan nooit trouwen.. haha Een heel fijn concert
Ten eerste: gaaaafffff! Wat jammer dat je het al weet. Ik zou doen alsof ik het niet weet en na een paar dagen zou ik het opbiechten. Als je zenuwachtig bent zal hij daar niks van merken, hij is waarschijnlijk zelf ook zenuwachtig? Wel slim van je dat je nog even naar de kapper gaat Veel plezier alvast en kom je nog even posten hoe het was?
Hahaha Berbel, dat vind ik een goeie! En dan bereid je je helemaal voor en kun je lekker pissed-off zijn op de terug weg.. En dan gebeurd het alsnog alleen dan op n totaal andere manier! Het zou zomaar kunnen. En jackieliv, hij kan ook niet echt boos op je zijn als je zegt dat ie zn mail had laten openstaan.. Hij weet toch hoe vrouwen zijn Wel echt spannend, ik zou al helemaal met de kriebels zitten!!
Ik zou ook niks zeggen en zooooooooo blij zijn, want nu kan ik mij erop voorbereiden en dat vind ik gewoon een stuk fijner. Ik ben niet zo van het verrassingseffect. Ik weet graag waar ik aan toe ben; en dit zou echt fenomenaal zijn Lekker van tevoren achterover leunen, naar de kapper, nieuwe outfit scoren, make up op doen, weetikveel. The works. En dan hoef ik alleen maar ja te zeggen Het zou mijn perfecte aanzoek zijn
Ik heb hetzelfde meegemaakt. Wij waren in Parijs. Parkeerden de auto in de parkeergarage en pakten de bagage. Toen was mijn vriend iets kwijt, een sleutel ofzo. Dus ik zoeken in de bagage. Ik open het voorvak van zijn rugtas en voel daar onmiskenbaar een juweliersdoosje in zitten. Snel weer dichtgeritst en niks van gezegd. Twee dagen later, op mijn verjaardag (Franse feestdag) heeft hij me gevraagd. Ik was er echt niks minder blij om! Heb hem het nooit durven vertellen want vond het zo lief dat hij het hele aanzoek gepland had en hij zou echt teleurgesteld zijn als hij wist dat ik het wist. Zou hij als falen hebben gezien. Op deze manier is iedereen happy...
Idd doen alsof je van niets weet. Op de dag dat ik ten huwelijk gevraagd werd ging hij sochtends de deur uit om een ring uit te zoeken. Ik had niets gelezen of gehoord maar ik kon hem toen al 10 jaar en zei hier gelijk op het forum tegen de sept. mama's. Volgens mij word ik straks ten huwelijk gevraagd ! Toen hij terug kwam heb ik net gedaan of ik van niets wist.
Of je laat deze pagina open staan op de computer..... Heel veel plezier alvast! Ik wist het ook al van te voren maar het geluk of verrassing was er niet minder om.
Ik zou doen alsof je van niks weet En achteraf ook niet zeggen dat je het doorhad. Anders voelt hij zich rot en is de magie weg. Hier iets soortgelijks...Maar dan meer op het moment zelf. Komt VL thuis en zet hij opeens een liedje op en beginnen we te dansen (gebeurde wel vaker ). Ik wou zijn achterste vastgrijpen en hij neemt snel mijn polsen en legt die om zijn hals. Maar TE LAAT ik had precies een doosje gevoeld in zijn achterzak Eventjes later voelde ik hem beven en voelde ik iets hard tegen mijn rug duwen. Hij probeerde met 1 hand zijn ring-doosje open te prutsen. Ik had het dus al heel het liedje door, wat er mij te wachten stond. Maar in plaats van te vragen wat er in zijn zak zat of wat ik tegen mijn rug voelde, heb ik niks gedaan en wat verder gedanst en toen natuurlijk heel surprised gedaan Maar natuurlijk wist ik het dus pas enkele minuten op voorhand..niet echt vergelijkbaar met een tijd op voorhand een e-mail te zien krijgen. hehe. Succes!
Aaah, wat een enorm lieve en leuke manier om je ten huwelijk te vragen! Kan me goed voorstellen dat je er mee in je maag zit nu je weet wat hij van plan is. Persoonlijk zou ik het niet vertellen dat ik het wist. Achteraf natuurlijk wel, en dan kunnen jullie er samen hopelijk om lachen
Het is vast Beyonce niet Wij kennen ook wat artiesten die niet heel bekend zijn maar wel optredens geven, dus dat is niet zo heel raar.
Hier precies hetzelfde! Ik houd niet zo van verassingen, ook niet als het leuke zijn Ik zou heel blij zijn als ik het stiekem wist. Ik wist ook dat er een vrijgezellenfeest voor mij was georganiseerd, maar nu nog steeds weet helemaal niemand dat ik het wist behalve m'n man dan.
Haha, oke, jullie antwoorden doen me wel goed Ik kan het ook niet over mn hart verkrijgen om het te zeggen, omdat alles zo in de puntjes is uitgedacht. Ik kan het gelukkig voor mezelf aardig afsluiten dat ik het weet. Dat is ook wel fijn. En inderdaad, een verassing is het toch wel. En huilen moet ik sowieso ook wel. Vind het inderdaad ook niet fijn als ik niet weet wat ik me te wachten staat, helemaal niet als ik dan onverwachts een podium op moet, met meerdere ogen op me gericht, en ik niet weet wat er komen gaat. Nu kan ik me inderdaad aardig voorbereiden
Ik zou "acteren" zodra hij jou het podium op zou roepen zou je toch al "weten" wat hij van plan zou zijn...toch? Als mijn man mij het podium op zou geroepen hebben was het eerste wat ik zou denken "ohh,de vraag!!"
Ja! haha, dat heb ik dus ook. Als ik het vertel zou hij echt niet leuk vinden haha. En daarom durf ik het ook niet te vertellen, en eigenlijk wil ik het ook niet vertellen want vind het wel een leuke 'verassing'. Je stelt me gerust dat je er niks minder blij om was, ondanks dat je het al wist hihi