Doen alsof je van niets weet, en het geheim gewoon nooit verklappen haha. Heb ik ook gedaan. En ik heb nog steeds geen slecht geweten of knagend gevoel hoor Dit moment wil je echt niet verpesten voor je vriend die zo veel moeite heeft gedaan! En lukt het je niet, dan gewoon ook de artiest mailen dat je het weet, en hem wil verrassen....en dan hem ten huwelijk vragen. Zit hij in de zenuwen en loopt het helemaal anders haha.
Dat vind ik echt een hele goede! Ik zou dat inderdaad mailen dat je de mail gelezen hebt en hem graag wil verassen. Hihihihihi
Jammer dat je hier op internet hebt verklapt wanneer en waar je ten huwelijk wordt gevraagd. Vind het namelijk ook een beetje raar als er in het publiek allemaal zwangerschapspaginadames zitten die het nu ook weten, terwijl je vriend van niks weet... Misschien een idee vragen aan beheer om dat te verwijderen? Ik geloof dat ik het toch zou zeggen... Maar dat is voor iedereen persoonlijk, begrijp het ook goed als je niets zegt. Maar dan dus ook niet hier details verspreiden In elk geval veel plezier!!
Dat zou ik juist niet doen. Ik denk dat dit voor zijn ego niet zo leuk is Hij heeft er enorm veel moeite in gestoken en dan zou jij zijn idee "pikken". Nee, ik zou doen alsof ik van niks weet. Het moment blijft hoe dan ook bijzonder en je weet zelf al dat je geëmotioneerd zal zijn. Enjoy it!
Daar heb je wel een punt ja, daar had ik nog niet over nagedacht. Hoe vraag ik dat? Ik ben hier net nieuw!
Als ik jou was zou ik hem gewoon zijn plannetje laten doen. Als je het nu stop gaat zetten dan weet je dat hij het daarna nog een keer anders gaat doen. Grote kans dat je verwachtingen dan te hoog worden en je erg teleurgesteld gaat worden. Of misschien ongeduldig ofzo en het helemaal niet meer speciaal is.
Dit zou ik doen. En inderdaad wel lekker dat je het al weet joh. Kun je jezelf inderdaad ook extra mooi maken voor Het Moment. Ik moest eerst een uur bergop lopen door de zeikende regen en wast dus strontchagrijnig bij m'n huwelijksaanzoek. Ik ben dus hartstikke jaloers op een huwelijksaanzoek dat èn overdekt is èn waarbij je fatsoenlijk gekleed bent, haha.
agh gut, het zou wel heel sneu zijn als hij op de dag zelf ineens te zenuwachtig is om het te vragen.. zit je daar de hele tijd vol verwachting te wachten.. zou de eerste keer niet zijn ik voelde het trouwens aan toen mn vriend (verloofde dus eigenlijk ) het ging vragen.. ik had het het hele weekend in mn hoofd, en jahoor hij vroeg me! haha helemaal zenuwachtig en klamme handjes met een hartslag alsof hij net 10km had gerend