Ik weet dat mijn vriend me ten huwelijk gaat vragen, wat nu?

Discussie in 'De lounge' gestart door Jackieliv, 6 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Haha ja dat is waar. Als je je naam hoort weet je al dat je IETS te wachten staat. :D

2. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Niets zeggen, alleen maar JA!

:)

3. sydneys

sydneys Niet meer actief

En nu maar hopen dat die artiest ook echt wil meewerken :)

Maar ik zou ook doen alsof ik van niks weet

4. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Doen alsof je van niets weet, en het geheim gewoon nooit verklappen haha. Heb ik ook gedaan. En ik heb nog steeds geen slecht geweten of knagend gevoel hoor :) Dit moment wil je echt niet verpesten voor je vriend die zo veel moeite heeft gedaan!

En lukt het je niet, dan gewoon ook de artiest mailen dat je het weet, en hem wil verrassen....en dan hem ten huwelijk vragen. Zit hij in de zenuwen en loopt het helemaal anders haha.

5. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    :D:D hahahaha, ja dat is ook wel een goede, staat hij eventjes met zn mond vol tanden haha

6. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38

Dat vind ik echt een hele goede!
    Ik zou dat inderdaad mailen dat je de mail gelezen hebt en hem graag wil verassen. Hihihihihi

7. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Jammer dat je hier op internet hebt verklapt wanneer en waar je ten huwelijk wordt gevraagd. Vind het namelijk ook een beetje raar als er in het publiek allemaal zwangerschapspaginadames zitten die het nu ook weten, terwijl je vriend van niks weet...
    Misschien een idee vragen aan beheer om dat te verwijderen?
    Ik geloof dat ik het toch zou zeggen... Maar dat is voor iedereen persoonlijk, begrijp het ook goed als je niets zegt. Maar dan dus ook niet hier details verspreiden ;)
    In elk geval veel plezier!!

8. mamavane

mamavane Bekend lid

27 jan 2011
    687
    21
    18
    Ja dit wilde ik ook net zeggen!!

9. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Ja, haha, dat vind ik ook een leuk idee!

10. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dat zou ik juist niet doen. Ik denk dat dit voor zijn ego niet zo leuk is ;) Hij heeft er enorm veel moeite in gestoken en dan zou jij zijn idee "pikken".
    Nee, ik zou doen alsof ik van niks weet. Het moment blijft hoe dan ook bijzonder en je weet zelf al dat je geëmotioneerd zal zijn. Enjoy it! ;)

11. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Haha en ik durf dat niet hoor ;):p

12. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Daar heb je wel een punt ja, daar had ik nog niet over nagedacht. Hoe vraag ik dat? Ik ben hier net nieuw!

13. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    :) :) :)

14. botervliegje

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Even op het gevarendriehoekje klikken in de roze balk boven het desbetreffende bericht.

15. Jackieliv

Jackieliv Bekend lid

6 feb 2014
    502
    487
    63
    NULL
    NULL
    Oja, dank je wel.

16. Cabb

Cabb Niet meer actief

Als ik jou was zou ik hem gewoon zijn plannetje laten doen.

Als je het nu stop gaat zetten dan weet je dat hij het daarna nog een keer anders gaat doen. Grote kans dat je verwachtingen dan te hoog worden en je erg teleurgesteld gaat worden. Of misschien ongeduldig ofzo en het helemaal niet meer speciaal is.

17. rums

rums Niet meer actief

Dit inderdaad

18. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.824
    19.145
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Dit zou ik doen. En inderdaad wel lekker dat je het al weet joh. Kun je jezelf inderdaad ook extra mooi maken voor Het Moment.

Ik moest eerst een uur bergop lopen door de zeikende regen en wast dus strontchagrijnig bij m'n huwelijksaanzoek. Ik ben dus hartstikke jaloers op een huwelijksaanzoek dat èn overdekt is èn waarbij je fatsoenlijk gekleed bent, haha.

19. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Haha Tubb!

20. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    agh gut, het zou wel heel sneu zijn als hij op de dag zelf ineens te zenuwachtig is om het te vragen.. zit je daar de hele tijd vol verwachting te wachten.. zou de eerste keer niet zijn :p

ik voelde het trouwens aan toen mn vriend (verloofde dus eigenlijk :D) het ging vragen.. ik had het het hele weekend in mn hoofd, en jahoor hij vroeg me! haha helemaal zenuwachtig en klamme handjes met een hartslag alsof hij net 10km had gerend :p

Deel Deze Pagina