Ik zou echt mijn mond houden!! Het is toch nog steeds een verrassing en wie weet veranderd er nog wel het een en het ander aan het plan. Ik zou het zo sneu vinden als je het zou zeggen....
Ik had laatst een soortgelijke ervaring. Ik was bij het concert van mijn idool,(lees: best wel een hele bekende zanger) ik had een spandoek gemaakt waarop stond dat ik al zolang fan van hem was dat dat wel een knuffel en kus op de wang verdiende. De hele middag had ik al zo'n onbestemd gevoel dat het zou gaan lukken en jahoor! ik werd eruit gepikt! Ik mocht naar voren voor het podium om mijn "beloning" op te halen. 10 duizenden mensen waren er getuige van, maar ik zag ze totaal niet, ik had echt alleen maar mijn idool voor ogen ik denk dat je er zo in opgaat dat je dat publiek net als ik echt niet "ziet"
Aanstaande vrijdag wordt ze pas gevraagd bij concert Dat is dus ook het zwaarste voor d'r. Ze moet een ruime week mondje houden
Ik heb bijna hetzelfde alleen dan met een andere verassing waar mijn vriend mee bezig is. Daar ben ik achter gekomen omdat een vriendin van hem en mij zich versprak in mijn Prive Berichten op FB. Maar ik doe ook maar alsof ik gek ben.