Nee ik heb geen twijfels meer, ik probeer iig door te gaan tot hij 6mnd is. Daarna vind ik het wel genoeg geweest.
Ik heb Joey 2 maanden volledig BV gegeven, en daarna tot zeker 6,5 maand een combinatie van fles en BV. Ik kon en wilde ook niet stoppen, maar Joey was een extreem hongerige baby die naast mijn BV voeding voor hongerige baby's moest hebben. Zo vond ik het heel fijn, een beetje van mezelf en een beetje van Friso
Dames vanaf vandaag ga ik toch stoppen hoor, het is me te vermoeiend. Helaas maar mijn besluit staat nu vast.
Meid ik kan het me helemaal voorstellen. Ik zat er op een gegeven moment ook helemaal doorheen, dus ben ik overgegaan op enkel kolven en dat met de fles geven. Anders had ik het echt niet volgehouden. Dan maar die tepel/speenverwarring (heeft ie ook gekregen) en dan maar alles blijven kolven... Je hebt zo je best gedaan, klasse! Ga lekker genieten van je mannetje!
Hoi Ik heb in het begin ook borstvoeding gegeven, maar hij wilde niet drinken aan de tepel. Daarna ben ik gaan kolven, maar dat is erg vermoeiend. Eerst kolven en daarna mijn zoon voeden. Je bent bijna de hele dag daar mee bezig. Na 4 weken ben ik gestopt. Ik ben achteraf zo blij dat ik ben gestopt. Ik vind alleen dat de maatschappij zo'n druk legt op borstvoeding, je voelt je bijna geen goede moeder als je het niet doet. Wil je informatie vinden op het internet over flesvoeding 1, dan is dat er niet. Eigenlijk belachelijk. Daardoor is het hele borstvoeding mij tegen gaan staan en weet ik niet of ik bij een tweede kindje het nog wel wil proberen. Flesvoeding is ook goed en daar worden ze ook groot mee. groetjes Sabina
@Sabina4: weet je wel dat er geen reclame en aanbiedingen mogen op voedingen nr 1 ? Dit omdat borstvoeding toch beter is. De voedingen nr 2 mogen wel in de aanbieding. Ik denk dat je daarom zo weinig info kon vinden over voedingen nr 1.
Ja, dat weet ik wel en daarom ben ik daar tegen. Het is niet realistisch. Veel mensen in mijn omgeving hebben het geprobeerd, maar het is niet gelukt. Ik vind het allemaal te. In mijn kraamtijd is er door de kraamverzorgster ook erg gepoest en dat stond mij ook tegen. groetjes Sabina