Mijn vriend en ik hebben een gezellige vriendenkring die eigenlijk regelmatig over de vloer komen. Nu krijg ik al een tijdje van een vriend van ons apps, maar ze worden steeds intiemer. Vandeweek stuurde die ineens, ik vind je zon mooie vrouw en je hebt super mooie ogen. Ik zou jou weleens een x billenkoek willen geven! WTF dacht ik!!!! Heb gezegt dat ie is nie zo gek moes doen en heb 'm meteen genegeerd! Meteen aan mn vriend laten lezen ( moet hier achteraf geen gezeik om hebben ) en die lacht er doodleuk om! Laat die jonge zn eige lekker maken zei die, 's avonds lig je toch weer lekker langs mij in bed. ( manne.. haha ). Stel ik me aan als ik zeg dat ik hier naar van word. Ik zie hem gewoon als " vriend ", niks meer, niks minder.. ik heb hem al verschillende keren duidelijk gemaakt dat ik dit niet wil.. HELP!!
Ik vind dat je man er nogal luchtig over doet Als hij die opmerkingen maakte waar hij bij was kan ik er nog inkomen,maar hij stuurd die inprinciepe achter zijn rug om. Ik zou doe jongen/man zelf even duidelijk maken dat je er niet van gediend bent
Misschien vindt die jongen het ook wel leuk dat jij je er druk om maakt. Je vriend lacht er ook gewoon om, dus dat is geen probleem. Zou die vriend gewoon negeren, is de lol er snel af en gaat ie misschien weer gewoon tegen je doen.
Vond ik dus ook! Stel n vriendin zou achter mijn rug om mn.vriend berichtte op zon.manier dan zou ik echt not amused zijn.
Ik zou hem gewoon even negeren. En wel tof dat je vriend zo denkt voor het zelfde geld gaat hij door het lint.
heeft ie niet gewoon toevallig vijftig tinten gelezen?? (billenkoek ) haha.. Maar ff ontopic.. mannen kunnen er idd erg luchtig op reageren. miss kun je je man eens vragen of hij het hem duidelijk wil maken als het door jou niet overkomt?
Wees blij denk niet dat mijn man blij zou zijn als zijn beste vriend zijn vrouw gaat versieren... Vriendschap over
Ach ik zou me er ook niet druk om maken... En mijn vriend zou hetzelfde reageren als jou vriend denk ik... Als hij nu echt ranzige dingen gaat sturen... Maar billenkoek?!hahahha ik had gereageerd met "kom maar op, wedden dat ik jou kont eerder blauw heb?!"
Nee precies:x Ik zou die vriendin dan persoonlijk aanspreken waar het berichtje op slaat Lijkt me sterk dat je man je wil laten testen en aangezien je denkt dat dit wel gemeende berichtjes zijn zou ik het of negeren óf hem duidelijk maken dat je er niet van gediend bent...
Ik zou het gewoon negeren denk ik.....en als je hem dan eens een keer ziet met je vriend erbij....dat berichtje onder zn neus wrijven hahaha.
Voor nu zou ik hem idd negeren. Je hebt hem verteld dat je er niet van gediend bent, en je vriend is zich er ook van bewust. Mocht die vriend er toch mee doorgaan, dan zou je kunnen reageren in de trant van: "Ik ben niet geïnteresseerd. <Naam vriend> is er ook niet van gediend. Ga je toch door, dan zullen we de vriendschap moeten verbreken." Zoiets. Dat hij van je gecharmeerd / verliefd op je is, soit, maar als hij blijft proberen om je te versieren terwijl jij dat duidelijk niet wilt, dan zul je hardere maatregelen moeten nemen.
Nou dat 'goeie' kan je wel weglaten... zo'n goede vriend is het dus niet... Lastig hoor, zeker omdat je man er zelf zo luchtig over doet. zou zeker een berichtje sturen dat je hier niet van gediend bent, gaat ie door negeren of blokkeren. Maar heej dat is wat ik zou doen
Ik heb 't m helemaal laten lezen mn vriend, ook de keren ervoor. En nu is ie niet meer zo luchtig. Hij gaat vandaag bij hem langs om te vragen wat de bedoeling is.. want hij gaat best ver. Wij hebben wel een gezin met 2 kids en ik hou super veel van mn vriend, dus zit hier nie echt op te wachten. Voel me er gruwelijk ongemakkelijk door.
Goed van je dat je het je vriend ook hebt laten lezen. Die eerlijkheid zou, hoe pijnlijk ook, ook door mijn vriend gewaardeerd worden als het hier te doen was. Ben benieuwd wat er uit het gesprek komt tussen je man en hem.