Ik weet echt niks meer. Iemand nog ideeën?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Juniper, 24 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buts

buts Lid

29 sep 2008
    89
    0
    0
    ik heb het boek sinds kort en er staan handige tips in...pas het voornamlijk overdag toe, en het werkt ook nog

2. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Roos laat ik ook lekker bij ons in slaap vallen ze vind dat heerlijk als ik merk dat ze lekker ver weg in der slaap is dan leg ik haar in bed 9 van de 10 keer gaat dat goed word ze wel wakker dan hebben we een probleem want dan is het krijsen tot de late fles.

3. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Waarom MOET zo'n kleintje eigenlijk naar bed?
    Die van mij slaapt overal en nergens...dus waarom zou ze naar bed moeten?
    Ik heb dat bij geen enkele van mn kinderen gedaan.
    Ze sliepen overdag bij mij beneden en snachts boven.
    Sterker nog...Wendy slaapt bij mij in bed (nu nood gedwongen omdat ik verdorie nergens meer slaapzakjes met mouwen kan vinden in haar maat...had ik toch toen ik ze zag hangen meteen moeten kopen...zucht)
    Zij geeft rond n uur of 10 half 11 aan dat ze t genoeg vind en begint dan moeilijk te doen.
    Vantevoren heeft ze bij mij of papa of in de boks geslapen. Maar dan wil ze dat op de een of andere manier niet meer.
    Dan gaan we met dr naar boven en krijgt ze dr flesje afgekolfde melk (ik sta savonds droog dus kolf smiddags af voor savonds). En dan valt ze rustig in slaap boven (terwijl ik nog ff een sudoku puzzeltje doe en papa de honden hun laatste rondje laat lopen) en dan is het voor ons ook bed tijd.
    Smorgens ligt ze wel eens alleen boven want dan laat ik haar lekker slapen na de eerste voeding die in bed gebeurt.
    Als ze wakker word zoals vandaag dan haal ik dr naar beneden. Geef dr nog wat voeding (tja handig die melkflessen van voor :p) en dan gaat ze in de boks of zoals nu in dr wagentje en slaapt ze weer. Anders word ze zo rond 11 a 12 wakker en dan komt ze pas beneden.
    Zij bepaalt t helemaal nog. Zo rond de 5 a 6 maanden gaan we zachtjes aan verandering erin brengen als ze dat zelf al niet doet.
    En in dr eigen wieg slapen had ik al willen veranderen. Maar als ze nu in dr wiegje ligt vriezen dr armpjes er af... Dus tot ik een slaapzak met mouwtjes heb word t bij mama slapen....of misschien ga ik t proberen met n trui over dr slaapzakje ofzo als ik deze week geen slaapzak met mouw vind. (had er al eentje van prenatal... 60 stond er op ipv n gewone maat. Die is dus net te groot weer :rolleyes: En bij de HEMA zijn ze tijdelijk niet te krijgen)

Deel Deze Pagina