Hallo allemaal Ik heb een vraagje.... Sinds een tijdje voel ik met niet echt lekker in mijn vel. Ik ben al 4-5 maanden niet meer ongesteld geweest. Nu was voor mij de maat vol en ben ik bij mijn huisarts bloed gaan laten trekken. het enige verdachte was dat mijn hcg waarde 47 was. Ik moet zeggen dat mijn borsten ook op springen staan. hij raadde me aan om een afspraak te maken bij de gynaecoloog (hier moet ik dinsdag naartoe). Nu heb ik zelf stiekem al maar zwangerschapstesten gedaan en beide positief..... Zou het kunnen dat ik zwanger ben aangezien ik al een lange tijd niet ongesteld ben geweest?..... Ik kan niet wachten tot dinsdag.... Groetjes
Met een hcg van 47 is het logisch dat je positief test. Maar die waarde is van de eerste dagen zwangerschap en dat strookt niet met 4 of 5 maanden niet ongesteld worden. Dus of je bent pril zwanger of er is iets anders aan de hand.
Ik denk dat je dan pril zwanger bent met een hcg waarde van 47. Hoop niet dat er iets anders aan de hand is. Succes nog met wachten tot dinsdag!
Hoe is je cyclus normaal? Ook zo onregelmatig en lang? Het zou kunnen dat je gedurende die maanden ene eisprong hebt gehad tot nu kort geleden en kennelijk is het dan nu ook gewoon gelijk raak geweest! Ik hoop voor je dat je heel pril zwanger bent meis!
Tja is ook al in me opgekomen, maar wat zou dat "anders" kunnen zijn.... Vroeger was ik super regelmatig, kon er eigenlijk de klok op zetten....