Innestelingsbloeding? Wie ervaring mee :)

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Doublemom, 5 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Hi meiden!


    Ik vind het zoooooooo spannend worden hier!!!!! Gisteren na sporten veegde ik ineens een soort rood/oranje slijmerige afscheiding af. Ik schrok me dood en dacht dat mijn kans verkeken was. Heb namelijk nog nooit zomaar bloed verloren tussendoor of 5 dagen voor verwachte menstruatie.
    Het is uiteindelijk bij een eenmalig ‘bloedinkje’ gebleven. Paar uurtjes later begon wat geprik en steekjes en ‘s avonds eventjes een kramperig gevoel. Het was 8-9 dpo.
    Vandaag eigenlijk niks meer aan de hand. Niet meer van die steekjes en prikjes onderin en verder ook geen duidelijke symptomen.
    Om de wachttijd verder door te komen ben ik erg benieuwd naar jullie ervaringen met zo’n bloedinkje. Wanneer testte je daarna positief? En hoe snel kreeg je symptomen?
    Vooralsnog probeer ik maar te hopen dat er zich iets lekker diep heeft genesteld :D
     
    margarethd vindt dit leuk.
  2. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.071
    113
    Nabij Utrecht
    Een innestelingsbloeding komt vaker niet voor dan wel ;).

    Heb je ovu testen gebruikt dat je nu weet 8/9 dpo te zijn?
     
  3. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.071
    113
    Nabij Utrecht
    Edit, ik zie dat je op 25-26 dec een posi ovu had.
    Dan is je eisprong uiterlijk 28 dec geweest en zit je nu op 8 dpo idd :).

    Ik duim dat het iets moois te betekenen heeft.
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  4. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Klopt! Ik heb bij de eerste twee ook niet zoiets gehad. Maar ik zou anders écht niet weten wat t geweest is. Het is voor mij iig heel ongewoon.
    En idd ovutesten gebruikt :) piek begon op 25 dec en ik voelde de nacht van 26-27 de extreme eipijn (ik heb altijd last van t vrijkomend vocht in mijn buik). Mega spannend nu! :)
     
  5. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
  6. Dagda

    Dagda Fanatiek lid

    8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    Hier elke zwangerschap een (innestel)bloeding gehad. Bij dochter en deze zwangerschap was ik ervan overtuigd ongesteld te zijn geworden. Beide dagen veel verloren.
    Alle 5 de zwangerschappen 2 voor nod positive testen.

    Duim voor je
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  7. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Dankjewel! Weet je nog hoeveel tijd er tussen de bloeding en de positieve test zat?
     
  8. Dagda

    Dagda Fanatiek lid

    8 jul 2019
    1.687
    1.855
    113
    Vrouw
    Laatste keer zaterdag bloeding. Dinsdag positive test
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  9. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hier 2 inimini stipjes bloed verloren, 2 dagen erna (10dpo) testte ik duidelijk positief :)
    T was zo inimini dat ik t ook heel makkelijk gemist zou kunnen hebben, ik keek toevallig, doe ik anders nooit:roflmao:
     
  10. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Gisteravond weer wat rood/oranje afscheiding en vanmorgen bruinverlies. Pfff wat is dit frusterend haha :confused:
     
  11. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.918
    3.968
    113
    Vrouw
    Ik had op zaterdag ochtend bloed verlies. Zo veel dat ik tot maandag middag tampons gebruikt heb. Zaterdag nacht dacht ik dat ik griep kreeg (mijn man was die week 4 dagen ziek thuis geweest). Zondag emmer naast het bed. Maandag negatief getest en thuis gewerkt wegens het spugen. Herkansing op woensdag omdat ik geen verder bloedverlies had en toen een positieve test.

    Ik hoop voor je dat het raak is! Wanneer ga je testen?
     
    Doublemom vindt dit leuk.
  12. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    @Oilell ik heb al een paar testjes gedaan (call me crazy) en telkens tuurlijntjes (kv 2v5, innovita en certain; die laatste twee kreeg ik gratis bij ovutesten). Omdat ik het zo zat was, vanmiddag een predictor early gekocht en ook daarop weer zo’n verrekt tuurstreepje. Ik weet dus nog niks...Verder ook niet echt symptomen behalve af en toe een steekje/licht krampje en sinds vandaag zere onderrug. Maar die beide dingen kunnen net zo goed vast zijn voor mijn nod donderdag of vrijdag
     

    Bijgevoegde bestanden:

  13. Oilell

    Oilell Fanatiek lid

    8 okt 2018
    2.918
    3.968
    113
    Vrouw
    Lastig. Advies met zwangerschapstesten is echt met ochtendurine testen. Dat heeft langs in je lichaam gezeten zonder dat je extra vocht gehad hebt, dus dat bevat de hoogste concentratie HG. Ik zie niks op de testjes, maar dat kan ook door de foto komen (en ik ben niet zo'n tuurder). Nog maar even afwachten!
     
  14. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Ik ben bij mijn beide kids altijd een middag/avondtester geweest, daarom gebruikte ik nu ook geen ochtendurine :) En het is je niet kwalijk te nemen hoor, het is echt een meeeega licht streepje namelijk
     
  15. Moshi

    Moshi Actief lid

    21 okt 2015
    279
    4
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb afgelopen zaterdag een bloeding gehad wat op oud bloed leek. Was iets van donkerrood.
    Had zondag ongesteld moeten worden. Niet geworden.
    Testjes geven allemaal negatief aan. Dus hier ook "stressen". Hatelijk die onzekerheid.
     
  16. Doublemom

    Doublemom Fanatiek lid

    5 mrt 2012
    1.410
    1.190
    113
    Wat vervelend die onzekerheid! Ik ben uiteindelijk 2 dagen te laat ongesteld geworden en de streepjes werden niet donkerder.
    Weet jij zeker dat je eisprong is geweest? Hopelijk komt jouw positieve test nog en was je gewoon te vroeg!
     

Deel Deze Pagina