Hallo meiden, Zouden jullie even mee willen kijken en jullie mening willen geven over mijn kaartje? Ik zelf snap het niet meer My Ovulation Chart
Moeilijk wat van te zeggen aangezien je niet consequent temperatuurt. Ik kan hier dus niets zinnigs over zeggen eerlijk gezegd. En wat snap je zelf niet meer? Er valt (veel te) weinig af te lezen helaas. Als je inzicht wilt krijgen in je temperatuurkaartje moet je dagelijks op dezelfde tijd temperaturen. Dan pas kun je er wat van af lezen. Ik heb ook 3 maanden getemperatuurd en op die manier kreeg ik inzicht in mijn cyclus.
Ik temp al een jaar 😃 En ik was met vakantie, en geen zin om daar bezig te zijn!! Maar bedankt voor je reactie!! Wat ik niet snap ik de schommeling na eisprong Ben er dus niet zeker van of er een eisprong geweest is!!
Ik denk dat je ei wel geweest is en FF het bij het juiste eind heeft. Heb zelf gelukkig geen ervaring met PCOS, maar van wat ik hier op ZP heb gelezen kan PCOS wel zorgen voor schommelende temperaturen. Helaas zit er niet veel anders op dan doortempen en afwachten. Succes!