Hallo Meiden, In april heb ik waarschijnlijk een zeer vroege miskraam gehad bij 4 weken. Ik was 4 dagen overtijd en daarna veel bloed met stolsel verloren. Omdat ik geen test had gedaan kon de arts dit niet met zekerheid bevestigingen maar moest er wel vanuit gaan. Na die bloeding elke week een klein beetje bloed verloren. Zo ongeveer 6 weken. Nu eindelijk van de week weer normaal ongesteld geworden. Hoe lang duurt het gemiddeld voordat je weer zwanger bent? En hoe moet ik nu mijn cyclus uitrekenen? Door al die kleine bloeding ben ik het ff kwijt. 12 juli moet ik naar de gynecoloog om te kijken hoe het ervoor staat
Helaas kan niemand antwoord geven op je vraag; hoelang het gemiddeld duurt voordat je weer zwanger bent? Bij iedere vrouw is het weer anders. Misschien kan je met behulp van ovulatietesten je ei spotten. Ik wens je veel succes hierbij!
Sluit me hierboven aan: bij iedere vrouw is t weer anders hoelang tkan duren na een mk om weer zzwanger te raken. Bij mij was t 6mnd na mk dat ik weer zwanger was... succes!
ik sluit me er ook bij aan. laat je niks wijsmaken dat je na een mk extra vruchtbaar bent, dat is niet zo...
Ik denk ook dat het per vrouw verschilt. Ik had in jan een mk en ik werd pas in april weer ongesteld. En daarna niet meer, omdat ik een posi test heb gehad.
Ik sluit me ook aan bij de andere dames! Een vriendin van me had in januari een MK en daarna was ze gelijk weer zwanger. Maar ikzelf daar in tegen helaas niet. In juli 2009 een miskraam, cyclus was daarna meteen weer met regelmaat, maar in augustus 2010 weer zwanger, helaas weer een miskraam en nu in maart 2011 weer zwanger en dit keer een plakker!
Je hoort inderdaad veel verschillende verhalen. Vele die gelijk weer zwanger waren en andere waarbij het langer duurde. De 1 heeft gelijk weer een gewone cyclus de ander is daarna ontregelt. Hoorde gister een vriendin ipv 4 weken nu 6 weken. Ik had een miskraam bij 6 weken, maar waarschijnlijk al bij 4 a 5 weken gestopt. Voordeel dat mijn baarmoeder niet al te veel van slag was en hopelijk dus ook mijn cyclus niet. Naar mijn gevoel heb ik 8/9 juni al een ei gehad, dus hopen dat t lukt! Ik ben in ieder geval gelijk weer aan de slag gegaan, dus hopen dat ik en jij bij de gelijk zwangeren mogen horen
Sluit me er helemaal bij aan. Ik stopte met de pil in November 2008 en werd in januari 2009 zwanger. Helaas in begin Maart mk gehad. Maar in April testen ik al weer positief! Dus zo zie je maar weer...het kan echt per vrouw verschillen zelfs per zwangerschap! Succes en sterkte.