Wanneer vruchtbaar met onregelmatige cyclus

Discussion in 'Zwanger worden' started by Lovebabys, Nov 13, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

Nov 13, 2009
    462
    383
    63
    Female
    #1 Lovebabys, Nov 13, 2009
    Last edited: Nov 13, 2009
    Hallo mensen van het goede leven, ik ben hier nieuw en wou even laten weten dat ik het hier erg leuk vind.

Ik heb me aangemeld omdat ik bezig ben met zwanger worden en het leek me leuk omdat contact te hebben hier op de site met andere meiden die daar ook mee bezig zijn. kunnen we gezelig kletsen. Dus meiden zijn jullie ook bezig met zwanger worden reageer dan en dan maken we het gezelig.

Het punt is eigelijk dat ik niet weet wanneer ik echt vruchtbaar ben, omdat ik een zeer onregelmatige cyclus heb?

Mocht je al zwanger zijn of zelf al moeder dan mag je gerust ook reageren.

Liefs Lovebabys:):)

2. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

Aug 2, 2007
    421
    1
    0
    Hoi Lovebabys,

Welkom hier... Wij zijn ook bezig met proberen.... is iedere maand weer spannend!!! Heel veel succes met proberen :p en ik hoop dat het snel raak is voor je!!!!!!;)

3. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

Nov 13, 2009
    462
    383
    63
    Female

Bedankt hoor, ik hoop dat het te lang zal duren.. wat fijn om te praten met vrouwen die ook bezig zijn. Mag ik vragen wat je leeftijd is? en is dit je eerste??

4. staffies

staffies Bekend lid

Sep 21, 2009
    551
    0
    0
    emmen
    hoi meid welkom :D

wij zijn ook bezig...en ik had ook een zeer onregelmatige cyclus maar ik slik nu etos multi zwanger worden en de laatste 2 rondes zijn heel kort en de volgende ronde ziet het er ook naar uit dat die kort word :D...

groetjes

5. Tess24

Tess24 Lid

Oct 17, 2009
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Wij zijn sinds begin september bezig voor ons eerste kindje.

Spannend! Ik heb best een lange cyclus, namelijk rond de 35 dagen.

Allemaal veel succes met zwanger worden!

Groetjes Tess

6. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

Nov 13, 2009
    462
    383
    63
    Female
    Bedankt voor de reacties meiden. wens jullie ook veel sucses, en hou elkaar op de hoogte. groetjess

7. aankomendemama

aankomendemama Actief lid

Aug 2, 2007
    421
    1
    0
    Ik ben 28 en voor mij is het mijn eerste kindje en voor mijn partner de 3de... erg spannend dus!!! Hij was gesterilliseerd en afgelopen mei hebben we dat ongedaan laten maken en in september te horen gekregen dat sperma 100% in orde is!!! De kids van man zijn 4 en 6!!!
    Hoe oud ben jij????

8. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

Nov 13, 2009
    462
    383
    63
    Female

Oh wat spannend allemaal!! ik ben 21 jaar en ben nu 2jaar getrouwd met mijn man. en ben helemaal klaar voor onze eerste kleine wondertje..

9. Firlonnien

Firlonnien Niet meer actief

Hallo,

Ik ben in augustus gestopt met de pil en sinds oktober zijn we aan het proberen zwanger te worden. Ronde 1 is het helaas niet gelukt. Nu in ronde 2! Veel succes allemaal!

10. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

Nov 13, 2009
    462
    383
    63
    Female

Jij ook veel sucses!!! ik ben ook klaar met ronde 1 maar zou me god niet weten of het wel gelukt is, ik heb een zeer onregelmatige cyclus dus weet eigelijk niet wanneer ik vruchtbaar ben. voel me de laaste tijd wel duizelig en heb hoofdpijn, ook heb ik veel last van lage rugpijn. maar mijn gevoel zegt dat ik niet zwanger ben, echt raar maar durf geen test te doen.

11. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Dan zit je op dit forum iig goed :D

Ik ben eind september gestopt en zit nu in de 2e ronde. Ook wij gaan voor onze eerste kleine. Ik vind het allemaal heel spannend en het kan eigenlijk niet snel genoeg gaan maar geduld hebben is het aller belangrijkste in deze situatie :D

12. grace20

grace20 Fanatiek lid

Jun 25, 2007
    1,322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hey, welkom hier.
    ik ben 22 jaar en ben bezig voor een 2e kindje. sinds september :d.
    veel succes met zwanger worden xxx

13. petrabr

petrabr VIP lid

Oct 6, 2007
    8,000
    1
    0
    zuid holland
    veel succes

14. Lovebabys

Lovebabys Actief lid

Nov 13, 2009
    462
    383
    63
    Female
    Bedankt damens.. Jullie ook veel succses.. over een paar dagen doe ik een test dan laat ik jullie het weten. zelf heb ik heb gevoel van niet, ookal ben ik overtijd, ik heb namelijk een onregelmatige cyclus.

15. Dorianne

Dorianne Fanatiek lid

Oct 27, 2009
    1,608
    1
    0
    gehandicaptenzorg
    Hallo allemaal,

wij willen ook graag een kindje en ik heb ook een onregelmatige cyclus. Wij zitten inde 14de ronde en volgende week kunnen wij flink klussen!

succes allemaal, ik duim voor jullie.

groetjes Dorianne

16. helena115

helena115 Bekend lid

Jun 28, 2009
    803
    0
    0

ik heb vorige maand ook voor t eerst etos zwanger worden geslikt, weet niet of het daardoor komt maaaar...mij ncycli waren altjd erg lang en opeens een cyclus vn 22 dagen emt ei op dag 11!
    VErmoed dat ik deze maand weer een korte cyclus heb...moet ik nog ff afwachten.

17. Lauraa98

Lauraa98 Bekend lid

Aug 25, 2008
    607
    8
    18
    #17 Lauraa98, Nov 14, 2009
    Last edited: Nov 14, 2009
    Welkom!
    Hier ook een zeer onregelmatige cyclus. Kijk maar in mijn onderschrift. Weet ook niet wanneer en óf ik uberhaupt wel vruchtbaar ben.
    Ik ben bezig met zwanger worden van de 2e. De eerste is nu 6 maanden ben in ronde 1 spontaan zwanger geraakt van haar! maar we wilden er snel weer voor gaan. Zo snel gaat het alleen nu niet want ik heb PCO na de bevalling gekregen. Heb nog nooit eerder zoveel variatie gehad in mijn cyclussen als nu.
    Ik moet van mijn gyn zelf proberen zwanger te worden en als het in april nog niet zo is , Dan krijg ik onderzoeken enzo.
    Ik ben deze maand begonnen met temperaturen. Het is namelijk niet eens zeker dat ik een eisprong heb en daarom meet ik elke ochtend mijn temp op.

Lijkt me wel gezellig om echt een keer mee te kletsen in een topic vanaf het begin.
    Groetjes,
    flubjuh

18. layla26

layla26 Bekend lid

Aug 24, 2009
    646
    0
    0
    Zorghulp in een verpleeghuis ( CVA )
    Drenthe
    Hey lovebaby's...Welkom hier.
    De vraag die je stelt, is voor mij ook een grote vraag, en ik denk dat niemand die kan beantwoorden.
    Ik voel mijn eisprong niet, en aan het slijm kan ik helemaal niets uit wijs worden.
    Misschien dat ik straks in ronde 4 mijn temp ga bijhouden.
    Succes met zwanger worden.
    Ohja..ik ben 23, en mijn vriend is 30. Wij zijn niet getrouwd, maar hebben 5 jaar relatie, en wonen 3 jaar samen.
    Groetjes Layla

Share This Page