Hallo, Eerste zwangerschap hele zwangerschap moe geweest. Tweede zwangerschap in het begin moe geweest en daarna genoeg energie. Nu sinds een week ben vandaag 20 en 4 dagen zwanger weer wat moeier s'avonds. Wie herkent dat? Moet zeggen dat mijn onderdruk schommelt tussen de 59 en 64 best laag voor mij.
Ik herken het wel, mijn tweede zwangerschap werd overheerst door moeheid! Ik had ook n lage bloeddruk en laag ijzergehalte en dat merk je af en toe best. Ook t feit dat je al n kleintje hebt rondlopen vond ik erg veel verschil maken.. Maar ik heb niet echt veel goede tips haha Nu zwanger van de derde en op een of andere manier lukt het me beter om wat meer rust te nemen en dat helpt wel..
Ik ben nu 25 weken en ook ik ben zo über moe! Het is mijn 1e kindje dus petje af voor jullie met nog een kind die aandacht nodig heeft! Vanaf het begin af aan al, ook ivm lage bloeddruk. Gelukkig wel 4 weken energie gehad
Ja, heb al een oudere zoon van 7 dat scheelt wel, maar het is s'avonds echt gaap wil naar bed. Weet dat dit normaal pas weer in het derde trimester zich voordoet de vermoeidheid daarom dacht ik even op het forum zetten of meerder mensen dit herkennen.