Inmiddels staat alles nu op mijn naam maar de belastingdienst is dan helaas niet zo snel met verwerken he..... Maar goed het is nu eenmaal zo.... Straks mijn advocaat maar weer bellen. Hoe ik dit moet gaan doen. Ik ben met het maatschappelijkwerk aan het praten dus daar staat een melding hiervan en bij de politie inmiddels ook. Meer dan dit kun je niet doen. T is nu afwachten of hij het daadwerkelijk gaat doen. Ik heb vanmorgen na het plaatsen van mijn laatste bericht ff heel hard zitten janken. Ben het nu een beetje kwijt gelukkig! En ben ook heel blij dat ik dus niet de enige ben die zo over deze hele klote situatie denkt.
is dit al ondertekend?want dan MOET hij zich daar aan houden zo niet dan moet je hem dwingen tot een ouderschapsplan want dat is tegenwoordig verplicht zo niet dan zal de recht dit ouderschapsplan opstellen als het wel ondertekdn is kan hij dwangsommen krijgen. en zolang er niks vast staat hoef jij hem ook niet mee te geven hij bepaald de tijden jij bepaald nu maar even dat hij niet mee gaat is voor je zoon ook verwarrend dit op je strepen staan hoor!!! maar heb je het echt zo krap jo per maand? lees wel meerdere topics daarover
Hoor helaas wel meer van dit soort verhalen. Ik snap het alleen niet. Ze kunnen toch op een of andere manier wel zien dat hij zoveel geld heeft of niet dan? Echt belachelijk. Ik kan me voorstellen dat je hier erg gefrusteerd van raakt. En boos en verdrietig etc. En dat je ook nog voor hem wat moet gaan betalen is helemaal belachelijk. Maar ik snap helemaal niet zoveel van dat alimentatierecht hoor. Mijn partner heeft een zoon van 18, heeft nooit wat met het kind te maken mogen hebben. Nooit gezien ook. Nu moet hij ineens alimentatie gaan betalen. Maar hier is echt geen geld om het te betalen dus... En dat je familie jou niet steunt. Pff dat lijkt mij ook echt vreselijk Juist die moeten gewoon achter je staan. Ik hoop dat het toch allemaal nog goed gaat komen. Heel veel sterkte!
Nee het is niet ondertekend hij WIL onze zoon... ja let op hij wil het kind niet en heeft hem 5 maanden niet gezien maar hij wil hem ieder weekend van vrijdag middag tot en met zondag avond.... NOU DAT DACHT IK FF VAN NIET. Hij heeft een eigen bedrijf en werkelijk waar hij kan alleen maar werken werken en nog eens werken. Dit gaat inhouden dat mijn zoontje overal en nergens gedumpt wordt! Ik heb vanmiddag mijn advocaat gesproken. Om het weekend op zondag op de tijd dat hij het wilde dus van 15 tot 17 en verder niet. En ook gaat de kleine er voorlopig nog niet heen voor een weekend. Mijn ex is er heilig van overtuigd dat het allemaal goed gaat komen! Hij ziet dat mijn zoontje hem zo graag wil zien en dat hij nooit problemen levert.... nee gek he als je hem 2 uurtjes incl reistijd naar ballorig hebt. En als jij dus 1 uur in een speeltuin loopt ja tuurlijk heeft het kind het naar zn zin. maar hij is zo'n lul van een vent hij denkt alleen maar aanzich zelf. Ja helaas is dat waar over de financieen :x
Idd het rechtssysteem is niet zo logisch zoals wij het zouden willen! Je familie... van je familie moet je het hebben he! Nou moet ik wel zeggen dat mijn moeder en zus vorige week een grote sinterklaas zak vol met kadotjes gebracht hebben voor mijn zoon en de 2 zoons van mijn vriend. Dus dat is wel erg lief maar zij denken dan dat ze het recht hebben om dat te gaan zeiken over mijn huishouden... Nou dat dacht ik niet. En niet dat ik ze niet dankbaar ben hoor, maar meer gewoon ze weten wat ik heb (een hernia en een verbrijzelde ruggewervel) denk je dat ik de hele dag in het huis bezig kan zijn.... Vandaag door mijn boosheid en frustratie de keuken helemaal gedaan (hebben een afgesloten keuken) op mn knietjes ook nog gedweilt en nu moet ik het bezuren. Verga van de pijn en heb de nodige pillen vandaag alweer binnen gehad.... maar goed de keuken is door een ringetje te halen.
Dat is duidelijk Dat is wel lief weer van ze dan Ik weet wel hoe je je voelt. Ik ben vorig jaar nog geopereerd aan een hernia. Mensen weten inmiddels dat het bij mij niet altijd spik en span is. Lichamelijk gaat het hier nog niet super en ik wil ook dan toch teveel doen, maar ik probeer het toch wat te doseren. Je hebt maar een lichaam denk ik dan maar en daar moet je echt zuinig op zijn. Niks aantrekken van wat andere zeggen en anders moeten ze het zelf maar komen doen als ze het beter kunnen toch
Daar heb je helemaal gelijk in, maar het is zo frustrerend dat je niks kan. En dat weten ze! Even voor de duidelijkheid hier ook hernia (willen ze niet opereren omdat ik op dezelfde plaats al geopereerd ben aan een hernia en ik veel littekenweefsel aanmaak) en een verbrijzelde ruggewervel dus ze weten dat ik veel pijn heb, maar dan zo'n opmerking dat doet mij zeer! Ik weet ook wel dat het niet het huishouden is wat ik zou willen maar het is allemaal niet zo makkelijk. Vandaag hebben we de woonkamer compleet aangepakt t is nog niet helemaal klaar maar ziet er wel al 10x beter uit! Morgen heerlijk sinterklaas vieren en daarna de confrontatie weer aangaan met mijn ex....
Het is zeker frustrerend. Ik zit hier vaak te janken omdat ik er gewoon zo van baal dat ik niet alles kan doen wat ik zou willen doen haha. Maar gelukkig heb ik dus geen mensen om mij heen die nare opmerkingen maken. Moeten ze ook niet doen... Is toch fijn dat er al een begin gemaakt is En de rest komt vanzelf ook wel goed hoor. Gewoon rustig aan. Heel veel succes met de confrontatie...
Kinderbijslag kan je zo veranderen en KGB ook! Heb ik ook gedaan na de scheiding. Jij hebt de kinderen dus jij hebt er recht op en niet hij! Wat een arrogante rot vent zeg! bah zit me hier gewoon kwaad te maken! Hij speelt een machtspelletje over de rug van jullie kinderen! vreselijk zo'n vent!
Dat hele alimentatiegedoe in Nederland is zoo slecht geregeld. Daar mag wel eens een frisse, nieuwe wet voor komen. Die zowel de rechten van de vaders als de moeders goed weergeeft.
Waren ze daar al niet mee bezig? Het is nu al beter dan 12 jaar geleden, toen mijn ouders uit elkaar gingen. Wat een gedoe was dat zeg. toen was ouderschapsplan nog niet verplicht. Maar dat er hier het een en ander kan veranderen moge duidelijk zijn,
Over die nieuwe wet... pff zou wel eens tijd gaan worden! Gister was hij er om kwart voor 3 al om mijn zoontje op te halen en om 10 voor half 6 was hij pas terug. Ipv 3 uur halen en 5 uur terug brengen. Zei tegen mn zoontje vertel maar dat sinterklaas geweest is. Misschien is hij bij je vader ook geweest. Niks geen reactie van hem. Toen hij hem eindelijk terug bracht was het eerste wat hij zei. Hij heeft niet gehuild...... vreemd want dit zegt hij normaal gesproken nooit. Hij liep direct weg en heb hem toen nog vriendelijk bedankt voor het sinterklaas kadotje wat hij ZIJN zoontje gegeven had..... Niet dus, want anders had hij wel gezegd hij heeft dit of dat gehad van sinterklaas. Kijk dat hij het dan weer meeneemt vind ik prima maar zo raar dat je dat niet even voor hem doet en dan kan je wel denken hij snapt het toch nog niet, maar gewoon het idee....... Ben ook benieuwd wanneer er een zeikmail gaat komen van hem, want die krijg ik iedere keer.... maar tot nu toe nog niets gehad van hem.... Hij heeft ook geen opmerking gemaakt dat uk een blauwe plek had op zn hoofd. Was vorige keer namelijk wel, mishandel je hem zei hij hij heeft iedere keer wel een andere blauwe plek. Toen heb ik gezegd ik ben niet net zoals jouw dat als je je zin niet krijgt dat je dan gaat meppen en heb de deur dicht gedaan zonder dat hij er op kon antwoorden. Ben toch zo klaar met hem! Het liefste zeg ik gewoon je krijgt hem niet meer mee. Tot alles is afgehandeld en het voor de rechter geweest is. Ik moet eigenlijk nog een zaak maken van de mishandeling maar dat kost ook weer 101 euro en dat geld hebben we absoluut niet. Dat is zo vresselijk balen, maar ja wat kan je er aan doen.....